✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

💖Vista💖

💖 Happy Birthday Vista💖

 

ویستا جون تولدت مبارک عزیزم اکمیدوارم که همیشه خوشحال باشی عزیز دلم♡

خیلی دوستت دارم.....

¤▪NIKA▪¤


سلام 

وبلاگ زیبا و خوبی دارید.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید

http://alikhani98.ir

سلام...خیلی ممنون♡
چشم...

قربونتتتتتتت برم نیکاااااااااااااااااا

 

مممنونم خیلیییییییییییییی

 

دوست دالمممممممممم....

وایی خدا نکنههه😶😅💖💖💖💖💖💖

خواهشششش عزیزممممم تو هم ادمی مثلا._.
تولدتتتتتت چوکاههههههههههههههههههه🤗🥂🥂🥂🥂🍩🍩🍮🍮🍫🍮🍫🍮🍫🍮🍫🍩🥂🥂🍫🍮🍫🍮🍫🍮🥂🍮🥂🍮🍮🍫🍮🍫🍫🍮🍮🍮🍮🍮🍰🍰🎂🎂🍰🍰🎂🎂🍰🎂🍰🍰🍰🍰🍰🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍫🍮🥂🍮🍮🥂🥂🍯🍯🍫🥂🍮🥂🍮🍮🍫🍩🍫🍫🍩🥂🍩🍩🥂🥂🍮🍫🍫🍮🍫🍩🍫🍮🍫🍮🍫🍮🍫🍮🍰🍰🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰
منم خیلی دوستت دارم عزیزم♡♡♡♡♡♡♡

منم ادمم  یهنی چی گلم

یعنی توهم دل داری....فقط اعضا بی تی اس نیستن که باید واسشون پست گذاشت باید برای تو هم بزارم مثل خاله که واسش گذاشتم....بالاخره امروز ب دنیا اومدی و بزرگترین روز زندگیته....
از این نظر گفتم بد برداشت نکن😶😅😁💖💖💖💖💖💖💖

خخخخخ

 

ممنونمممممم.....مرسی ک یادمی...فدات ویستاااا

اره دیگه😶😂


خواهش هانی....همیشه هستم....تو وز تولدت میخوایی فدای یه ادم منگلی مثل من بشی؟._.
نمیخواد.___.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan