✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● taekook ✩ the other side [reincarnation au]●-○

 

 

! - !  TEAKOOK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  TEAKOOK  ! - !

 

 

سلاااااااااام

://////
ببین کی اومده:///////
دوست قدیمی:/
سلااااااممممممممممممممم ببببییییییییییییبببببببببببببببببببببببببببب
خوش اومدیییییییییییی
کجایییی لعنتییییی://////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم خعلی تنگولیده بود ملعووووووننننن

هرجا رفتم یا :/ گذاشتن یا 😐

مررررررررسی واقعا😂😂😂

دل من برات خیلی خیلی خیلی خیلی کوچول موچول شده بود

مرسی از ملعون گفتنت😂

😂😂😂خو حفته...کم نیا تا از این استیکرا نبینی:/
😂😂😂
:////////////////
بای فور اورر:////////
یو بروکن مای هارت:////////


من به همه میگم ملعون ناراحت نشو😂😂😂

چلا😢😢

 

نیکاااااااا تو با من قهر کنی کلی ازت ناراحت میشماااا😢

اصن افسردگی میگیرم خوبه؟؟😢

بیخیال اصلا😂😂😂


یااااااا:/
من دلم برات یه عالمه تنگیده:/
بعد تو کوچول موچوووولللللللللللل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:/بهار میگیرم میزنمتا:/

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

یعنی من اینهمه خودمو لوس کردم نفهمیدی😐😐😐😐😐😐😐😐

منظورم اینه که دلم خیلی خیلی برات تنگ شده😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

یعنی قلبم کوچول موچول شده😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

چرا فهمیدم😂😂😂😂😂😂
فقط سربه سرت گذاشتم😂😂😂😂😂😂

آره من خرم اینم دوتا گوشام😐😐😐

واقعا که😐😂

:/
میانه😐😂

من نشد یه اف ام وی ببینم

این صحنه توش نباشع

 

کلیک

 

راستی بهت گفتم فیک نوشتم؟؟

اره فکر کنم:/







نع نگفتی:////////

فیک نوشتم

 

الان گفتم😂😂😂

 

 

دیشب تو آب نمک خوابیدماااا😂

:/😂😂😂


جانممممممم؟؟؟؟؟؟؟

میگم انقد بامزه ام دیشب تو آب نمک خوابیدم😂😂😂

 

 

تازه ویکوکهههههه

😂😂😂😂😂😂



دیه حالم از کاپل ویکوک بهم میخوره........فکر کنم به خاطر فیک افتر کوکه:/
دیه زیادی داره طولش میده:/
رو موخع😂😂😂

توعم میخونی😐

من وسطاش ول کردم😂😂

دیوونه شدم بخدا😂

راستی تو واتپد میزارمش

من وقت ندارم وگرنه میخوندم:/
فصل سه پارت 6 عم
پس لینکو بده

لینک که هیچی حوصله ندارم😂

آیدی میدم

 

kimshookie

ایدی تو کجا بزنم برام بالا بیاد؟:/

ها ها ها😂

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ارام مادرمممممم ارامممم😂😂😂

ویکوککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

ننننننننننننننننننننننننننننا.ععععععععععععععععععشثاعقرادشهمادههنادنمادخهلرتئنهذتدثقلرنثادرشرهثرادثشنرشث/نلرذ.عاذنترلذنابرذنیتبرا

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

:/

😂😂😂

کک

فرزندممممممممممممممممم

ایناااااااااااااااااااااااااااااااااا ریلننننننننننننننننننننننن

ببین کی گفتما

بیگ هیت باید اعلام کنه اول
😂😂😂

من خودم یه پا بیگ هیتم کک

جون من:/

:/

ن دیگه جون بچمو درو؛ نمیخورم ککک

به جونننننن اممممممممم

به جونننننننننننننننننننننننن

هیترا

برن بمیرن اصن

باشه اروم باش😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
😂😂

تو تیکه ی سرچش

 

 

اصن اسم فیکو بزن

Scissor

باشه ممنون^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan