✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

امروز در مدرسه🤣

بیایین ببینین چه کردما😂😂😂😂😂😁

اخه مد جای درسه یا نقش کشیدن رو دست؟!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امرو یه گروهی از بچه های کلاسمون برنامه حنا بندون داشتن....خلاصه بعد از اتمام نمایش به دوستم گفتم این حناعه مال توعه...گفت اره

اون رو دستش نوشت R.M

منم اعتراض کردم گفتم بده منم بنویسمTea😂

که Sg+JK+JMو علامت ارمی که کوکی هم رو دستش تتو کرده اضافه کردم

نه عزیزمRBE شی هم نداره..😎

 

ای باااباااااااا پس فقط منم عرر
کوفتتون شه-____-

ما هم نداریم ..

:(((((

منممم نت ندارمممممممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ععععععررررررر

منم نداااااااااااارررررررررمممممممم

:(

استان فارس رو امروز بعد از ظهر وصل کردن

انقدر خر ذووووق بودم که نگو

عجب-_-

من کلا ندارم*-* سلام..

:(...سلام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نه دخترم منم ندارممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ***** *** **************😭😭😭😭😭😭 ببخشید بی نتی زده به کلم😐سانش کن😂

بعله میدونم..‌.‌
ای خاعککککک 🐥😂😑
اوخییییی چقد بامزه ایییییی
😁😁😁💖
سلام

من نت میخاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

منم همیییننننن طوووررررررر😫
دلامممم شتولیییی
Hello😂🤣
بیا بخلم
😶Really 
بیا:|
نه😶
چرا بیام اصلا-_-؟
چون اونیت میگه:-|
ولی من اونیمو نمیشناسم._.😁🤣😂

Jk؟؟

Jk؟؟؟؟؟؟ jjjkkkkkkkkk

ته ته خودتو بچسپ بیبیییییی😭😭😭😭😭

 

 

 

 

 

 

ولی خدایی خوب شده

افرین بتو بیب👍🏻❤️

اره
ارهه😂
ارهههههه😂😂😂😂😂😐
چسبیدم😎کسی نزدیکش شه ناکارش میکنم._.



مرسییی😂
خودم عاشقشش شدممن🤩
هر دقیقه دارم نگاه میکنم._.🤣
چهارشنبه ۶ آذر ۹۸ , ۰۶:۴۷ مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ

چ ناز

😍😍

اوهوم^^

بعله😐

 ما امروز موقع برگشتن بهمون خیلی خوش گذشت!

راننده سرویسمون مارو برد دور دور برامون بستنی هم خرید😁😁😁😁😁

گفت فردا عقد کنون داداشمه این شیرینیه اونه😂

ببین من ساعت 12 تعطیل شدم... ساعت 1و ربع خونه بودم😐😂😂😂😂

اووووو خوش به حالتونن😐😂😂😂

راستیییییییی این sg چیه نوشتی هااااااااااا

کثافت بیشعور مگه خودت ناموس نداری (چه ربطی داره😐) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این یدفعه رو میبخشم چون زیبا شده ولی دفعه بعد جفت پا میام تو دهنت

این شوگولمه*.*
-____-(دقیقاا😂)











😎😎😎😎
دیگه حرف اضافه نزن-_-

منم موخاوم

برو حنای سیاه بخر...بکش رو دستت😁😂

آههههههه وضو میگرم نماز بخونم موردی نداره؟؟

فکر کنم اشکال داشته باشه ها!

ای دااااااااددد😐😂

اوووووووونی باورت میشه یه نهمی داریم کپه جیمینه کپیه کپیه خودش نسخه دومه بعد هیتره از اون هیتر باحالا

هیچی دیگه دهن  بدبختو سرویس کردم انقد بهش گفتم ازم فرار میکنه

(من چه کردم با این بچه :\\\\\\\)

میگه من کجام شبیه اون قوزمیته

یاا خداااااااا😶😶😶😶😶😂😂

واییی جرررر😂😂😂😂😂😂😂😂

بگو قوزمیته خودتی😂😂😂😂😐🔪😂
بهار خصوصی پیام بده کارت دارم
خو الان دیگه میشناسی
ولی بازم نمیام🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂💜
خو نیا خودم میام! سفت بغلیدنت. و زدن پس کلت*
اااااااییییییییی یییییواش تررررررر دردم اومددد -_____________________-
اخ بازوووممم
چقدرم زور داری ماشا الله 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حقته تا تو باشی نیای:'
حالا میام.........ولی جون هرکی دوس داری اینطوری فشارم نده درد دار........اوخ....هنوزم درد داره.......-_________-
آرومتر بغلیدنت* چقده نرمی*-*
خخخخخخخ♡♥

پس بالاخره به حیات رسیدی  قشنگ شده

 

بله دیگه...:)

جشنواره ملون رو دیدی نیکا ؟

بنگتن جایزه هارو درو کرد

نه تا جایزه کم چیزی نیستا 

اونم تو یک روز و یک جشنواره

خدااااااا من خر ذووووووقم

ابر گروه کیپاپ=بی تی اس

ندیدم ولی شنیدم:))))))
من بهشون افتخار میکنم....
تو بیلبورد وقتی پیام صوتی فرستادهربودن من اشک شوق ریختم...ککککک

منمممم خیلی خوش حال شدم براشون

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan