✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

●○RM○●

Happy birthday 

Namjoon

💖💜💖💜💖💜💖

 

هععععععی حیف که من اندازه نوک بند انگشت نت ندارم وگرنه میذاشتم ://///

سلام💖🙂
😢کینچانا همین که به فکرشی خودش یک پسته😂😂😂

مگه فردا نیس ؟؟؟

فرداست ولی کم کم مقدماتو اماده میکنم تازه یک فیکم باید بزارم فردا میزارمش😂😁

فیک چه جوریه ؟

اگه الان بگم چه فایده ای داره-_____'
همین تا فردا صبر کن😂😂😂

فیکت چیجوریه؟؟

#بهار_فضول

-_- بزارین اول بفکرم در حال ساختم🤐

😂😂😂😂😂مطمئن باش از من فضول تر نیستی^^

تولدش مبارکککککککک

فردا ک نمیشه گفت

ب تایم کره امروز تولدشهههه

چینچاااااا😳😳😳😳😳امروزه؟

ساعت فت و نیم امروز شد فردا 😂😂

آره مگ ندیدی حتی جیسوگ هم پست گذاشت

ایی خاععککک تو سرم اصلا حواسم نبووودددددد😭😭😭😭😭
مال تولد کوک هم اینطوری کردم تا دوازده همه چیزو اوکی میکنم ممنونم سیماشی بابت خبری که دادی😢

مبارکهههههه چوکاهههههه❤❤❤❤

🙄😂🧡❤🧡

هپی

🙂💜💖💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan