✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

میخوایین؟😶 بعله که میخوایین😳😂

جاست گو تو ادامه😀...

 

 

 

 

یاااااااااااااا منم موخواااامممم💔😭

 

 

البوم دوست😂💖

همه دوست😶

 

 

 

 

ببین چه ناصه🤩

 

اخه چسب زخم😶🤐

 

 

 

 

 

این کیفا هم دست کمی ندارن🤐😶😂

 

 

اینا هم بسی ناص و خوجگل بید🤩💖😭

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و دیگر حرفی ندارم فقط میگویم که میخوام🤐🤐🤐

شما چی؟😂

صد درصد😶😂

عرررررررررررررررر 

 

نیکا همشو برام بخر*-*

*-*



😳🤐یکی میخواد واس خودم بخره😂😭

ووی خعلی عشقن

اوهوم عررررررر😭😭😭😭😭😢💖

من کار ندارم باید برام بخری 

 

بمن ربطی نداره

 

تولدم نزدیکه*-*

یااااااا🤐🤐🤐🤐🤐😳 من از کجا بیارم خوب😢




اعععع چندمه؟*-*

وقت معتبر شدن وب سایت شماست .

پیشنهاد می کنیم با پکیج های سامانه شیک رنک رتبه سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

در کمتر از 24 ساعت شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .

1- لینک سفارش پکیج افزایش ورودی گوگل
https://www.chicrank.ir/pages/6/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4+%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF%DB%8C+%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84

2- لینک سفارش خرید بک لینک
https://www.chicrank.ir/pages/3/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4+%D8%A8%DA%A9+%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9

3- لینک سفارش بک لینک انبوه بیش از 7000
https://www.chicrank.ir/pages/5/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF+%D8%A8%DA%A9+%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

4- لینک سفارش رپورتاژ آگهی
https://www.chicrank.ir/pages/26/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4+%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98+%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C

5- لینک سفارش بک لینک خارجی
https://www.chicrank.ir/pages/4/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF+%D8%A8%DA%A9+%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9+%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C

و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..

همین امروز شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .

سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن

من سگ در سگ از اینا میخوام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو خواب همشونو خریدم !

اععع منم موخوام ددی جونم😢😢😢💖



















































































چینچاااااا🤐😶
بابا ایول بهت ددی😂😂😂

۲۳مهر

 

اماده کن خودتو عزیزم*-*

اععععع😳😂😂💖💖💖💖💖





باشه *-*

عررررررر نیکای مادرررررررر😍😍😍

موخواممممممممممم😭

همشووووووو مخصوصا کیفا مدرسشو😲😲😲😲😲

عررررر منم موخواااممممم😭😭😭😭😭😭
😂😂😂😂💖

ععععععععععرررررررر منم میخواااااام هم ب پ هم بی تییییی اسس😐😐😐😐😐😭😭😭

ولیییی نهههههه منننن البوووم میخوام😐

با لایت استیک😐

با یه چیزای دیگه😐

نیکا از الان تا بیست و هشت تیر فرصت خرید همشو داری😐

میگیری واسم😐

😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
من خودم یکی میخواد بخره واسم._.
فقط خواستم با شما به اشتراکش بزارم*-*





بععع دیگه چیزی نمیخوایی؟دیگه چی؟😶😶😶😶😶😶😳😂💖💖💖💖

سلام نیکایی🤗 چطوری؟!

همش بی انصافیه...😑 ما اینجا یدونشم نداریم....همه آرمیا حداقلا به یک عدد از موارد بالا نیازمندن 

سلام *-* خوب نیستم سرما خوردم ._. امروزم شیفت بعد از ظهری بودم مدرسه بعدش رفتم مغاره رفتم بالا لباسمو عوض کردم چون مامانم و خالم میخواستم بکم بازار بگردن-_-
منم سرما خوردم گلوم درد میکنه صدام گرفته سرم درد میکنه کلا وعضم خرابه._.
الانم توی بازارم دارم جواب نظرتو میدم*-*
روی صندلی نشستم مامانمو و خالم دارن میگردن._.
خلاصه خستت نکنم خیلی خستم...خدا رو شکر فردا درس ندارم وگرنه به فاک میرفتم😶






اره منم میخوام عررررر😭😭😭😭😭😭😭💔

💖💖💖💖

چیزی که الان زیاد شده سرما خوردگیه من الان بیشتر دوستام تقریبا سرما خوردن البته خودمم یکی اول تابستون و آخرش سرما خوردم😑 بعد مدرسه رفتی بازار خو مصممن خسته ای اونم با این حالت نباید میرفتی باید استراحت میکردی دختر!!! منم هر وقت میرم بازار میشینم مامانم خریدیش تموم شد باهم برمیگردیم

حالا خوبه فردا درس نداری بجاش بمون خونه استراحت کن تا حالت بهتر شه

اوهوم من که اصلا تابستون مریضم نشدم^^
ولی موقع بدبختی ها مریض شدم-____-
آمم اره چون شیفت بعد از ظهری بودم نبردتم خونه مغازه هم بابام جایی کار داشت و بالا هم خیلی گرمه به خاطر همین مجبور شدم ._.
باور کن کل بندر عباسو راه رفتم الانم اینقدر خستم روی تخت خودمو انداختم تا بکپم فردا باید بریم پیش به سوی بدبختی ها به قول هانیه-________-
._.
💖💖💖

جونم واست بگه خواهر😐

کیف میخوام آلبوم میخوام کوسن میخوام لایت استیک میخوام راستی راستی گوشی سامسونگ مدل بلک پینک ام میخوام😐😐😄

😳😳😳😳😳😳🤐💖😂😂😂💖

مشکل منو دوستم اینه که یکی از دانش اموزا کیف بی تی اس داره بعد بی تی اسو نمیشناسههههههه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

تازه باباش واسش گرفتههه😐😐😐😐

خدایاااااا شاااااااانسسسسسس😐😐😐😐😐

الکیییییییی😳😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

ای خدااااااااا😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

عررر تشکر عزیزم 

من کوله شو می خوام....

خویش*-*
من همه چیشو میخواممم عررررررر😨💔

وااااا چقد قشنگننننن

اوهوم*-*

چقدر قشنگن

اععع دختر خوبم اومده😂


هوی گائول معلوم هست کجاییییییی؟؟؟¿¿¿¿¿¿😐
فردا نمیام خونتون🤣😝

من خونم تو کجایی میگما زمر چی شد؟

پستو پاک کردم....آم اگه حرف میخوایی بزنی بگو الان تا یه پست بزارم و قفل کنم....رمزشم همون میزارم....

من خونم تو کجایی میگما زمر چی شد؟

منم خونه._.

آره بساز

گائول میخوام بزنمت......

آره بساز

باشه....وایستا یکم...

بودو

چشمممم فکر گردم رفتی لعنتی....

😂😂😂☺😊

هستی؟😶

نمیدونم بنویسم اینجا باید کد ایمنی بزنم

حرف اضافه نزن من کد ایمنی نداره که😶

اینجا نوشته کد ایمنی خودشو عدد اورده

وااا جدیییی؟؟؟؟؟؟ من اینکارو نکردم که....وایستا یکم....

بیا پست گذاشتم دیگه اه...

دیدم دارم پیام میدم نمیادیگه

 

؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
هوووفففففف ببین رمزو داری درست میزنی؟

رمز چی بود؟ به صورت خصوصی برام بفرست ببینم چی داری میزنی....اون پایین یه گزینه هست نوشته نظر به صورت خصوصی ارسال شود...اونو بزن بعد ارسال کن....

میگه

اطعالاصحیح نیست

عجب...
رمز اشتباه داری میزنی بیبی._.

بیا کدی که گفته بود رو زدن تو نستم بفرستم

😶😶😶😶

نه اشتباه نمیزدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan