✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

فیک ساب بی تی اس

اینجا...کلیک کنید

فقط از نامجون به بعدش عرررررررررررررررررررررررررررررر

فن فیک خونا میفهممن عمق دردشوlaugh

 

وای فقط وقتی فیکات لو میرهههههه

اونم چیز داررررر

اونم توسط پدر محترم

یعنی واییییییییییییییییییییی

تمام خاطرات تلخ گذشتم زنده شد :_(((((((((((((((

فقط تیکه مونیششششش XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خیلی خوبه

آخ خداااا ترکیدم از خندهههه

عالی بووود

مخصوصا اونجاش که هوپی می گفت اینجوری پیش بره از جیمین چیزی باقی نمی مونه

خسته نباشی من واقعا شاد شدم خدا شادت کنه ^^

:)♥

جججججججججرررررررررر 😂 😂 😂 😂

خدا نکشتت هانی 😂 😂 😂

ککککککک♥

من اینو نصفه شب دیدم.همه جا سکوت بود یهو مثه بمب از خنده ترکیدم😂😂😂😂😂مامعتادان فیک😂😂عالی بود

وای خیلی بده نصفه شب بترکی از خنده😂😂😂

😂😂😂😂من دیگه انقد نصفه شبا جریدم که اهله خونه دیگه عادت کردن😂😂به خوابشون ادامه میدن

عه خاکه عالم😐😐تو نیکا نیستی؟؟چرا من نویسنده رو ندیدم؟؟

😂😂😂😂😂😂
چرا نیکام😂
نویسنده کمتر وقتا میاد یه سلامی میکنه در میره😂😂😂

ععععهههههه هان هان😂😂اوکای...بهش بوگو بیشتر بیاد😐😐

😂
من حتما باید بگم بهش وب منو مثل وب خودت بدون:/
ولی گوش نمیده:/
این پسته هم که گذاشت گفتم هرچی میخواییی میتونی بزاری اونم اینو گذاشت😂😐

😐😐😐😐😐😐

خو کنچانا حتما کار داره😆😆

اره😂😐
هستی پستای بعدی رو ببین...اونا هم خنده دارن😂
یکی رژه به سبک بی تی اس با پست قبلیش😂

😂😂😂عرررررر اوخ جون بوشه جیگر میبینم.الان باید برم.بعدا میبینم حتما

مراقبه خودت باش💜💜💜😘

باشه😂
انیووووووووووووووو
چشم اونی😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan