✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●یک لحظه لطفا...●-○

کسایی که اکانت تو بیان ندارن و میان توی وب به صورت خصوصی نظر میدن من نمیتونم به نظراتشو جواب بدم!

برای جواب دادن نظر خصوصی باید حتما اکانت داشته باشید!!!

ایمیلشونم همراه کامنت بدن حله :/

ک همونم نمیدن :/

راستش واسه من دادن:|
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۲۴ a new person /past rosi.btc

خخخخ

عهههه مگه میدن؟

عجب من چه بدبختم پس:"(

اره...

عمه من بدبخته:| عا:|

وای...

یه لحظه به عکس هدر دقت کردم...

جیمین و تهیونگ یا کتاشونو یا شلواراشونو با هم عوض کردن😂😂😂😂

😂😂😂😂😂جرر تازه فهمیدم
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۴۰ a new person /past rosi.btc

هعییییییییی

خخخخ

چرا عمت؟

هعیی پ جرا به من نمیدن :"(

نمد یهو به ذهنم رسید:|😂😂😂😂

شاید زدن رو دنده سایلنتی!!!
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۴۴ a new person /past rosi.btc

فک کنم از سایلنتی گذشته ها :"(

کلا گذاشتن سکوت بدون لرزش :"(

هوم....نمد..
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۵۰ a new person /past rosi.btc

چرا جواباتون انقد کوتاهه

نمیدونم:|😂😂😂
البته چون با کامی اومدم استیکرایی که بایدو نمیتونم بزارم:|
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۵۸ a new person /past rosi.btc

خخخ منم با همون اومدم نمیتونم بذارم 

گشادیمم میشه بزنم انگلیسیش کنم ایکس دی بذارم

هعیییییی :/

مرگ بر بی استیکری...😂😂😂
این استیکرای خنده هم هعی دارم کپی پیست میکنم البته...😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan