✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

منم میخوام برم عربستان😓😓😓💔

عکسای پسرا در فرودگاه اینچئون برای رفتن به عربستان.__________.

چینچا خیلی دلم میخواد برم🤕💔

 

BTS

 

 

 

 

 

 

R.M

 

 

 

 

 

 

Jin

 

 

 

 

 

 

Suga

 

 

 

 

 

J_Hope

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jimin

 

 

 

 

 

 

Teahyung

 

 

 

 

 

 

Jungkook

 

 

عرر گایز من تا فردا صبح در حال عر زدن میباشم....شمام اگر دوست دارین به من ملحق شین

​{هق هق_فین فین}

♡♡♡

 

 

 

وای خدا ابن چن وقت که همش دارن عربستانو باموشک میزنن اتفاقی براشون نیوفته.....ماماننننننننننننن.....همین بغلمونن ها...
چینچاااا😐😐😐😐😐😐🤒
وایی خداااا مراقب خودشون باشن😭💖
بعله همین بغلمونه🤕
ای تف به این زندگی که شیش ساله آرمی باشی نتونی یه کنسرت بری...
باهات موافقم😭💖👌
ای تف به این زندگی که شیش سال آرمی باشی نتونی یه کنسرت بری...انگارفقط جایی که میتونیم ببینیمشون تو خوابامونه...

منم میخوام برممممممم😭😭😭😭😭😭چقد جیمین شی جیگر شدههههه😍😍😍

😔خیلی کیوت شدن...شوگا از تیپش خوشم اومد...

هععععععععی روزگار تففففففف بههههه این زندگی تف تف تف😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

دلم میخواد گریه کنم البته دیروز کردم😐😐😐😐

 

آقا من دوباره فاز ویکوک ورداشتم تهیونگ جلوی کوکیه😐😐😐😐😐

تفففففف چینچااا تففففف😭😭😭😭
منم دیروز گریه کردم نمیدونم چرا...فکر کنم خدا توی دلم انداخته چون بعدش  این عکسارو دیدم😐😐😐

ای بابا....اشکال نداره ویکوکم ریل باشه بهتر از اینکه تهیونگ و کوک عاشق یه دختر بشن....اینطوری بدتر زورمون میاد._.
من مشکل ندارم اتفاقا خدارو شکر میکنم._.

سلام نیکایی🤗 چطوری عزیزم خوب شدی؟!

آخه یکی نیست بگه عربستان جا آخه....پیش اون عربای🤬🤬🤬 یکی نیست بگیه تو چی میفمی آخه....

سلام...بهترم 💖

والا بخداااااا😭😡
پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ , ۱۴:۵۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

من میرم کل دنیارو جز کرھ و ایران رو با گروه سھیو بى تى اس /مثل سھھھھیونسم /بھ اسم ایرفنیون انتحاری می‌کنم میشم مختار^^

 

😐منظورتو درس متوجه نشدم...

چیییییی میگیییییییی من دیوونه ویکوکم

دیروزم بخاطر ویکوک گریه کردم

ناراحتم ویکوک نگا میکنم :\\\\\\

اععع:|||||||حلا منو نخوریا😐😂😂😂😂😂💖

عررررررر یکی بیاد منو مهدیه رو ببره عربستان سرکلاس غوغایی بود بیاو ببین ...عربستاننننن😭😭😭😭😭اخه به این نزدیکیه مااونجاهم نمیریم😪

عرررررررر😔😔😔😔😔😔😔یکی خودمو ببرهههههههههه امشبب واییی خداااااااا چینچااااا میخوام برمممم ولی نمیتوننمممممممممم....
تفف تو این مدرسه اشغالللللللللللللللللللل😭

کو ببینم خوشمزه بدمزه ای خوشمزه بودی میخورمت :///

؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!¿¿¿¿¿¿

خواهرم گفتی نخوریم جوابتو دادم :////

اهان اره._.




عرررررررررر الان در حال اجرااااننننننننن من مرگگگگگگگگ من دردددددد عرررررررررر ممننننن بببمیییرممممممم خدایااااااا منو بکشششش تا روحم بتونه برههههههههههههههه کنسرتشووونننن عرررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔



من بی تی اسس موخوااااااااااممممممممممممممممممممم😭😭😭😔😔😔😭😭😔😔😭😭😔😔😭😭😔😔😔

هق هق فین فین...

من نتونستم ببینم انقد گریه کردم

یک عادت خیلی بدیم دارم اینه که وقتی ناراحتم و عصبانیم به خودم آسیب میزنم الانم دستمو انقد چنگ زدم کبود شده....

منم میخوام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💔💔💔💔💔💔💔

روح منم ببررررررررررررررررر...

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥کینچانا دختر اروم باش...........

منم میخوام ولی کاری نمیشه کرد دیگه......



😔💔

این همه جا باید برن عربستان کنسرت بزارند نمیشه بیان ایران؟😐

والا به خدااا ایییششش اههههه😭😭😭😔😔😔😭😭😔😔😭😭😭یکمشو دیدم ولی....مال کوکی رو دیدم اوف عالی شده بود....مخصوصا تهیونگ واییی عررر جرررررر گائولللل سه روز دیگه تولد جیمینه ها خبر داشته باش....
امروز نیومدیم خونتون وگرنه باهم میدیدم...ولی حالا اشکال نداره جیسوگ حتما تو سایتش قرار میده اون موقع دانلود میکنمو نگاه میکنم...توی فرصت مناسب هم باتو نگاه میکنم حتما...💜💜💜💜💜


عررررررررررر من میخواستممممم برممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔

مِستِر نیکا  

 

یاااا خودییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودی؟😀😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan