✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

خوبم!!!!

به لطف بعضیاتون...

الان احساس بهتری دارم^^

نو نو نو ...

چطوری خواهر گلم ؟؟

....

بد نیستم
تو چطوری؟!
خوبی؟!

خوبم منم ^^

خداروشکر خواهری^^


با درسات خوب پیش میری؟!
من خوب پیش میرم تا الانش😂😂

نه عزیزم چرا همچین حسی کردی عاخه ؟؟؟؟؟!!!!!!

جز خوبی و کامنتای حمایت کننده و خوشرویی چیز بدی ازت ندیدم

چون واقعا مهربون و صمیمی هستی...میزنم ی کاریت میکنما !!!!!:/

دیگه ازین حسا نکن لطفا عزیزم ♡♡♤♤♤♤♤♡♡

نمیدونم....
🙃ممنونم
عه نه نکن!!!!!!!!!!!!!!
باشه!!!

هعییی بد نمیرم ولی خوبم نیستم 😂

😂😂😂

الان بهتری ؟؟؟

نمیدونم...

وااا پس قطعا ی چیزیت هس ^_^

بگو ببینم کی اذیتت کرده عاخه  ؟؟؟*؛^

یجورایی دارم به یکی حسودی میکنم....

چرا همچین فکری میکنی ؟:(

بهتره یادت نری چقدر باارزشی و برامون مهمی

اگ نبودی این همه ادم ب فکرت نبودیم ک تو چرا این پستو گذاشتی

نگووووووووووووووووووووووووو:(

:(

واسه چ باید ناراحت باشیم لاولی بی تی اس شی ؟ ^-^

نمیدونم......

لاولی بی تی اس اسم ویمه....اسمم نیکاست ^^

عه ببخشید ! اسمتو بهم گفته بودی من یادم رف ! یکم فراموشی دارمو اینا دیگه >♡<

خب چرا باید ازت ناراحت باشی نیکا شه ؟

فکر کنم همه باهام سرد شدن به خاطر همین همچین حسی کردم

بزنمت؟ -______-

چرا باید سرد شن---___________----

:/

عه ... من که نشدم بهرحال - . - 🔥

ولی خب تو ک کار بدی نکردی مگه ن ؟ پس اگه هم باهات سرد شدن تقصیر خودشونه نه تو -.-🍒

خوبه:)
نه کاری نکردم....هوم

خب پس خودتو ناراحت نکن ! ^-^

شبت بخیر *-----*🍒

چشم:)

خوابت شکلاتی بیب

مشکلت چیست؟ 

 

 

 

 

نمدونم.... شماره میخواد برنامه هه؟ 

نه مامان اینام نمزارن.... T_T

بیبی باز به صورت عمومیه نظرت که:/



نه ایمیل میخواد چیز خاصی نیست امن امنه

نیکاااااااا عشقههههه اونیییییی سلااااااااام

چطوری عزیزم؟؟

ایگو انقد دلم میخواد بیام اینجاها ولی کنکور نمیزاره😢😢😢😢

جوننن هستی خوبییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
وب زدی تو هم؟!!!!!!!
عه کینچانا :(

عارهههههههه من خوبم جیگرررررر

😂😂😂😂وبم تقریبا هم سنه وبته

فقط حالشو نداشتم😑😑😑هنوزم ندارم...الان فقط بااکانتم ول میچرخم...خدایی گشادتراز من دیدی؟؟

ههییییععععع نیکوووول...توبیداریییییی؟؟😮😓منه خنگ تازه دقت کردم😑😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کینچانا😂😂😂

اره دارم نقاشی میکشم مال درس هنرم:/
دستم پوکید از بس کشیدم


😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

 

😑😑😑😑😑😑فاک بهشون به مولا‌...ماروهم جر دادان باامتحاناشون....مهم نیست لاو...اگه خسته ای ولش کن...فوقش یه نمره کم میکنن دیگه

😂😂😂


بی ناموسن پدر سوخته ها........مدرسه تعطیل شده معلما خوششون اومده بیشتر امتحان میگیرن-_________-
مگه شهر هرته؟!😂😂😂

نمدونم چی بگم...واقعا گندزدن بااین سیستم اموزشیشون

عه ناموسااینجا شهره هرت نیست؟؟😂😂😂باشه باشه برو بکش بچه موفق باشی😂😂😁😂💜💜

والا اه:/
نه😂😂
کشیدم تازه براشم فرستادم:/
بترکن الهی:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan