✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●[FMV] BTS — ❝welcome to nerve❞ 7.7●-○

[FMV] Jimin — ❝welcome to nerve❞ 1.7

 

! - !  JIMIN  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  JIMIN  ! - !

 

 

_________________________________________

 

 

[FMV] Taehyung — ❝welcome to nerve❞ 2.7

 

! - !  TAEHYUNG  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  TAEHYUNG  ! - !

 

 

________________________________________

 

 

[FMV] Yoongi — ❝welcome to nerve❞ 3.7

 

! - !  YOONGI  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  YOONGI  ! - !

 

 

________________________________________

 

 

[FMV] Namjoon — ❝welcome to nerve❞4.7

 

! - !  NAMJOON   ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  NAMJOON   ! - !

 

 

________________________________________

 

 

[FMV] Hoseok — ❝welcome to nerve❞ 5.7

 

! - !  HOSEOK   ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  HOSEOK   ! - !

 

 

________________________________________

 

 

[FMV] Seokjin — ❝welcome to nerve❞6.7

 

! - !  JIN   ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  JIN   ! - !

 

 

________________________________________

 

 

[FMV] Jungkook — ❝welcome to nerve❞ 7.7

 

! - !  JK   ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  JK   ! - !

 

 

 

پ.ن1: این FMV ها برای همه اعضا هست یعنی میشه هفتا ویدئو!

پ.ن2: دلیل اینکه اینو تو یک پست گذاشتم به خاطر اینه که راحت باشین و یه وخت اگه خواستین نیازی به گشتن زیاد نباشه و گمشون نکنین!

خونننننننن مغزی شودم داداچ0.o

من کیم؟؟

اینجا کجاست؟؟؟؟

شما کی هستید؟؟

ججججررر#0#

من رگای قلبای دیگرانم پاره میکنم چ برسه به خون مغزی😂😂
ام راستش نمد..😂
وب من...:|😂😂
بنده ادمین این وب میباشم اسمم هم نیکاست 15 سال دارم ارمی یونگی لاور....(باید بگم بدجور یونگو دوست..)و بعله دیه:| متولد 20 ابان 1384 😂😂

😂😂😂😂😂😂چه ورود خوبی
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۰۰:۲۷ ♥하니예♥ ♥다이너마이트♥

واوووووووووووووووووووووووو

چ قالب خفنیییییییییییییییییییییی

عررررررررررررررررررررررر

تف هانی ندیده بودیش؟:|||
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۰۰:۳۱ ♥하니예♥ ♥다이너마이트♥

نهههههههههههههههههههههههههههه

سظازبدسـ«ِبزاتن

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااا:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
😁😂❤
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۵:۰۳ a new person /past rosi.btc

سیلوممم نیکایی خوفی؟

هاییی
یعس خوبم تو چی؟

ننننننوووووووووو😱😱😱😱😱😰😰😰

We are going todie😲🙃🙃🙃😈😈😈😈😈😈💩💩💩👻👻💀💀💀

تو قصد جونوم کردی ...پسک ریزونوم کردی😎😎😂😂😋😂😍😍😍

جرررر 

واقعا عالی بود😘

تنکس

:)))))))
🙄😂😂😂😂😂
خوشحالم خوشت اومده!
خواهش💞💞
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۳۹ a new person /past rosi.btc

عاااااااوووووووووو من عالیممممممممم که

خوبهه...

ببین...

من با اینکه خیلی رو کیفیت ویدیوا وسواس دارم...

ولی اینا زیادی بالان😂😂😂

اصن یو آپلود نمیتونه برا پخش آنلاین لودشون کنه!

با اینکه کلا یه دقیقه ن ولی 36 مگن!!!

حجم الکیم می گیرن ب نظرم :(

ویدیوایی که اینجورینو 720 بذاری خیلی بهتره ب نظرم...

هممممم!!!
نمد حقیقتش:|
یعنی میگی کیفیت 720 هم اضافه کنم؟
هم..
سعی میکنم اینجور ویدئو هارو 720 بزارم.. !

اضافه کردن شو نمیدونم

بکنی خوبه

ولی اگرم نه مهم نیس

برا بقیه ویدیوا بیشتر مد نظرم بود :)

البته یه سریام با اینکه 1080 عن 3 دقیقه شون همین 30 مگه :\ (معقوله ینی)

نمیدونم تفاوت شونو واقعا!

نمد...
اضافه که حقیقتش کونم نمیادددد وو...😂😂😂
هم....
اوکی اینکارو میکنم برای بقیه اما....واقعا بیشتر چیز میزایی ک میابم عالین و شرمندتم نمیشه 720 گذاشت عععععررررررررررر:|😂😂😂باید فوا ببینی😂😂😂

اره میدونم حق داری😂

یس آی نو یو آر آلویز ده بست😎

حالا باشه چ خوب...

نباشه م...

لنت بهشون😂😂😂

هوم😂😂😂
😎😎😎
هوم:) FMV اینو دیدی؟:))))))))
چیزایی مثل این واقعا نمیشه 720 گذاشت دلم نمیاد:|😂😂😂

خیلی خوبن خاک بر سراا:|||||||||||||||😂😂😂😂😂😂

اوه اوه😂😂😂

فیلم جنایی ای بود برا خودش😂😂😂

ببین...

من...

نمیدونممممممم

از یه ور بدون کیفیت 1080 به درد نمیخورن

از یه ور حجم شون الکی بالاس

اههههههه

لنت به همه شون با این دوراهیاشون😫😫😫

میگم من خودمم وسواس بدجوری رو 1080 دارم

ولی اینایی که حجم شون الکیه رو درک نمیکنم :\

یه ویدیو با زمان یه دقیقه 30 مگ (ینی اگه 3 دقیقه بود 90 مگ :| )

یه ویدیو با زمان 3 برابرش (3 دقیقه) 30 مگ :|||||||

وات د....................................

اره دقیقا😂😂😂😂😂😂
ولی خدایی عالی بود نبود؟:| تازه اهنگشم گذاشتم:|!از بس خوب بود هر روز حدقل یکی دوبار نگاه میکردم:| حتی الانم به صورت انلاین نگاه کردم:|||||||😂😂😂

ناموسن نمد چی بگم:| ما و این همه بخ بختی اخع:|

جذاب ساخته شده بود خیلی *_*

جیمینش منو کشتتتتتتتتتت😍😍😍😍

جدا این آرمیا برا خودشون کارگردانا و ادیتوراییناااااااا

خلاقیتاشون منو کشته😂🤩

با هم یه کمپانی بزنیم میزنیم رو دست بیگ هیت😂😂😂

اوهوم من قسمت کوکی رو خیلی دوست داشتم!
ععرررر 🥺🥺🥺
والااا 😂😂😂😂😂
منو هم میکشه:|😭😂
جررررر طتسوسنسنسننسمثججج۳ح۸۳۸۲۹۱ج۲ت😂😂😂😂 کمپانی بیگ ادیت جرررر😂😂😂😂😂

بیگ آرمی ادیت جهههههههههههههررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂

پارهه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سلطان ادیت 🙄شما با این ادیتا مارو به فنا می برین🙃

جانم؟😂😂هوم وبمم واس همینه خو😂😂💜💞

واییی قلبببممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵

قصد کشتن من و داری🔥😱

 

من غلط بکنمممم🔥😱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan