✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

هلو:)

هرکی بچه خوبیه میاد میگه که انه..:))

کیی هستتتت؟؟؟؟!!!!

منننننن

فقط چند ثانیه

چون مامانم اومد الان

شتتت:/

من من من

:/

هو آر یوو؟؟؟؟!!!

می:/

وایییییی سلاااامممممممم...چطووورریییییریحون شییی؟؟؟!

من من من

اححسنتتتت
اینجانب
کنجکاوانه میخوام بدونم کیستی تو:/

الان هستما یکمی^^

وای یه فیک ویکوکی دارم میخونم

کلی توش حرفای قشنگ قشنگ نوشته

فقط عاشق حرفاشم و دوس دارم به همتون اونجوری جواب بدم و بحرفم

 

:))))))
واقعااا؟؟؟؟!!!!
اسمش چیه؟؟!
پی دی افه؟؟؟؟!
سه تا حدس بزن
بوخودا نمیدونم'_'

احساس میکنم مبینایی(معروف به رباط)

اره

اسمش hidden dream

خیلی نازهعععه

اره پی دی افع

تونسم فردا برات میذارمش

جوووون بااااا مرررسیییی اوونننییهه گلم^^♡

سلااااااااام نیکاشییییییی

:)

ببخشید من باس برم:/

اونموقع بودم:/


اشکالی نداره برو اگه کار داری^_-
غلط
صبر کن...رامتینی؟؟!!!

نه ولی اون نمیاد وبم


نمیدونم-_-
من طسلیم 
خودتو معرفیی کنن جون مننن'_'

❤️

تنکیو لاولی

بای❤️😂😐

یورولکام لاو^^♡

خواهش میکنم پرنسس

 

پرنسس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'_'


صبر کن ببینم...

اثرات فیکست اره؟

دقیقااااااااا

ککککککک

شدید اثر گذاشته

واجب شد برات بذارم پشمات و کرک پرت بریزن

عررررررر میزنم من فقط

عرررررررر

کککک باشه منتظر میمونم هر وقت گذاشتی^^

چشم پرنسس

کککککککک

کککککککککککک^_-♡

دیگه چخبرا؟!

چ میکنی؟

خبر سلامتی^^
هیچی الان مامانم میگه گم شو برو بکپ-_-

بگو چشم مادر بزرگوارم

الان از حضور بانوی اول دربار مرخص میشم و میکپم

مجبورم....فعلا اونی جونمممم آنیوووو♡

آنیو پرنسس

#اثرات_مخرب_فیک

برگشتمم بعد از ظهرم بخیر^^

بعله..کککک
منم^^
جوونن من بگو کی هستی:(
من دیشب اصلا خوابم نبرد'_'
همش فکر میکردم این ناشناسه کیه'_'
ولی نمیفهمم-_-

miane vali man alan onam

^^
خوبه

انمممممممممم^^

کککککککککک><

بههه بههه چه بچه های خوبی دارم من^^

:)))))))

ککککککککککک><

من اینو دور دیدمممممم:(((((

^^♡♡♡♡

دیر دیدی منظورته؟؟؟!اشکالی نداره نیکا جون^^

اره

همون:))))))

:)♡ گرفتم
منم دیگه!!!
فهمیدم'_'
بخدا تو ذهنم میچرخیدیا
هی ذهنم پست میزد میگفت: نه بابا اون نیست   کککککک
میخوام برم...
کجاا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

نیکااااااا

معلوم هست توکجاییی؟؟؟

پوگوشیپدات شدمT_T

خوبی بچه؟؟

سلاممممممم اونییی
حالم خوب نبود چند روز نشد بیام....تازه هنوز هیچی از البوم جدید هم ندیدم-____-

وای چرا؟؟:-(

الان خوبی؟؟

چرا پروفت سیاهههههه؟؟؟؟T_TT_T

 

کنچانا عشقم...هنوز کلیییی وقت داری...اینجوری تاکامبک بعدی حوصلت سر نمیره

مهم نیست زیاد
اوهوم عالیم
اگه دقت کنی عکس یونگیه😂😂😂😂


هستی شی؟؟ من داشتم میمردم تا البوم وکامبکو ببینم-____________________________________-
حوصلم سر نمیره😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan