✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

فازشون خدایی؟؟؟😶😑

میان جلوشون میرقصن.....بعد برمیگردن.....منن نمیفهمممممممم نمیییفففههههممممم جدی نمیفهممممممم😶😶😶😑😑😑😑😂😂😂😑😑😑😂😑😑😑😂😶😂😂😂😂😂😂😂😂😂😑🙄💗

 

 

 

ابرررررفض اینا چرا این شکلین ودف :////

تا پارت چند خوندی؟؟

به ولا نمیدونم😶
تا چهار😁🙄😂💙💚💛

بخون جاهای هیجان انگیز نرسیده هنوز یه پونزده بیست پارتی بخون :////

😂😂😂😂حتما نترس♡

ســـلام ودرود....وبتون به دلم نشست.
زیبا  بود نیکا
با احترام دعوتید..........
باتـــــبادل لینک؟؟؟

خیلی ممنون بابت اینکه سر زدین
اوه البته موافقم
خودتون خبر بدین

بعله😐

اه😑😂کفافتا✊😂😂

گروه مومولندن این دختراا که من اصلننننننن ازشون خوشمم نمیاددددددددد,  یکی شون که به کوک پیشنهاد دوسنی داده بوده که رد شد از طرف کوک ,و در یکی از مراسم صدای جیمن ی جا دچار شکستگی میشه و اینا نشستن خندیدن به جیمن برا همین ازشون بدم میادد

اععععع.....کوک خوب کرده ردش کرده دختره🤬....چقدر پررو.....😶😶😶😶😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑اصلا ادب ندارن....اه اه اه😑😐
تازه مثل پررو ها هم میان میرقصن-____-
عوققققققق ماله جی وای پین فک کنم...
گروهش جهنم😶✊ دخترا فازشون چی بود اخه😐😂میان جلو پسرا عشوه میرن اه


کوک چه تو خودش جمع شد😂😂😂
من فداش شم که انقد باحیاس....من هنوز لیسا که به ته ابراز علاقه کرده بودو نتونستم هضم کنم...وایی بدم میاد گروهای دیگرو شیپ میکنن باپسرامون...یه مومنتی بود نامجون داشت با یونگی حرف میزد و می خندید گه گاهی اونطرفم نگاه میکرد...فک کنم یه مراسمی بود...بعد میگفتن نامجون داره به جیسو نگاه میکنه...اصلا جیسو انور بود...نامجون یه جای دیگه رونگاه می کرد...فقط اعصاب آدمو خورد می کنن... :-| :-| :-|
چییییییییی ارهههههه من لیییسااااااااااااااررووووووو جررر میدممممممم غلططط کررررررررررررددددددددددددددددد بهههههههه ته ابراز علاااقه کنههه.......هفته پیش دوست مدرسم که ارمیه گفت دیده ابراز علاقه جنی به تهیونگ:|||| گفتم چی بود حالا ...گفت نرفتم ببینم:|||||||||||||
منم در جواب گفتم: هرچی که بوده چه الکی چه اصلی گوه خورده😑😐😂😑😑😑

اصلا جیسو بدرد نامجون نمیخوره اه....من نمیدونم چرا بکپینکارو با پسرامون شیپ میکنن اه والا:////
اعصابمو میریزن بهم....:/     -__-
یا یا یا یا لیسا به ته ابراز علاقه نکرده بود به رییس کمپانیشون گف گفت تدی اوپا که همه شنیدن تهیونگ اوپا اون تدی اوپا بود :////
چرا باید بترسم ؟؟
اععع._. کینچانا😐😂
از چی بترسی؟

چس خلا

والا😐😑😂😑😑😑

با اجازه نیکا جون...قضیه ابراز علاقه لیسا به ته ته کشکه..قضیه این بود که نویسنده آهنگای بلک پینک یه آقایی هست به اسم تدی که دخترا تدی اوپا صداش میکنن...تو یه مراسم لیسا از تدی تشکر کرده بود و این حرفا.....این فندومای شیپ کن بیشعور بی ادب گفته بودن این به وی ابراز علاقه کرده..حالا اینا ابراز علاقه رو از کجاشون دراوردن من نمیدونم🙊🙊🙊

مطمئنی مومولنده؟؟؟؟اگه مومولند باشه که همین الان کات.....کات بای🤪

سلاااام ریحون جون خوبی؟
اره عزیزم فهمیدم 😂😂
اره جیمینی گفت که این دخترا گروه مومولندن....چرا کات؟😶
يكشنبه ۵ آبان ۹۸ , ۱۶:۴۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

بالاخره مریضم داریم...خداشفاشون دھد

 

😶😂😂😂😂😂😂😂😂👍اره خدا شفاشون بده😂😂😂

من این مومولندو جرررررر میدم ایعععع چندشای گوزو :////

هیچی ولش :///

بابا قضیه نامجون جیسوعم اینه که جیسو اونور واستاده بود نامجون داشتش به افق نگا میکرد بعد با دستگاه جیسورو اوردن اینور گفتن داره به این نگا میکنه ://///

بیا راهم جرشون بدیم 😐👌👍
ای بابا:/
اره یه بار گفتی😑😂الکی شیپ میکنن والا اه-_______-

دوسشون داشتم............حتی نزدیک بود توشون بایس پیدا کنم(که البته کرده بودم)فقط بگو مال کدوم ساله؟؟؟؟؟؟-_-

اهان😂
اممم اینطور که از تهیونگ تشخیص دارم میدم سال 2018 ست فکر کنم جشنواره ماما باشه فکررر کنم😁💜

اون پشتیا...اون لباس قرمزا دیگه چه گوهایی عن دارن واسه این پشکلا دست میزنن

اونااااا🙄🙄🙄اونا نمیدونم کین فکرر کنم گروه توایس باشن🙄البته جایی که اینو یافتم توی کامنتاش دیدم

تصحیحیه:(بهاااار درسته؟)

قرمزا چه گوه هایی هستن که دارن واسه این پشکل ها دست میزنن(راستی من جدیدا تکیه کلامم شده پشکل به همه دبیرامون پشکل میگم)

بهار🙄
جدی؟😂😶

اها راستی اون کات بای هم قضیه داره...خخخخخخخ بازم تکیه کلام بچه های پارسال بود که الان یهویی یادم اومد(امروز نرفتم مدرسه^_^)

اهان😂😂😂
😶😶😶😶😶😶خوشبحالت نرفتی....من رفتم-____-
چهارشنبه هم میرم دیگه وگرنه گفتن دو نمره از انضباط کم میکنن-_-
منم گفتم گوه میخورن بابا ولی با این حال میرم مدرسه😐😂😶

اکثرا سوالای اینطوری رو از بهار میپرسم بااینکه مامانم معلم ادبیاته... خخخخخخخخ...😊

من امروز واقعا حالم بد بود...فکر کنم مسمومیت بود واسه همین نرفتم

ایول من چهارشنبه میرم آخه چهارشنبه دیگه تعطیله خیلی عقب میمونیم🤗کلاس چندمی؟؟؟

اهان😂😂😂😂

اعععع مراقب خودتت باش😱
اهان اره خوب میکنی....کلاس هشتم

^_^    *_*   :)

 

میسی الان خیلی بهترم

یه سال ازت بزرگترم پس...من نهمم متولد۱۷/۱۰/۱۳۸۳

♡♡♡


چینچااا😶😶😶پس اونیم شدی😂😂😂💜💜💜💜خیلی خوشحالم اونی😁💜💙💚

بلیییییی...من بیشتر اممممم بهت بگم چی؟؟؟؟؟؟؟دونسنگ یا نیکا؟؟؟؟

اااممم نمیدونم هرچی دوست داری صدام کن😁💚💙💜

پس نیکایی خوبه؟؟؟؟؟

ارهههه🤩

😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍

💜💜💜

یا خدا

بچه ها هنگ کردن یک لحظه

این مومولند چه دیوونه ن ، دلم میخاد برینم بهشون

دوستان این قضیه ابراز علاقه یکی از اعضا مومولند به کوکی چیه؟

وایی دقیقاااا منم هنگ کردم یهوو😶😶😶
منم...
چیزی نیست یکی از اعضا درخواست دوستی به کوک داده ولی کوکی جونمون رد داده😎😍

چقدر کوکی عاقلهههه

خوب کاری کرده

 

بعلههه😎😎😎😅
راستی من تورو نمیشناسم😁
خودتو معرفی میکنی؟🙃
اگه دوست نداری روی خصوصی بزن تا فقط خودم ببینم😁😅

یلدام 

14 سالمه

دوسال و پنج ماهه که ارمی ام 

دوساله اکسو الم

بقیه گروه هارو هم دوست دارم

کلا تو چندتا فندمم

تا حالا هیچ دوست کیپاپری هم نداشتم ، خوش حال میشم باهم دوست شیم

لطفا شما هم خودتون رو معرفی کنین ادمین جان

اوو خوشبختم یلدا جون♡♡♡
منم نیکا
14سالمه
سه ساله ارمی ام
😂😂😂..من با دوست شدن دنبالکنندگان این سایت کل دوستای ارمی یافتم...توی مدرسه هم یکی هست ارمیش کردم😂...دوست شدیم😊💗💗

خیلی هم خوب نیکا چینگووو

ما ها که نمیتونیم تو فن ساین یا کنسرت و فن میتیگ و... هم رو ببینیم ، بهترین راه همین سایت و وبلاگاست

امیدوارم یک روز بتونیم ببینیمشون

ببخشید میپرسم ، مال کدوم شهر هستین؟؟ من زیادی فضولم ههههه

😁💜💜💜

منم اومیدوارم....حالا فعلا که با این وعض نت قطعی هیچی نداریم...اگه خبری هم بشه روحمونم باخبر نمیشه-_-
امم من بندرعباس زندگی میکنم...بندی نیستماااا فقط اونجا زندگی میکنم😁😂💜

اهان 

خیلی هم خوب اونی

شهر هامون نزدیک به همه

من لارستان زندگی میکنم

ارههههه اصلا از هیچی خبر نداریم قبلا پسرا هرجا میفرفتن ما باخبر میشدیم ولی حالا متاسفانه هیچ

 

😁
صبر کن ببینم چه ماهی دنیا اومدی؟ و دقیقا چه سالی؟
اخه نمیشه الکی اونی صدام کنی...شاید تو اونی شدی😂

عععععععرررر😭😭😭😭😭

تیر ماهی ام 

28 تیر 84

شما دقیق تو چه سالی به دنیا اومدین؟

راست میگیا باید تا وقتی نمیفهمیدم کدوممون بزرگتریم بهت میگفتم چینگو

یا ابرفضل:///
چند ماه بزرگتری...من 20 ابان سال84 عم😂
بعله:/
😂کینچانا حالا...اونی خوشحالم به جمع اونی هام پیوستی😂💜💗

عهههه 

دونسنگمی 

اولین دوست کیپاپرم تویی نیکایییییی

راستی سایتت هم عالیه ، فایتینگ

ارهه😂😂😁🤗💜
چینچاااا😶😶😶باعث افتخارمه😶😶😶💖💖💖
ممنونم😁💗💜🧡💛


راستی...بایستت تو بی تی اس کیه؟
تو بلکپینک چی؟
و توی اکسو؟

من بایستم تو بی تی اس تهیونگه😁
توی بلکپینک جنی
اکسو رو زیاد نمیشناسم:/...ندیدمشون درست..ولی یه اسمایی ازشون میدونم..بکهیون، کای،چانیول..همینا😂😂

منم باعث افتخارمه نیکاییییی

من معمولا توی گروه ها بایس ندارم

همشون رو به یک اندازه دوست دارم و حمایت میکنم

همشون خوبی هایی دارن که باهم شدن یک گروه فوق العاده

این طرز فکر منه

مثلا میگم تو بی تی اس 

دنس جی هوپ رو دوست دارم

شخصیت نامجون

رپ شوگا

و...

🤗🤗🤗🤗

ارهههههههه...معمولا 80 درصد ارمی ها اینطوری فکر میکنن و این خیلی خوبه😁😁😂🐥

بیشترین گروهایی که حمایت میکنم از پسرا :

اول بنگتن

دوم اکسو و سونتین

چهارم گات سون

از دخترا:

اول بلک پینک

دوم جی ایدل

بقیه گروه ها تو رتبه های پایین تر

خواننده سولو مثل چانگها و ایو رو هم میدوستم

اهان😀😀👌👌👌🐥💖😂

جوابتو دادم مثل اینکه نیومده

نه عزیزم اومده😂...من انلاین نشدم امروز-_-

عووققق دخترای بی پدرررر😒😒😒

من یه جورایی قصدشونو فهمیدم الکی میرن پیش پسرام عشوه میان اههه😡😡😡بدجوری فوشم گرفتع میخام جرشون بدم عوضیارووو😒😒😒منم انقد بدم میاد گروه های دخترو با پسرامون شیپ میکنن ایح :///

اصن کوکی خوب کرد جواب رد داد بهش :///

عوضیا منم اونجایی ک جیمین صداش میگیرع و اون دخترای عوضی و هرزه بهش میخندنو دیدم انقد حرصم گرفتع بود بعد میان ب کوکی درخواست میدن اه

خیلی دلم پر بود هوف

هنوزم خالی نشدم :/

والا:/
هعیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan