✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●「BTS FMV」yoonmin • зажигалки●-○

 

 

! - !  YOONMIN  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  YOONMIN  ! - !

 

 

 

:)

ععععرررررررر برگام😲😲😲😲😲😲

اون قسما اسماتش منو نابود کرد💚💛💚💛💚💛💚💛💚🖤💖🖤💖🖤💖💖🖤💖🖤🖤💖🖤💖🖤💖

منحرف😂😂😂😂
میدونستم نابود میشی😂😂😂😂💖

عررررررررررررررررررر

من یونمین میدوستمممممممممممممممم

سر بعضی مومنتاش زمینو گاز زدممممممممم

اره منم دوست دارم...
😂😂😂😂😂😂😂😂

ای بابا هر چی میشه بگو منحرف:/

مگ تو فیک نمیخونی دختر؟

مگ تاحالا شده ب اهم اهم فک نکنی البته ن خودتا در کل اصن تو کتابا هس بعد ب من میگی منحرف؟:/

😂😂😂😂😂😂😂😂
میخونم
میگم ... الان که دارم فکرسو میکنم اصلا منحرف نیستی😂😂😂😂

تو با من چ کردی نیکولی/:

....

گفتی یونکوک شیپ میکنی؟

یونکوک و یونمین

افنر😂

از همون اول باید میفهمیدی ک من منحرف نیستم فقط یکم کرم میریزم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💚💛💚💛🖤💖🖤💖

😂😂😂😂😂😂
حرفمو پس میگیرم
خعلیییییییی منحرفیی ملععععوووووننننننن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💖

یاااااااااااا

فیک اسمات خوندن و دیدن فیلمایی اهم اهم البته در حد وان کیس و البته کرم ریزی های فنمیدی باعث میشه ک من منحرف باشم؟؟؟؟؟

معلومه ک ن😏😂😂😂😂😂

اونارو که منم انجام میدم:/
اون پستایی که گذاشتی منظورمه://///////
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بابا عزیزم اونا ک چیزی نیس بعدشم اونا مومنتایی ک دیگ دست من نی خودشون اتفاق افتادن فقط من انتشارش میدم😂😂😂✌🏻✌🏻✌🏻🤟🏻

😂😂😂😂😂😂خو بابا تو خوبی😂😂😂😂😂😂(شوخی کردما منحرفی😂😂)

یپ معلومه ک من خوبم🤟🏻✌🏻🤟🏻✌🏻🤟🏻😂

مودونم😂😂😂😂😂😂

جدا از شوخی من منحرفم اونم خیلی البته ن ب اندازه دوستام😂😂😂😂😂

●_●
یا ببین حتی خودتم قبول داری که منحرفی😂😂😂😂😂😂

پس اینو از دست نده:/

خودم ک خیلی باهاش عر زدم/:

باحال بود





لینکو برداشتم چون نمیخوام کس دیگه ایی کپی کنه ازش

بله متاستفانه ککک

😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan