✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●TAEKOOK '', can i fly like a bird_ ,'' suicide!tae●-○

(کیفیت بالا تر اضافه شد)

 

 

! - !  TEAKOOK  ! - !

✘ Download_360 ✘

✘ Download_720 ✘

! - !  TEAKOOK  ! - !

 

 

ویکوک :)))))

نیکاشی تو تو هنگ بهم پیام ندادی من اسمم jennie

🙂
آممم باشه بهت پیام میدم همین الان -.-

اوووفففف

مرسی نیکا جونمممم😘

خیلیییی خوب بود

خصوصا اهنگششش

خواهش موکونم🙂💜
خشحالم خوشت اومده😍💞
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۲۱:۴۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ممنون

 

خواهش^^

نیکاااااااااااا فیک افتر اومد واست یا نه اخه من فرستادم فک کنم

*من بهارما با اون یکی اکانت اومدم*

بارکدو خوندی؟!

سلام بهار 
یا معلوم هست کجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه نیومد

فهمیدم وقتی افترو خوندم
نه بابا وقتم کو؟

هی میخوام بیام هی نمیشه هی میام هی نمیشه مکافاتی داریم😐😐

یه نویسنده هست تو واتپد اسمش فاطمه ست عوضییییییییی خیلییییییییی خیلیییییییی خیلییییییی فیکاش عالین اصن عاشقش شدم معرکسنت بخدا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

منم:(

اععععععععععععع 
اگهه تونستی لیکشو به منم بد تو فرصت مناسب برم ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan