✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

هوووووووووووففففف!!!

اممم...چیزه..سلام بر همه....دلم گرفته یکم...کسی هست؟؟!!!

احساس پوچ بودن دارم...چند روز دیگه تولد دوستمه و نمیتونم براش کاری کنم...

خوبین همگی؟؟؟!!

سلام ب تو خوشگل

جانم....من در خدمت شما

تویکی رو پیدا کن ک تو زندگیش احساس پوچی نکرده باشه...نیست.همه هرچندوقت یکبار این حس بهشون دست داده میشه

نیکا جونم تو این شرایط یه کاری کن ک احساس پوچی نکنی.بیخیال همه کاریوکه دوست داری انجام بده.یکم از خونه برو بیرون حالوهوات عوض شه...

نمیدونی چی دوست داره؟؟

 

توچطوری فنقل من؟مشکلت درست شد؟امتحانات داره شروع میشه.درس میخونی؟

وایی هستییییی..دلم تنگیده بود ای ملعون کجا بودی؟؟-_-

اره میدونم خیلیا هستن...

الان از بیرون میام ولی هیجیم تغییری نکرد._.
من خوبم♡ارههععععع..این امتحانی که باید اخرای دی شروع شه الان شروعه-_____-
همین شنبه امتحان ترم ادبیات دارم-___-
اره میخوندم ..
دلام دلام! چرا نمیتونی کاری کنی؟؟
چون الانم شم که اومدم قاچاقیه واسه همین..
111 روزگیت مبارک!
اوه....من تازه فهمیدکه 111 روزگیمه..
به هرحال ممنونم که یادت بود♡♥♡♡♡
شاید چیزی ناراحتت کرده که خودت نمیدونی نیکایی؟!
فکر کنم....
خب براش یه نقاشی بکش و عکسشو براش بفرست!مهم نیست اگه نقاشیت خوب نباشه اون خوشش میاد!
امممم نمیدونم
فقط عدد مورد علاقمه*-*
چی؟

فدات شم کوچولوی من.منم همش دلم برات تنگه.چه کنم کنکور دستو پاموبسته وگرنه همش میومدم باهات میحرفیدم.

ملعون کوچک نگرانتم...

هی دااد...چی بگم.من تواین شرایط میزارم زمان بگذره.چون خودم نمیتونم حال خودمو خوب کنم پس میسپارمش ب زمان تایه اتفاق خوب بیوفته و منم حالم خوب شه.فقط نیک جونم.....همه چی رو ساده بگیر.شاید اون چیزی ک شرایطو واست سخت کرده اونقدرام پیچیده نیست...

اگ میتونسم پیدات میکردم میومدم انقد توبغلم فشارت میدادم تاپوچیات بریزه بیرون0____0

خب خداروشکککر.فتقل من باید حالش خوب باشه

منم دارم الان امتحان میدم-____-

توروح ای نظام اموزشی

ولی واسه دختر هیچ چیزی تو ایران بهتراز درس(تاکید میکنم تو ایران)نیست

مراقب خودتم باش.ب خودت فشار نیار

م همش هستممممم فقط یه ندا بده تابیام

یه وقت تنهایی غصه نخوریاااااا

اوه....


حرفات یادم میمونه♡♡

سلام نیکایى!

من که خوبم تو چطورى؟

میخواى براش چى بگیرى؟؟؟؟؟

سلام نیکا..
خوبم♡
کنارم نیست که براش چیزی بگیرم..
111
بکش دیگه تنبل خانوم!!
عجب._.

امم چیزه...میدونی امروز تولد کیه؟

اها

باشه^^

^^
کی؟!؟!؟!
اهم...خصوصی بده تا بگم^^  ^.^
آندرستند:'''
اوکی♡
من اینم این منه*-*
واییی دیوونههههه...من تورو با یکی اشتباه گرفتم چون با اون اینجوری میحرفم...ولی وقتی فهمیدم اشتباه کروم ناراحت شدم*.*...حالا برای جبرانش بیا بیشتر اشنا شیم...
عای عم پریسا 21مشهد آرمی ال*-*پیشولی هم خانوممه منم آقاییشم*-*ینی خانومشم-.-
خوشبختم پریسا ♡
اومیدوارم بتونم از این به بعد دونگسونگ خوبی برات باشم
همین الانشم هستی^^هوممممم بایسمم یونگیه*-*ولی تهیونگم دوس دارم*-*بایس اولم جین بود واسه صدای محشرش...ولی یونگی بهم شبیه تر بود^^
منم اولین کسی که دوست داشتم یونگی بود ولی با اسم جانگ کوک میشناختمش...ولی بعد به ته تغییر کرد...و الانم باز به یونگی تغییر کرده....^^
کککککک کوکی کجا و شکر کجااااااا ایول یه یونگی لاور دیگه^_^
کککککککک ^.-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan