✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●🎉Happy TAEHYUNG day🎉●-○

ایشاللا مبارگششش بادددددددد🎉🎉🎉🎉🎉🎉

بیایین وسطططططط اها اها💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

خانما و اقایون قرش بدهههههه💃🏻💃🏻💃🏻

تولدت کیم تهیونگههههههه💃🏻💃🏻

تولدددد تولددد تولدتتت مبارککککککک💃🏻💃🏻

هبشیشهیجسهجبخچبهبچسس

ععرررر بچم بزرگ شدددد🤧🤧🤧😭😭😭

اون کوچولوی کیوت الان یه پا مرده واس خودش😭😂

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

نبینم کیک درست نکنین واسشا:/

اومیدوارم امسالش اط پارستل بهتر باشه😭🤧

سال خوبی رو در کنار هیونگاش و دونگسنگاش داشته باشه🤧🤧

خلاصههه کلی ارزوی سلامتی میکنم برای این گوگولی کیوت جذاب...😃

 

We love you taehyungg

♡Happy Birthday♡

 

 

 

~ ☆ ●  EDIT  ● ☆ ~

 

 

 

 

 

 

 

~ ☆ ●  WALLPAPER  ● ☆ ~

 

 

 

 

 

:")

عرررر چقد ادیتات خوب شده لهنتییییی *______*

موبارککککککک

وای الااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نمیخوام پز بدما ولی تازگیا تو ادیت زدن پیشرفت کردم*-*
ععرر چوکااههههههههههههههههههه🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

عرررررررررر نتپلنیستلخیتلخمتلخ

زودتر میگفتی درست نکنم خوووو

ععععر جیسووووووگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ دبدیدیدبدیددیدبدیدیدیدسدیدشابرذیوتسبرستربلستالذشواب
نترس هنوز وقت داری کیک درست کنی😂😂
درست کردی عکسشو بفرستیاااااااااااااااااا حتماااااا
منم اگه درست کردم میفرستم😂💕

آره اتفاقا مشخصه!

چون گفتی نمیخوام پز بدم پز برداشت نکردم :)

خیلیییی خوبه آفریننننننننن👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

🥳🥳🥳🥳🥳

 

پشمااااامممممم اولین باره می بینم جیسوگ یه جا کامنت داده!!!!!!

😂😂😂😂
:))))))))))))
مرسیییییییییییییییییییییییییییی🥳🥳


حسابی عریدم وقتی کامنتشو دیدم :"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""")
خر ذوق شدم حقایقشو بگم:""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""")

از بس باهوشیی کامنتمو درست خوندی 😂😂

میگم زودتر میگفتی که درست نکنم ( ینی درست کردم )😂

ای....
فکر کردم وسدستی چیزیهه!!!!
😂😂😂😂😂😂وای ضایع شدم

عرررررررررررررر هپیییییییییی مپییییییییییی ^^ ......... شلامممممم نیکا شیییییییییییییییییی ^^ ........ خوفیییییییییییی ¿^^ .......... 

ععععرررر🥺🥺🥺🥺🥺🥺
هایییی لاوولیییییمممم
اره خوبممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan