✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●واقعا چرا؟! ●-○

چرا امروز همه بهم میگن برم بمیرم؟!

ن واقعا چرا؟!

امروز دقیقا شیش نفر این حرفو بهم زدن💔💔:)

محض رضای خدا  !!!

حالا یکی یه کصشری گفته تو میخوای گمشی بمیری ؟!

اگ جات بودم ب جای گمشدن و مردن

میموندم و روشون میریدم

چسناله نکن تو یکی

ن 😂😂😂
ججر خدا😂😂😂😂😂😂😂
ممنون اسکای😂💜
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۰۱ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوم به نظرم تو به چپت بگیری بهتره

چون کسی از رو قصد همچین حرفی نمیزنه

مین نیکا

ممنون از تیکه ای ک انداختی باراناشی😒

ببین نیکا

من امروز شکست عشقی خوردم :\

پام داره فلج میشه از درد :\

فال حافظ گرفتم میگه قرار ب گای سگ برم

نت ندارم اپدیتای بنگتنو چک بکنم :\

چشمام داره از درد میسوزه :\

من دو هفته دیه امت دارم

اگ قبول نشم ترد میشم :\

بخاطر غرورم شام نخوردم و معدم داره پاره میشه :\

از همه مهم تر

شارژ ندارم و به یه شارژر کوتاه اویزونم و هر لحظه ممکنه از مبل پرت شم پایین :\

ولی توی این موقعیت ها و بدبختیام چیکار میکنم ؟!

میرم بنگتن فان میخونم *^*

توهم بیا بخون *^*

اینستا داری پیج بدم ؟! *^*

من واقعا متاسفم😢
اگه دوست داشتی حرف بزنی میتونی رو من حساب کنی😘💜
ن اینستا ندارم:(
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۰۴ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

قابلتو نداشت 

در واقع تیکه نبود واقعا گفتم

راستش امروز همه بی دلیل اینو بهم گفتن...
ولی از نظر من تیکه حساب میاد باراناشی

ببین یکی هست ک بشدت میخوام با گلوله مغزشو هدف بگیرم و 

بنگ !

دیگ وجود نداشته باشه !

دیگ چیزی نمیخوام ! این از صدتا همدردیو هرچی فک کنی بهتره !

حرفام تنده میدونم !

بیخیالش !

بدون پیجم میتونی بری ببینی *^*

اصن اگ بخوای پیج خودمو بت میدم *^*

 

اوه.....


اره تنده ولی خودتو خالی کنن....


میدونم میشه....
اره بده....
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۰۹ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خودت داری میگی بی دلیل پس شوخی بوده و خیلی مهم نیست

خب تو فک کن تیکه بارانا شی بارانا شی-.-

بی دلیل بوده ولی جدی گفتن بهم:/
تو هم گفتی مین نیکا😡 پس بهت بر نخوره
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۱۵ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

کسی کرم نداره الکی به کسی برو بمیر پسسسسسسسسسسسسسسس شوخی بودهههههههههههه

خب مین نیکایی تیکه نبوده خانم مین نیکااااااا

تو چرا حرص میخوری؟!:///
هرچی تو بگی خانم باراناشی:/

راستش هیچوقت تاحالا از اینکه ینفرو بخوام بکشم انقدر مطمعن نبودم

جسمانی نه ! ذهنی !

خالی میکنم ! ب زودی

ببین راستش پیجم هیچی نداره ها فق باش فنگرلی میکنم 

ولی با این حال کاریش نداشته باش :[

الان میدم خصوصی

هوممم....
افرین خالیش کن 
اوکی کیچانا....
اون پیجی ک توش بنگتن فان میخونی رو هم ای کاش میدادی:)

هوی موزا

برین توی وبای خودتون همین الان !!!!

اینجا جنگ راه نندازین ! داشتم از سکوتش لذت میبردما !

 

من ک تو وب خودمم:////
والا همش تقصیر باراناشیه ب من چ:/
منم خیلی لذت میبردم والا😑
بزار ی پست دیگه بزارم توش سکوت کامل ملحق باشه!!
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۲۱ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

حرص نمیخورممممممممممممممممممم حرص نوموخورممممممممممممممممممممممممممممممم

من اروممممممممممممممممممممممممممم

اروممممممممممم

هوف

مین نیکا شه حالتون چطوره

😒😏😏

موز چ کوفتیه !

منظورم هوز بود

ینی اسکل :\

موز کوفتیه ک ادما میکوفتنش😂
هوز؟!:/
گرفتم😂

نیک خر/: من بت گفتن برو بمیرچون میری رو اعصابم/: 

خعلی عوض شدی/: نمیدونم چرا ولی من این تغییرتو دوس ندارم

ای میس مای لست نیکولی:{

😳💔
چرا عوض شدم؟!
از چه لحاظ؟؟!
شاید ب خاطر اتفاقا اخیریه ک واسم افتادست....
میانه😣💔
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۲۶ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

-.-

بای مین نیکا شه

امید وارم به عشقت برسی

عشق ایندت

برو با خودت خوشبخت شو-.-

ممنونم باراناشی💜😘

نمد یجوری شدی/: اون نیکول قبلی نیستی

خو چجور شدم؟!
من خودم نفهمیدم ک...تغییر کردم؟!!!!!!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عح دلم نمیاد پیج قشنگم ک توش هیچ گهی نمیخورمو بدم :\

اصن بدرک 

بیا 

******************

***********************

سان کن

توی فالویینگام پر هس :\

اون اخریه عالیه

😂😂😂😂حالا ک دادی
😂😂
کردم....
اوکی میسیییی  اسکای😀💜
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۲۹ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

-.-

خداییش من باید از دست تو سرمو به دیوار بکوبممممممممممممممممممم

:/

عاره تغییر کردی/:

نمد خاااااا /: یجوری ای

💔
چجور شدمم ملعوننننن؟!😂😂😂😂
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۳۵ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

کوفته

خا من برم بمیرم کاری نداری؟

داری؟

نداری؟

نمد

داری یا نداری؟

ندارم💜
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۳۷ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خو خوبه

بای نیکا شه

برو خوش بخت شووووووووووو

منم میرم پیش کانجوریک

:/

خر شدی/:

هوم...

بزا

الان فمیدم اخری نبود !

یکی مونده ب اخری بود !!!

یه فیکشنم اپ میکنه تو وبش فککنم !

فق یچیزی

ر خ ب

اصلا ادرس پیجشو بده منو راحت کن😂
چ چیزی؟!
چی؟!😂

خر/:😂😐

پدر پیرت داره فلج میشه/:

خودت خری ملعون😂😂😂
صبر ب دامادت بگم بیاد ببرتت بیمارستان😶
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۴۳ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

کوفتههههههه

کانجوریک مودونی کیه

نه نمدونییی

شایدم میدونی

ولی من قراره برم پیشش

موفق باشی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عاهه گایز لطفا !

یکم فک کنید !

ر خ ب = رسیدی خبر بده !

من اینجوری ح میزنم چون گشادیم میاد بنویسم

ولی بعدش مجبور میشم ک یه طومار تایپ کنم ک چی میگم !😿😿😿

گادنس

********* عه پیج

شتتتتتت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
#نتیجه_گشاد_بودن
😂
اوکی برم ببینم چ خبره☺


هولیی شتتت...نمیدونم چرا انجانمیشههههه.....فردا شب ب اکانت ننم میرم://////
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۴۶ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

قراره بیام توام قبض روح کنم

با کی بودی الان تو؟!:/منظورت چ بود؟
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۵۳ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

با تو

کانجوریک یه شیطانه

و قراره من تورو قبض روح کنم

 

خوزربلاتو بزار کنار خواهش میکنم ایح😡

بیخیال اینو

من الان عذاب وجدان دارم !

بابام گف ک از نت گوشیو ۱۲ ب بعد روشن نکنم !

ولی الان کرمم گرفته هرچی پیج هستو سر میزنم :\

یه یارویی بود توی کیرول اخرین بار شیش ماه پیش باهاش ح زده بودم

دارم میرم امشب زر بزنم باش :\

فاعک :\

ایییح بابا ها یعنی:/
دختر بد چرا روشن کردی😂
احسنت به تو😶

هولییی شتتت😲

نگران کانجرینگ نباش

اگ بیاد و تو صداش کنی گم میشع میره !

اسمش والاک عه

همین الان اسمشو بلد بگو ک کاریت نداشته باشع !

شایدم صداش زدی اومد :\

نمد

نیستم:/
اصلا حرفارو دارم ب ی ورم میگیرم...
نمیدونم چرا نمیترسم:/
صبر...
کانجرییییییینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
اینجا اینجوری صداش کردم با صدا هم الان صداش کردم:/
هیچی نشد....هیچ اهدی هم نی و مد
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۵۹ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

-_-

هوففففففففففففف

فقط کارت خیلی بد بود

من از دستت حسابی ناراحتم

اگه همون اول میگفتی راحتم میکردی

تو هی بهم اصرار میکردی....الانم نمیخوام دربارش بحث کنم

میدونی مشکل این نیس ک کار نکنم با گوشی

 میدونی مشکل اینجاست ک نت گوشیه خودشه !

و خب گوشیش چک میشع !

ینی محل کارش گوشیشو چک میکنه

و من قشنگ دارم کارایی با گوشیش میکنم ک فردا از شغلش اخراج میشه :]

اهانننننن از اون لحاظ....


هولی فاکینگ شتتت😶😶😶😶😶
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۴:۰۵ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

من اصرار کردم

اما اگه تو دلت نمیخواست باید میگفتی

باشه بحث نکن

....نمیکنم:/
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۴:۰۹ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هوففففففففففففففففففففففففففففففففففف

خدایا

ولی با کانجوریک میام سراغت

********************************************

اینم کانجوریکه دوستمه

از قیافه زیباش لذت ببر

به چپم

بیا چارتا ددجوکز برات اپ کردم توی وبم :\

بخون ببین حالت خوب میشه یا ن :|

توی وب اصلیما ... :\

صبر الان برم ببینم.....
باشه....صبر بامنی تو؟!😂یا با بارانشی؟!
راستییی😑 وب اصلیتو من گم کردم...لینکشو بدهه زوددد

نه اگ با بارانا بودم ک میرفتم وبش :\

Skycherry.blog.ir 

خودتو گم نکنی :\

😆

مرسی...
نمیکنم😂
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۴:۱۷ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عااااااااااااا

خانم مین نیکا تا قبل از امروز عشقت بودم حالا شد به چپم

ولش

اخرین ملاقاتمون بود عزیزم

میخواستم دوستیمونو درست کنم خودت ریدی گلم

بای

:/

نه خوب رل زدین

ن خوب رول رفتین

ن خوب کات کردین :\

فازتون ؟!

میگم ... اپدیت نمودم پستو برات :\

من برای هرکسی گشادیمو کنار نمیزارم چینگو :\

:)


فک کنم رفت....
اره دیدم لایک کردم نظرم دادم.....
اما اسکایی وبت مشکل داره....تو لیست دنبال کنندگانم نیستی
در حالی ک میرم وبت زده دنبال میکنید....میخوام قطع دنبال بزنم نمیشه میخوام باز دنبال کنم میگه ادرس سایت معتبر نی://////
یعنی سایت تو

عه چ بامزه :\

نمد

لعنتی بنظرت این بامزس:/😂
هوم..

نکنه یوخ اسپمت کردم ؟! :\\\\

بزا ببینم

هولیی شتتتتتتت😶

ببین نیکولی

هیچ کامنتی ازت نیس

ینی اگ اسپمت نیز کرده باشم نمت کاری کنم :\

اثن اگ اسپمت کرده باشم ک نمت بیای وبم :\\\

هعی :\

ولی من کامنت دادم....وارد وبتم شدم....

هعیی روزگارر😢

همش بخاطر اینه ک کانجرینگ رو مسخره کردی :\

واقعی بودش

ن...قبل از اینکه اسمشو بشنوم....تو خیلی وقت بود ک پست نمیزاشتی.....خیلی وقته ک نیستی تو لیست دنبالکنندگانم....
بعدم من ب این چیزا اهمیت نمیدم.....
کانجرینگ کیلو چنده دیه:/

جدی میگم

ته فیلمش نوشته بود "این داستان واقعی است"!!

😐
اقا😂
من چرا همش  ب یه ورمه؟؟!:/

منم ب یورمه :\

همزاد :\

ته همه ی فیلم ترسناکا مینویسن !!

 

افرین :/
سلاممم همزااددد✋💖
وای دقیقا:///
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۰۸:۴۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کیییییییییییییییی؟

کدامین گوسفندییییییییییییی؟

کییییییییییییییییییی؟

بگو بزنم درو دماغشو بیارم پایین

هق هق😢😢😢😢بیخیالش
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۱۹:۰۹ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نیکوووووووووووووووووول با باری بهم زدی؟

اره...

هی نیکا شی بیخیال

کسی که این حرفو زده حتما جلوت کم اورده 😂😂

تو قوی باش😉

فک کنم حق با توعه استلا .... ممنونم عزیزم💜😘
راستی تو بودی گفتی فیک سراغ دارم بزارم سایتم؟!
یکی گذاشتم....فیک اثر شیرین...بخون خیلی خوبه...

هاییییی نیکاشی تو که کم نیاوردی درسته؟؟قوی باش چینگوووو♥️

برو ران و بون وویاج ببین پخش زمین شی از خنده😂😂😂حال و هوات عوض میشه...

 

زیاد نه....
اوکیی مرسیی اونییییی😅💜💜💜💜

اره من گفته بودم

دارم میخونمش😉

اهان اوکی موفق باشیییی😀💜💜💜💜
خوندیش بهم بگو

پس زنده بمون و بهشن نشون بده :))

ممنون از انرژیت عزیزم😘💜

عنترخانم😐😐

بقیه زر میزنن جنابعالی باید باور کنی😐😐

این گوه خوری میکنن خواهرکم😐😐

رو اعصابم راه نرو 😐😐


ببخشید😐✋

خواهش میکنم

چرت و پرت نگیاااااا که جرت میدم😐😐

😆
چشم:/ ن من غلط بوکونممم://

عب ندارع غصه نخور عزیزم 3>

منم نمتونم فازشونو بفهمم😒

حال ب حالن دیگ😒

تو نمیخاد خودتو ب خاطرشون ناراحت کنی اونا بی ارزش تر از این حرفان و فقط میخان ناراحتت کنن😒

تجربشو داشتم :/

او مرسی🤧💞

خاهش^^

😁❤
شنبه ۲۴ آبان ۹۹ , ۱۵:۳۲ 내 눈물이 무뎌져도 :]

کودوم بی ادبی گفدهههههههههه ¿¿ •`• ......... بی ادبا بولم ب آپام بوگم بویاد دالک گیمی بوکونه شوما هالو •`• ................ بولم ب اومام بوگم بویاد با عوه خاله هام شافتون کونههههه •`• .............. نیکا جونی ............... خعلیاااااااا ت اینژا هشدن ک انتژال اومدنت لو موکشن و بلاشون مهمی ......... خعلیا هشدن ک دوشد دالن و خعلیییییییییییی ژیاد دوج دالم باهات بوحلفن ^^ .......... پس بلا اونا باش ........ ن بلا بقیه ^^ 

ممنونم لاو❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan