✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● [FMV] Hoseok — ❝don't call me angel❞ ●-○

 

"همیشه وقتی که به جیهوپ میرسه مامانم میگه: نه رهبر رقص زشته.

منم کلی چشم غره بهش میرمو دعواش میکنم.

ولی بنظرم هوپی هم جذابیت خودشو داره

فقط باید چشماتو باز کنیو از یک دید جذابتر بهش نگاه کنی..

اونجاست که متوجه جذابیت بی اندازه جیهوپ میشی"

 

 

! - !  HOSEOK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  HOSEOK  ! - !

 

 

 

 

خب من پودر شدم کاملا فقط الان یه نسیم ملایم باید بیاد منو کلا محو کنه *o* واقعا عالی بودن بهترین میکسایی بودن که تا حالا از هوبی دیدم یه عااااااالمه گامساهامنیدا عزییییزم^~^ آره واقعا همه پسرای بی تی اس جذابیت خاص خودشونو دارن ولی جیهوپ یه چیزی داره که من نمیدونم چیه از همون اولین موزیک ویدیویی که ازشون دیدم رفتم تو نخش بشدددددت... خیلی حرف زدم میدونم :/ ولی خیلی گامساهامنیدا بازم
عاااا😶
وای ممنونن از نظرت عزیزم...بیشترم از ابن میکسا میزارم تا اب شی بری تو زمین😶😂😂😂(شوخیدم:/)
اوهوم...
ن بابا این چ حرفیه:///
خواهش عزیزمم♡♡♡
تو چنین خووووب چرایی؟ ؟؟؟؟؟ وای خیلی عالیه اصن میخوام دیگه تبخیر شم کلا ^~^ خواهش جانا
😁😂نمیدونم....
اوهوم منم مثل تو دوسشون دارم...‌ن نشیاااا😶😶😶
💜💜
بینظیرن *o* سعی میکنم :/
هوم...

افرین😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan