✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● 🌙فیک My moon🌙 ●-○

~ _ +  22 پارت جدید اضافه شد 22  + _ ~

 

 

نام فیک: ماه من🌙

ژانر: عاشقانه، تخیلی، خونآشامی، گرگینه ای🌙

کاپل: دختر پسری{تهیونگ&جیمین}🌙

نویسنده: مهدیس🌙

 

 

___________________________________________________________

 

 

پارت اول

✘ Download ✘

 

پارت دوم

✘ Download ✘

 

پارت سوم

✘ Download ✘

 

پارت چهارم

✘ Download ✘

 

پارت پنجم

✘ Download ✘

 

پارت ششم

✘ Download ✘

 

پارت هفتم

✘ Download ✘

 

پارت هشتم

✘ Download ✘

 

پارت نهم

✘ Dowloand ✘

 

تیزر فیک

✘480_Download✘

 

پارت دهم

✘ Download ✘

 

پارت یازدهم

✘ Download ✘

 

پارت دوازدهم

✘ Download ✘

 

پارت سیزدهم

✘ Download ✘

 

پارت چهاردهم

✘ Download ✘

 

پارت پانزدهم

✘ Download ✘

 

 

پارت شانزدهم

✘ Download ✘

 

پارت هفدهم

✘ Download ✘

 

پارت هجدهم

✘ Download ✘

 

پارت نوزدهم

✘ Download ✘

 

پارت بیست

✘ Download ✘

 

پارت بیست و یکم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و دوم

✘ Download ✘

 

 

پ.ن: گایز نظر یادتون نره^^

لاویووو آللل

رمان ؟

تو بخون خیلی خوبه....😁😂😂

بعله ککک

نیکولی فایتینگ♥

😂😂😂😂الان میخوام ی پارتشو قرار بدم....

خب واسه اونم فایتینگ ککک

😂کومائو

Such wow.....

خون آشامی میدوستم.....فقط عکسش واقعا....

سپاس نیکایی^^ راستی سلام خودت خوبی؟! کم پیدا شدی ها

🙂
اره خون آشامی بسی عالی بید🤣....عکسش چی؟
خواهش♡♡♡♡
اوهوم خوبم♡
کار ریخته رو سرم😶 نمیتونم بیام پست بزارم😐😑

خبه بخونم  

 

 

 

 

راستی مسابقه دادم اصلا هرچیزی که نمیتونستم آورده بودی    وا ۸ آوردم 😶😳

 

 

 

میشه دوباره بدم ؟

😶😶ای خاعک دانلود نکنیاااااا فردا دارم میام خونتون بهت میدم.___.
الکی نتتو حروم نکن-_-





هاهاهاااااا😌😂😂😂😂
دوست داری بده🙄

یک سوال دیگه منم میتونی چالش بزارم؟

اوهوم اره چرا نشه...ولی نزار بعداً بهت میگم چراشو

سلام... اینا رو کامل.. وقتی تموم شدن پی دی اف میکنین؟.. میزارین؟... کی تموم میشع؟

سلام نارینا جون♡
اووممم...اگه نویسندش اینکارو نکرد به احتمال زیاد خودم میکنم♡
فعلا که تموم نیست تازه ماجرا شروعه♡

TTTTTTTTTTTT

فففیییننننننن

گلبم اومد

😂😂😂💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜ححال کننن

رحم ندارم ک تا دیدم دان کردم خوندم تو خماریش موندممممم

 

 

 

TT

یاح یاح یاحح😂😂😂😂😂😂😂
از این به بعد رحم کن😁❤

میشه تایم اپ شو مشخص کنین 

من دارم میمیرم 

نه یعنی مردم الان از قبر اومدم‌بیرون تا درخواست کنم

لطفا درخواست این مرده را قبول کنید که در پیش خدایان دعاتون میکنم....

تایم اپش نامشخص نیست عزیزم...بستگی به نظرات شما داره که به نویسنده انرژی میده

عالیییییییییییییییییی

 

دست نویسندش درد نکنه🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan