✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●jikook •「paralyzed au 」 ●-○

​​​​​​​​​

! _ ×  پیشنهادی  × _ !

(کیفیت بالاتر اضافه شد)

 

 

! - !  JKOOK  ! - !

✘ Download_360 ✘

✘ Download_720 ✘

! - !  JKOOK  ! - !

 

 

مرسی نیکا جونممممم

ی دونه ایییی😍😍

خواهش موکونم😁
مرسی😍

❤❤❤😍😍😍

❤❤❤><

❤❤❤😍😍😍

خخخخ

عععععععععرررررررررررررررررر نیکایی تنکسسسسسس عشقووووول

مرسی ک جیکوک گذاشتیییییی

م چقد سر این fmvعر زدمممممم

میخام فیکشو بنویسم

لفطا بازم جیکوک بزااااار

عععرررر هستییی خواهش میکنم 
اینو گذاشته بودم فقط کیفیتش پایین بود رفتم دنبال 720 گشتم و قرار دادم گفتم شاید بعضیا 360 دوست نداشته باشن♡
اععععع از منم کمک بگیر میتونم کمکت کنم^^ البته اگه دوست داری^^♡♡♡

ااااممممم...باشههه میزارم اگه چیز خوبی پیدا کردم^^:)

عه؟؟پس چرا من ندیده بووودمممم

بهرحال مررررسی جیگررررررر

 

واااااااو چینجاااا؟؟؟حتمااااااا...فعلا دارم یه فیک دختر پسری توپ مینویسم...بخاطر کنکورم نمیتونم خعلی بنویسم ولی حتما وقتی دست بکارش شدم میام پیشت^_^

 

موچکرررررررر

اره....آمممممم پستای اولمو دیدی؟؟؟!!! فکر کنم صفحه 3 یا 4 بود 

^^♡♡♡♡♡♡♡♡♡


اره فکر کنم فیک و رمان خوب مینویسم ... وعلا خودم چهارتا در حال نوشتنم^^

اوه موفق باشی♡



اوکی....خواهشششششششش♡♡♡♡♡♡♡♡

ن متاسفانه..وقت نکردم هنوز:-(

 

واااااااو چ پر کاااااررر

موشالا نیکایی

بهت افتخار میکنم

فیکایی ک تو مینویسی حتما خوب میشههه

خیلی دلم میخواد بخونمشون...زووود بنویسششششش تولوخودا

 

 

مچکر عزیزم^_^

او کینچانا من که هنوز زندم^^


:)
مرسییی
نمیدونم دیگه خوبیش یا بدیشو^^
اممم یکی رو میخوام به صورت پارت پارتی بدم بیرون...از یونگیه:))....بقیه رو...دیگه باید کامل شن معلوم نیست کی بیان بیرون^^


♡♡♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan