✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●BTS EDIT●-○

اگه شما هم درخواستی داشتین توی قسمت درخواستی میتونین بهم بگید....

.

.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهلا(همون لاو بی تی اس😐)

اومیدوارم خوشت اومده باشه😀💜

جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۹:۴۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کوکمینم بزار :(

 

کوکمین.....باشه ... اینا امش درخواستی های یکی بود متناشم اون داده بود....واسه کوکمینم میزارم...
جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۹:۴۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خسته نباشی قشنگ شدن^^

ممنونم بابت انرژیت بیب💖💜

کوکمین*-*

تو هم کوکمین میخوایی؟! 😂

و سپ*-*

میزاری لطفا؟؟

جوووننن سپپ😀
اره عزیزم....منتظر باش💖💖💖
جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۹:۵۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

جاااااااااان شدیم دوتا

چونمانهه یو ^_^❤

شما ملعون ها همیشه دستاتونو تو ی کاسه میکنید😐😐😐😐😐😂😂
💜💜💜💜💜




میگم فایتر...خصوصی نظر بده

یپ

میسی بوج&&

 

و این ادیتا هم خیلی اوشمل شده*-*

😂
خواهش میکنم💖💖


ممنونم بابت نظرتتت😀💖💜
جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۹:۵۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خو خودت بده چرا منو قربانی میکنی ها؟

من بوخودا جون ندارم برم تو قسمت وبلاگهایی ک دنبال میکنم بیام تو وب تو😐....
نمیدی؟!😂

قربانت^^

وا خودانکنه😐💖

باشه

 

 

 

 

 

پس تو قربونم شو^^

😂💜






لله اکبرر😐😐

خب چیه!؟

 

 

نشو:/

هیچ☺



😂
جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۲۲:۴۵ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

عه ننم داد به تو؟

دستت درد نکنه😂

خوشگل شدن😁👌😘

اره....
سرت درد نکنه عزیزم☺💖
اوهوم...ممنون بابت نظرت💜💜💜

سلام مای نیکا

بارانام گوگولی من

مای گاد...یور نیکا😂
جونن لاو دلم تنگ شده بودددد🥵

چه محشرن...ایول داری دونسنگ نبکاااا:)❤❤❤

سلامم اونی یلدااااا...ای بی ادب دلم تنگ شده بود😒😑
ممنونم اونییی💛💛💛

بلی تو نیکای منی شیرینی

منمممممممممممممممم 

ن بابا🤣😂😂😂😅
لعنتی جرا رفتی خوب؟؟!😐😐😐🤨

چلا چلا هستی

ببخشید باید میرفتم وگرنه کارم به تیمارستان میکشید

خوب بابا عه😁
چرااا؟؟؟!!!!
چی شده مگهههه؟؟؟؟!!!!!

تو تا ابد نیکا خودمی نیکا گوگولی

اممممم داستانش مفصله

داستان طولانی داره 

😁🧡
اگ حوصله داشتی بگو...دوست دارم بدونم..

باشه گوگولی

اوکی عزیزم...خوبی الان؟؟!

یس عالیم

جووون خوبه پس😀

تو خوبی لاولی

بدک نیستم...

چرا بدک باید عالی باشی

منم ی سری اتفاقات برام افتاده😐🥺ولی الان خوبم

عرررررچههههههه خوبنننننننننننن

واقعا خوشت اومد؟؟!

عارههه خیلللللللللى خوبههههههههههه

راستى دقت کردى لیریکم آغاز نداشت؟ 😂😂

با then شرو شده.. 😹😹😹

اوکی پس خدارو شکر😅❤
اره😂😂😂

واقین خوف بیدن

لاو ایتتتتتتت

راستى سلام شوطورى؟! ✋😐

اوکی پس خودارو شکر😂
😂😂😂😂سلام عزیزم خوبم

خو بهم مى گفتى.... ضایه شده نه؟ 😂😂(لیریکو میگم) 

 

 

 

عرررررررر خعلى خوفن.. 😻😻😻😻😻😻😻😻

نه نشدن:/

😂😂💛💛

عزیزم نیکا شییییی ... منم دلم برات تنگ شده بووووود...متاسفانه امتحانات ما حضوری بود وقت نمیکردم حد اقل یک آهنگ از پسرا گوش بدم:( واسه امتحانات مجازی که همش تقلب بود واسه همین تو امتحانات حضوری حسابی گیر افتادم...باید بیشتر میخوندم...ببخشید که کم اومدم وبت...از الان بیشتر میام نیکا جووووون❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🥺🥺🥺🥺🥺💛💛❤🧡🧡✋
میدونم امتحانا رو همه تاثیر گزاشته....پس کیچانا درکت میکنم❤❤❤❤


🧡💛💚💚🧡💛🧡💚

نیکایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بیا کارت دارم

جونم بیب؟؟!!

الان من بگم ددی؟

نیکا شییییییییییییییییییی برو به بابات بگو تورو بهم بده

ددی؟!😐😐
جالا من میگم بیب دیگع ب ایو ددی مدی ها نیست عه:/
مگه بهم نمیدتت؟!!😂😂

ها

میگه باید خودت  بگی تا راجبش فک کنه عرررررررررررر

😂😂😂😂😂😂
خوب میگم....تو جدا واس چی منو میخوایی بگیری😐

میخوامت دیگه عه 

مگه الکیه.....من در صورتی قبول میکنم ک بعد نزنی زیرش و بهم ضربه وارد نکنی...

ووووووایییییییییی من نمیزنم زیرش هیچ وقت 

از کجا مطمئن باشم؟؟!🤨😁

هوم نمیدونم 

ولی خب چرا باید بزنم زیرش

این رابطه دست خودته هر موقع دلت بخواد میتونی تمومش کنی

ببین نمیدونی....
مطمئنی دوسم داری؟!!😐😂
شاید یهو از من سرد شدی و از یکی دیگه خوشت اومد....
😐😐😐😐😐

معلومه

من هیچ وقت هیچ کدوم از رابطه هامو تموم نکردم همیشه طرف مقابل تمومش کرده

واقعا دوسم داری؟؟!!😶
اوه.....

با اینکه ندیدمت ولی دوست دارم

تو که دیگه کل زندگی منو میدونی من چون همیشه ضعیف بودم بقیه بهم اسیب زدن ولی خب تورو نمیدوم ولی متامئنم تو این رابطه رو تموم میکنی نه من

😳🥺
هوم.....
خوب برای اینکه منم تمومش نکنم.....اول باید دربارش فکر کنم....ببینم منم دوستت دارم یا نه.....اشکالی ک نداره؟؟؟!

فک کن تا هر موقع دلت میخواد فک کن

مرسی بیب😘😍

خواهش گوگول😘😘😍😍😜😜

😂😂😂😂🤭❤❤❤

گوگول تو تک فرزندی یا خواهر برادرم داری

اهل کدوم شهری

من تک فرزندم😐تو چی؟!
من شهرستان اوز....ولی درواقع بندر عباس زندگی مینمایم....اما الان در حال حاضر اومدم اوز.....
تو چی؟!

تک فرزندم

عع په قبلا باهات اشنا شدم

اراک

تفاهم😐😐😐😳😳😳😳

اوه راستی یادم اومد😁😂

بیا من میگم تفاهم داریم

فکراتو کردی؟

😂😂😂😂
دارم میکنم...

کیو میکنی؟

منحرف😳😳😳😳

ساری هانی ولی منحرفم

مایی گاددد😐😐😂
تو دیگه کی هستی😂😂😂

بارانا هستم 15 ساله از اراک کوکی لاور و غیره

مین نیکا هستم 14 ساله از اوز یونگی لاور و غیره😐

واع تو چرا خودتو معرفی موکونی

همینجوری لاو

هانییییییی الان نصف فکراتو کردی(اومدم خاستگاری-.-)

واتتت؟!!!
ن بابااا😐😂😂😂

خخخخخخخخ دارم میگم اومدم خاستگاری

ولی هنوزم نگفتی میخوای باتم باشی تاپ

تو میخوایی چی باشی؟!

من فرقی برام نوموکونه (ولی من باتملاصلم

باتم

عع خو الان تو بیبی من ددی

گرفتم😁😶

افرین بیبی

ولی هر وقت فکراتو بکردی و قبول نمودی یا ننمودی من همون شب اول میکنمت

😁❤
هععع😳😳😳😳
مگر تو خواب ببینی 😳😂

تو خواب نمیبینم میکنمت

الله اکبر😐😐😐😐😐😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

خودت باتمی انتخاب کردی خب

خوب..اره...ولی....هیچ ولش کن اصلا😐😳

خخخخخخخخخ هانی داری از باتمی پشیمون میشی

خیر نشدم...اصلا بزار من بعله رو بگم دیگه تعیین تکلیف کن...شاید گفتم نه😐
اگه گفتم ن دیگه نمیتونی کاری کنی

نه هانی تو بوگو با اجازه بزرگ ترا بلهههههههههه بقیه هم کل بکشن

-_- ضد حال

ببین چ میشه....ن خدایی باید بیشتر بفکرم...
😂😂😂😝

خو بفکر 

باشه لاولی 

اینا خیلیییییی قشنگننننننننن

خسته نباشیییی نیک

میشه کوکمینم بذاریییی😭💜

اوهووووممم منم خیلی دوست.....
ممنونم اونی💙💙💙
اره میزارم در حال ساخته😉💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan