✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● آهنگstronger than ever از raleigh ritchie ●-○

! _ ×  پیشنهادی  × _ !

 

 

! - !  STRONGER THAT EVER ! - !

✘ Download ✘

! - !  STRONGER THAT EVER ! - !

 

 

پ.ن: مگه نیکا میزاره فقط با دیدن اهنگ FMV پست قبل دلتونو شاد کنین؟

نه از این خبرا نیست😂😂😂

لعنتی عاشق اهنگشم:////

ععععععععععااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییهههههههههههههههههههههه

اصبا زدم رو فاز این اهنگ لعنتی:/
خیلی خوبهههه😭😂💗

سلام  آرمی های عزیز کسی هست

داریم با بی تی اس شام میریم بیرون😍🤚

سلام  آرمی های عزیز کسی هست پیش زنگ زدم شماره ی پیتزا فروشی بود ناسلامتی صدا نامجون اومد وای کرک و پرم ریخت کره ای حرف میزد هیچی نگفتم خدارو شکر  منی گر داشتم رویا بود سری قط کردم یعنی از یه پیتزا به بی تی اس رسیدم هر کی خواست شماره شونو میدم امیدوارم برای شما هم اتفاق افته کرک و پرتون بریزه فکر کنم سکته رو زدم خیلی دوستتون دارم  وای یدفه صدای جیمین اومد که گفت او بحث جیمین شد بی تی اس بعد از چهار روز که از تولد جیمین گذشت یادشون رفت تولدشو راستی داشتم میگفتم جیمین چی گفت داد زد گفت:《رزییییی》وای کی رزی رو دوست داره آخه ایکبیری 😤😤😤بگذریم 

 

اره عزیزم یکبار گفتی😂
جوابتم دادم😍🤚

سلام کسی هست پیش زنگ زدن به پیتزا فروشی بود ناسلامتی زنگ زدم صدای نامجون اومد وای کرک و پرم ریخت کره کره ای حرف میزد هیچی نگفتم خدارو شکر معنی گر داشتم رویا بود سری قط کردم یعنی از یه پیتزا به بی تی اس رسیدم هر کی خواست شماره تلفن بی تی اس رو میدم تا کرک و پرشما هم بریزه فکر کنم سکته رو زدم خیلی دوستتون دارم  جیمین یه دفه داد زد اوه بحث جیمین شد بی تی اس تولدشو یدادشون رفت داشتم میگفتم داد زد گفت :《آآآآررررممممممیییییی》 

نه مرسی عیزم نیاز نیس ما خودمون پیش اعضا زندگی میکنیم
تازه هرصب با کوکی شیر موز میخوریم
نامجون همش چیزامونو میشکنه ما هم با لطافت میگیم بشکون فدا سرت
تو فقط بشکن
یونگی هرروزو ک خوابه ماهم پتو میکشیم روش
تهیونگ ک همش وی نشون میده با دستاش مرگمون میکنه
جین هر روز غذاهای خوشمزه میپزه برامون
ماهم کمکش ظرفا رو میشوریم:/
جیمین و هوپم با پرتو های نورشون زندیگمونو کرم میکنن
تو جا موندی خواهرم /:
تازه الان مکنه لاین با هم رفتن حموم دارن چهچه میزنن
میخوای صداشونو ضبط کنم بدم بهت یه وقت دلت نخواداااا
نه که ما خیلی صمیمیم
گفتم شاید تو هم دلت بخواد 
اوا ببخشید
می‌خوایم شام باهم بریم بیرون 
شرمنده دیگه بعدا صحبت میکنیم 
یادم بنداز برگشتیم همه چیو تعریف کنم برات /:

دیدید پیاممو

تو چی پیاممو دیدی؟

دیدید پیاممو

تو چطور؟

سلام کسی هست پیش زنگ زدن به پیتزا فروشی بود ناسلامتی زنگ زدم صدای نامجون اومد وای کرک و پرم ریخت کره کره ای حرف میزد هیچی نگفتم خدارو شکر معنی گر داشتم رویا بود سری قط کردم یعنی از یه پیتزا به بی تی اس رسیدم هر کی خواست شماره تلفن بی تی اس رو میدم تا کرک و پرشما هم بریزه فکر کنم سکته رو زدم خیلی دوستتون دارم  جیمین یه دفه داد زد اوه بحث جیمین شد بی تی اس تولدشو یدادشون رفت داشتم میگفتم داد زد گفت :《آآآآررررممممممیییییی》 

یکبار گفتی...

وای خداااااااا😂😂😂

فک کنم از شدت هیجان تشنج کرده دستش رو دکمه ارسال تیک گرفته بوده😂

طرف مشکل داره جدا😂😂😂

وایییییییییی

فقط جوابای تو😂😂😂

خدا خیرت بده روزمو شاد کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

زیادی فیک میخونه اصلا تو هپروت بود😂😂😂😂😂
جررر😂😂😂😂😂😂
یوهاهااا خوبه که خوشحالیی 😂😂😂😂😂
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۱۳:۱۱ 내 눈물이 무뎌져도 :]

چ ژل میژنه یالو ....... زهرا بویا جولو ......... ی دونه ت شلت خال کونم دیه اننه فیکا لوت اشل نژاله -~- 

جر😂😂😂😂😂😂😂😂

تو رو خودا یکی به من بگه ساقی این زهرائه کیه://

منم برم جنس بخرم:/// اصن بدجور رو هواس:/// چند بار یه حرفو زد به ب پ هم توهین کرد:// وات د هل آخه

آهه راستی ببخشید سلااااااام من تازه اومدم توی بیان :)

خوشحال میشم دوست باشیم:)

غزل هستم 12 سالمه ملقب به هیرای :)

خودمم نمیدونم ناموسن:|
همین اه...

اوه سلاممم...خوش اومدی لاولی...
حتما:)) ببخشید من چون با کامپیوتر اومدم استیکر ندارم:|
منم نیکا هستم 15 ساله بایسمم یونگیه:)..

منم نامجون لاورم کیوتی:)

عههه چ جالب😂
الان پست از نامجون گذاشتم😂
خوشبختمم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan