✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اونی سحر🎉●-○

 

میومیووووووووووو

اونییییی تولدت مبارکککککککککککککککککککککک💃💃

عررررر اونی چقدر زود بزرگ شدیییییی😭😭😂(وتف؟:|)

اومیدوارم امسالت بهتر از سال پیش باشه

و یک چیز مهم..

هیچوقت نبینم که لبخند روی لبات خشک بشه فهمیدی؟:|

همیشه بخند:")

خیلی زیادددددددد دوستت دارم بمونی برامون:")

و...

پست بعدم که جیمینه برای توعه....

وقتی که این پستو دیدی میزارمش:)

یک چیز دیگم ک باید بگم....

ببخشید که این پستو دیر گذاشتنم:(

این عکس بالایی رو هم خودم ادیتش کردم مخصوص خودته:")

پارسال که پست تولدتو میزاشتم فکر نمیکردم امسالم بتونم همچین پستی برات بزارم:")

اخ مادر احساساتی شدم:")

خا بسه خودمو جمع کنم :|😂

 

 

 

❤Haapy Birthday  ❤

تولدش مبارک به همه ارزوهاش برسه یاه یاه

چوکاههه*--*

مممرررسیییییی نننییییکککککک😭😭😭🥺🥺 با اینکه دیر اومدم ولی بسیییییی کومائوووووووووووو

عکستممم محشرههههه خیلییی دوسشششش دارممممممگگگ

💜💜💜💜💜💜💜😭💜💜💜😭😭💜💜😭💜😭💜😭😭😭💜😭💜💜💜😭💜😭💜💜😭💜😭💜😭💜😭😭😭💜😭💜💜😭😭💜😭😭💜😭💜😭😭😭💜😭💜💜😭💜😭😭😭💜😭💜😭😭💜😭💜😭💜😭💜😭😭💜💜😭😭😭💜😭💜😭💜😭❤💜💜😭💜😭💜💜😭💜😭💜

خواهشش میکنم اونی گلم🥺🥺
خوشحالم که دوسش دارییی😭😭💜
اونی پست بعد اینو نگاه کن..😭😭💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan