✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

این داستان....چگونه با روان یک ارمی بازی کنیم؟😶💘

یه سوال فنی....😶..جانگ کوک و تهیونگ چشوونههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واااییییی ععععرررررررر😭😶😶😶😭😭😭😶😶😶😭😭😭

عععععررر😂😂😂اقااا اصلا صداش...

تهیونگ لاورا  و کوک لاورا الحق مرگین😂😭💘

یاسی و جیسوگ جونم خودتون رو کنترل بنمایید جون من😂💘💘💘😭😶

 

 

من اینو قبلا دیدم هر لحظه که بوس میکردن منم بوس میکردم عینهو اسکلا😐😐😐😐😐

واااییی عععرررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
افرین به تووو😂😂😂🤞

جیییمیینن بچهه خوبی بوددد بااا روان ما ارمیا در حد کوک و ته  بازیی نکردددد😂😂

اره😂😂😂😂😂...یه قسمتی که تهیونگ بوس داد جیمین چندشش شد😂😂😂
دندوناشو روی هم میفشورد و چشاشو ریز میکرد😂😂😂
وایی خدا من عاشق این رفتارشم

منم موخااااااااااااااااااام از اینا!!!!!!!!!!!!!!!

کوکیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ککککک اونی همراه با بوس کوک تو هم بوس کن😂😂😂😂

کردمممممم حال نداد!

واقعی موخاااااام!!!!

( ایشان شیشه زده متوهم میباشد!!)

ای بابا😶😂😂

اوه واقعی دیگع😶😶😶😑منحرف😂💖
شوخی کردم منم واقعی میخوام 😶💘
😂😂😂😂

واو*-*

😂😂💘

جیمن. با اینکه خیلی ارمی کشه و حرکاتی که میزنی بسیی مرگ اساس ولیی با اینحال خجالتیمم هسس, اصن بیرون و رو استیج رمین تا اسمون فرق میکنهه

اوهووم اره 😂😂😂👌

دیدی گفتمممممم

همه میخوان...میگم بجای فن ساین بذارن کیس ساین

خدایی یه ایل آدم میریزه اونجا!! که من خودم سردستشونم!!!

بعله😂😂😂😂
وایی چی بشه😶😂
منم هستم هرجور باشه میرم😂😂😂🤞
چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸ , ۱۵:۲۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

بوسه غیر مستغیممممممم وببکگ،نظمیپ@@

 

😂😂😂😂😂😂💗💜

کیس ساین من که میرم میگن اول تهکوک همو با عشق بوس کنن بعدش هر کسی هر غلطی دلش خواست بکنه😐😐😐😐 #بهار_بی_اعصاب

رااااااستی نیکااا شییی یه فیک خوب از تهکوک تو واتپد پیدا کردم هر وقت خواستی بهت لینکشو میدم😊😊

😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😂😂😂😂😑

بعلهههههههههههه همین الان تو خصوصی لینکشو رد میکنیی بیاااااااادددددددد😶😶😶😶😶😶😑😑😑😑😑😑😑😂😂😂😂💖💗💚💜❤

من برم بمسرم بلکه در زندگی ایندم لنز دوربین شم

عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر

اعععععررررررررر ددییییی😶😶😶😶😶😶😶😶😂😂😂😂😂😂😂😂لنز دوربیننن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ولی حق مردن نداری😑😶

الان گفتم میگی ماه بعد😐😂😂😂

واااای یه پارت اپ کرررد خداااااا از خوشحالی دیشب به بالشتا لگد میزدم😐😐😐

نهه بده باباا😂😂😂...من افتر هفت پارت دیگه میخوام تا تموم شدن فصل اول😎🤞

به منم لینک بدیییییین

منم معتاد فیکممممم!!!!

😂😂😂😂
...اونی خصوصی نظر بده تا لینکارو بهت بدم😊

 ,به امید خدا و یاری شما افترو همگانی کنیم 😐😐

ماشالا کم کم داری به حس تنفر به تهیونگ نزدیک میشی😐😐😐

😂😂😂
نهههههه....حتی اگه تهیونگ بزنه کوک رو بکشه من ازش متنفر نمیشم خیالت تخت...حتی اگه یونگی رو بکشه😎
چون من تهیونگو دوست دارم♡

نه یه کاری می‌کنه که فکرشو نمیکنی ای کاااااااش که می‌کشت😐😐😐

یاا خدااا😶😶😶😶😶

من جای کوک بودم هیچ وقت نمیبخشیدمش...

نگوو که کووکک بخشیدتشششششش😶😶😶😶😶😶😶😶
من خیلی دلم میخواد که کوک بره پیش یونگی😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دو سه باری میبخشتش انقد کارش بد بود که خودم نزدیک بود گریه کنم😐😐😐😐

منمممممممممم دلم میخواد برهههه بعد ته غیرتی شه بعد بزنه عصبانی شهههه لامصببب عصبااانی میشهههه هااات میشهههه😐😐😐😂😂😂

ای بابااااا://////////

وایی ارهه😂😂😂😂یونگی هم دست کمی نداره ها😂😂😂
این روح منه که داره تایپ میکنه :-|
نه بابا😶😂
سلام ای روح😭
جون من روحمو نگیر من زیادی هم خوب نیستم برات😶😂

وقتی کوک رفت با یونگی خدااا باید بخونی خیلیییی هاته یا اینکه یونگی دلش نمیخواد کوک با ته باشه😐😐😐😐😂😂😂

موندم چجوری میبخشتش خیلییییی کااارش بد بوووود خیلییییییی😐😐😐

حسودی های ته خیلییی عشقهههه لامصب😐😂😂😂💜💜💜

من حتما بایددد بخونممم باید😶😶😶😶😶😊😶😑😊😊😊😂😂😂😂🧡

نخونی که میزنمت پس چی فک کردی😐😐😐

یه نسخه پی دی اف افتر پیدا کردم خواستم بخونم باورت نمیشه از زمین تا آسمون با این افتر فرق میکرد

کوک گی بود دوست پسرشم جین بود😐😐

ته هم هیچ مشکلی با ازدواج نداشت😐😐

😂😂😕
اوووووو......

میگم نمیشه فایل پی دی افشو بدی بهم!؟!؟

 

یجایی او کنی بدی فلفل ریز کن ندارم..گوشیم اندروید نیست ویندوزه!!

چبللللل

اوو نه این تو وات پده:////
کپی پیستشم نمیتونم بکنم که بهت بدم://////
باید یه ادم با حوصله و بیکار بشینه بنویسع:///////

دوربینو تفی کردن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ارهه😂😂😂😂😂😂

ابلفضللللل

من مردمممممممم

یاا خدااا😂😂😂😂😶

خادایا منو بکن ی جات دیه در نیار

 

وااا😐😂💜

فاخ.-.

ی دوربینم نشدیم یعنی-_-

دقیقااا😐😂😂😂

حداقل ارامتر برادران اونطوری اخه چرا لعنتیا یکی ویسشو بگوشه پش....مکاش میریزه .-.XD

واییی جررررر😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan