✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● [FMV] Hoseok — ❝skin on my skin❞●-○

 

 

! - !  HOSEOK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  HOSEOK  ! - !

 

 

ماى هرپ!؟ 

 

 

عر بزنم یا زوده!؟ 

 

اینارو خودت درس مى کنى؟

یهس یور هوپ




بزن....

نه بابا:/
نت اگه بلد بودم اینطور چیزی بسازم الان وضعیتم این نبود:/

کمک با ویوا ویدیو عاسونه^~^

ولى خب... من عاپلود کردنو بلد نیسم ولى به عنم. 

حب عاپلود نمى کنم.. ککککککککک

من نمد:/
😂😂😂😂😂
افرین نکن

برنامه شو دانلود کنى یاد میگیرى 

حوصلم نمیکشه😂😂😂

اوکى گشاد

یاااااااا://///

وووووییییییییییییییییییییییییییییییییی مامیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هوپممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

رررررررررررررررررر

ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

نفس عمیییییقققققققققق
دم باز دم 😂😂😂

هاااا

 

 

 

تو نمت بیاى واتس؟ 

الان با خت بابام توی واتم....برای چیز....درسام:/
میخوایی موقت بیایی اونجا؟

تنفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

از خلاقیتای لاو بی تی اس بخرج دادم XDDD

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من؟ من خودم کامنتامو اونجورى ویرایش مى کنم وقتى یکى وبمو سولاخ مى کنه

😂😂😂

خب الان بیام اوکى عه؟ 

شماره رو ک اشتبا ندادى؟ 

امروم محنا احمق شماره ى اشتبا بم داد منم کلى حرص خوردم موهام ریخ

ارع بیا
نه ندادم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

حسه بدی دارم

احساس مى کنم دارم با بابات مى حرفم-_____-

کوفت😂😂😂

خو دیگه

منم برا اینکه بنده خدا وبش سوراخ نشه خودم ویرایشش کردم -_-

عه!!

خبببب من ى پى ام دادم

پروفت یه پسر بچست اره؟!

ککککککککککک

خواست مثلا بگه ما تفاهم داریم

فکر کنم:/

نه عکسه قلمرادو گزاشتم با ى سیبیل کلفت

خودمم دیگه

://////////
سر کر میزاری ادم؟؟؟
داشتم از ترس میمردم خو:/
بع خدا اسم شوهر خواهرم مجیده://///////
یعنی به اخرین پست میرسم؟ ! من ضعف یکی منو جمع کنه :/
نمیدونم😶😂😂

بیا خودم جمعت کنم😶😁😁❤
ژاان *o*
😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan