✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

♡Music♡

به مناسبت تولد کوکی دوتا اهنگ براتون گذاشتم اومیدوارم خوشتون بیاد🙂❤

اهنگ Jacob_Lee_-_Ghost

Download

 

اهنگ Overstreet_Hold On

Download

 

 

 

 

کاش زود تر نیزاشتی قبل اذان الان دیگه نمیتونم

اه اره این اعصاب منو خرد کرد واقعا رو موخم بود میااانهههههههههههههههههههههههههههه😭❤

اوه دیگه نمیتونم گوش بدم حیف :((((((((((

اوه راستی خودمو معرفی کنم من بهارم معروف به تمامی اسمای بلک پینک :////

کینچانا اره بهار جون میشناسمت که چه وبلاگی داری یا.....توی هنگم هستی فکر کنم منم نیکام😅

واااااای از کجا منو میشناسی برگام ریخت یکی بیاد منو جم کنه ناموسا از کجا میشناسیم ://////

آممممم راستش کامل نمیشناسمت ولی...من یکی دوبار نظر گذاشتم فقط اسمتو میدونم و میدونم که وبلاگت درباره بلکپینکه همین^^ 😂😂😂😂
بیا من جمعت میکنم😁😂

اوه نگوووو اوه من اینقدم نمیشناسمت خب چند سالته؟؟

تو هنگ داری بهتر نیست بیایی هنگ؟

الان؟؟الان نه من هنگم تو کامه بعد الان برم سر کام مامان بابام جررررررررم میدن فردا صب شااااید بتونم بیام

اهان اوکی پس اینو فعلا بدون من 14 سالمه^^

اسمت تو هنگ چیه؟؟

اخرش اینه...
T.a
الان بهت پیام دادم وقتی ان شدی پیام بده

ووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی چوکاهههههههههههههههههه

آهنگارو دوس داشتم کومووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

خواهش میکنم^^ خودمم عاشق اهنگام😅💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan