✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●yoonmin ● stay with me [breakup au]●-○

 

 

! - !  YOONMIN  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  YOONMIN  ! - !

 

 

یونمین... من عر
مگه نرفتی تو؟
هنو انی که😐😐😐😂😂
عررررررررر یونمین*-* ممنون خواهر قشنگم^^
^^
خواهش میکنم اونی خوشملم😍😍

جواب کامنتتو خیلى وخ پیش دادم خنگول-___-

من فردا صب کلاس دارم هستى؟ 

 

الان تا کى هستى؟ 

میدونم:/
خنگولم خودتی:/
نه چون من کلاسام بعد از ظهره میگیرم میکپم تااااااااااااااااااااااااا 12 😐😂😂




تا هروقت که نتونم جینو وجیمینو تشخیص بدم😐😂
وقتی سرم داره میوفته میرم...
الان کم کم حس میکنم خوابم میاد ولی هستم هنو:/

کک اوکى 

من نمى دونم نتو کى خاموش مى کنن... 

😂😂😂خعلی بده یهو ببینی نتت قعتیده
مگ چن سالته ک بم میگی اونی؟؟ فک کنم ازم بزرگ تر باشی؟ هوم؟ چن سالته ؟
14 سالمه😂😂😂
تو چی؟

عاره:|

گوشیه مامانمو کش رفتم..... ککک

:/
چرا کش رفتی بچه بد؟
😂😂😂
خو یه سال ک ن ولی تقریبا چن ماهی ازم بزرگتری....متولد چ ماهی؟ من بهمن*-* اسمت نیکاس آر؟؟؟
عههههه 😂😂😂

من 20 ایان بع دنیا اومدم😂😂😂
اره نیکام^^
به نام های زیر هم صدام میکنن:/
نیکولک
نیک
نیکول
نیکا
😂😂😂


پس شدی دنسونگم:/

عایم عه گود گرل.. 😢😢😢

 

 

 

واسه درس:/

خب راستش میخواستم جزوه ى ناقصمو کامل کنم... حالا بینش ى کامنتایى خم میدم.. 😂

اره میدونم:/
پاکتر از تو پیدا نمیشه😂😂😂





اهان😂😂😂
ای ملعون😂😂😂😂😂😂

عاره من مثه ى نوزاده کوشولو پاکو معصومم*_^

#اعتماد به سقف 

 

 

 

 

 

سام تایمز عایم عن اویل... با موست عاف ده تایم عایم عن عانجل*-----*

عه بیوتیفول عانجل

😂😂😂

نه بابا😐😐😐




😐😂😂

عاره من خیلى گوگولو مظلومم 

بترکه چشمه حسودو بخیل^^

باور نمى کنى امتحان کن

 

 

عاىمه لیتل کلین بیبى.. 😐😂😂😂😂

باشه بابا😂😂




چی؟
اقا من انگلیسیم فول نیستا:/
هاییییش من نمیخام تو بیان دونسنگ همه باشم....اییییش-.- مطمعنم اعضای بیان منو از نزدیک ببینن باورشون نشه ک من همون ماریایی هستم ک ب بی پروا ترین حالت ممکن صحبت میکنه...تو دیدار اول خیلییییی خشکم.... ولی بعد همه با اون روی شیطون من آشنا میشن^^ راستی منم ماریام...خوشبختم عزیزم^^
😂😂😂😂😂😂😂😂
اخیییی😂😂
خوشبختم ماریا جون^^

اوکى گفتم

I'm a little clean baby

همین وللش :/

😂😂

کک چ مى کنى؟ 

 

 

فردا امتحان شیمى دارم... هیچى بلد نیستم... 

میخوام یک اهنگ ارمش بخش بزارم..خعلی خوفه...




عهههه برو بخوننن:/
همون 2 هم بیاری خوبه:/😂😂😂😂

واقعا میگم... حتى یکى هم نمى گیرم تنهایى... البته... اگه همکلاسى ها یارى کنن ى چى میشم^^

 

 

نصفه عاموزشاى عانلاینو ندیدم:/

😂😂😂😂😂😂





حتما فشار خیلی روته:/

عاخه.. من مغز ندارم میدونى:/

خنگ میزنم یکم:/

یک زیاد 

فلا دارم ى کارایى مى کنم تو راحت باش

عاهنگه چى؟ 

 

پوفف. خواستم گیتار پیانو ضبط کنم بزارم ولى حوصله ندارم-___-

اهان...یه طورایی میدرکمت


چه کارایی:/؟




بعد ظبط کن:)

پوففف... همه فک مى کنن من تنبلم.... ولى اینکه کازى نمى کنم دلیلش ى چیز دیگس... 

درواقع وقتى دلیل و انگیزه اى براى انجام ى کارى نداشته باشى... پس انجام دادنش بى فایدست.. 

اره حق با توعه....برای انجام کاری اول باید حوصله داشته باشی:/

دارم از جزوه هایى که گفته مینویسم.... 

هرچند که فایده اى نداره... عاخه ى فصله.... 

پوففف

هنوزم بعضى وقتا قلبم دوباره اونطور میشه :/

 

این معلم شیمى ازوناس ک کتابم بزارى جلوت نمى تونى جواب سوالاشو بدى... 

هوم.....بنویس بنویس افلین
:/
بهش فکر نکن:/


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


:/

بچى فک نکنم؟

اه

از شىمى متنفرم

همینطور از تجربى

نه...هرچقدر بیشتر فکر کنی بدتر میشی ....


منم یه موچولو بدم میاد...ولی خوب...برام مهم نیست:/

پوففف... اونقدرى اذیت کننده هست ک بشه بهش فک نکرد... 

فک کن ى چاقو کردن تو قلبت..!! 

مى تونى بهش بى توجه باشی؟ 

 

 

 

اههه من نمى خوام فردا امتحان بدم

بنظرت خودمو مسموم کنم؟! 😂😂

ولى نمیشه روزم عاخه

خوب...نه:/





یا خدااااا😂😂😂
تو فکرت به کجاها میرسه😂😂😂

تا کى هستى؟ 

میخوام برم الان دیه
خوابم میاد

خب همین دىگه نمیشه^^

 

 

 

 

 

 

نمى دونم همین الان به تزریقه ى چیزى با سرنگ فک کردم... ولى نمى دونم چى:/

 

عطر خوبه؟:/😂یا الکل؟ کککک شاید مست شم بتونم تو امتحان ى چى بنویسم.. 😐😂😂😂

اوهوم......






:///زیادی داری میری جولو دیگه......

خوم خب گوز نایت 

خواباى +18 ببینى.. 😐😂😂

 

منم دىه میخواسم برم

ولى من نمحوابم

یکى زور بزنم ببینم مى تونم درس بخونم... 

:/
😂😐


اوکی فایتینگ

کککککک توهم زدم*---*

😂😂😂😂😂😂

باى*-^

فعلا^^

سلام فرزندم

چ خبرا؟

خجالت بکش اومدم توی گروه کسی ازم استقبال نمیکنه://///////////////
بدو بیا وات

گوشیم شارژنداره :(

هعی ملعون😂😐

بعله کک

نیکولی

😂

جونم؟

عاره...بیا هنگ

باشه

اف ام وی عای یونمین خیلی قشنگناااا ^*^

ولی مشکل اینجاس کِه خیلی از صحنه هاشون تکراریة -.-

توی همشون تیزرعای وینگز و ای نید یو هی~.~

اوهوم اره....
اره اره باهات موافقم...
اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan