✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●وقتی....😂●-○

 

بمب حقیقت 😐😂

 

 

والا 😐😂

 

 

بی ناموسن دیگه 😐😂

 

 

 

خدایی سطل اشغال ندیدم ادا گاو سندوق دربیاره 😐

 

 

 

 

 

 

 

 

ببینم جر خوردین؟

بایدم خورده باشین 😐😂

ولی نخوردین من میدونم:////////

اگه نخوردین خودم میام جرتون میدم خیالتون تخت:/  😂

خخخخخخخخخ اولى خیلى باحال بوووودددد😂😂😂😂😂

سومى هم اره واقعاااااا😩😩😢😩😩😩

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

اولی رو خودم درست کردم😂😂

بی ناموسن خو:/

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

واقعا؟!

خیلى خوب درستش کردى خیلى ازش خوشم اومدددد^*

نمد:||||

🤣🤣🤣😂😂😂😁😁😁😅😅😅

اوهوم^^

ممنان
:/
😂😂😂😂

^^

❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘

😂😂😂😅😅😅😅😅😅😅

❤️❤️

خخخخخخخخخخخخخخ

اولیع جدید بید👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂
اره😅😅😅

من جر نخوردم ولی با حرف آخرت پاچیییدم😂😂😂😂

ها ها ها😂😂
منم اینو گفتم تا بجری😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂

اولی خیلی عالی بود👍👍👍👍👍

وایی اره😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂

اولی خیلی عالی بود👍👍👍👍👍

یکبار کافیه بزنی روی ارسال فرزندم:/

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan