✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●😎✊Jeon Jung kook●-○

 

 

 

! - !  JK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  JK  ! - !

 

 

پ.ن: اینم جی کی😁🙄😎

قوبونه کوکیم شم

خدا نکنههه😶🙄😂😂😂❤💗

صلوم نیک^-^

سلاااممم نوراا جونمممم...😍😍😍😍
خوبییی عزیزم؟؟!!
چخبررر؟!!!

اوره^-^

صلامتی تو چه خبر لاولی؟؟

خو خداروشکر😃
منم خبرر سلامتی😃💗💗💗💗
میگم😂
بایستت مگه یونگی نبود؟؟؟!🙄🙄😂

عرررررررررر گریه اولشششش😭

ولی بسی جذاب بید😍

ارععععع😥😭🤐💔

هوم واس همین گذاشتمش😎😎😎😎✊😂

چرا^-^

پروفمو میگی😹

کلن هر چیو خوشم بیاد میزارم پروفم

محدود به یه نفر نیص

اهاانن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خو اوکی😂😂😂😂😂😜🤪💗

فدا😹😹

خدا نکنهه😶😶😶😂💗💗💗

😂😂

ولی من از ادیت جین بیشتر خوشم اومد😁🤷‍♀️

خسته نباشی فرزندم😶😂💗

چه خوشمل بود

هوم خیلی ناص بید🤐💗💗

شیمی یا فیزیک؟

هردو😎✊

این قالبه هم خوشگله اره😂😂

ای بترکی دیدیش؟!😐😐😐👊😂

بسی باحال😎💜

اع فک کنم انقده بات گشتم ط عم هی ایموجی مشت میزاریا😂😂👊👊

😂😎😎
اره لعنتی اثرات توعه لعنتی😂😂😂✊👊😐

من ب این خوبی:(

اصن تنها بمون من دیگه با ط هیچ حرفی ندارم:(

فایتینگگگگگگگگگ👊😂😂

خو میخوایی با دمپایی بهم بزنی😐😐💔
عهه😭💔👊
😐👊💗

ط بیخیال اون دمپاییه نشدی؟😂😂😂😂😂😂

 ب رفیق فابت توهین ک میکنی همین میشه(وتف:/ رفیق فاب؟)👊💜

ناح😐👊😂
رفیق فاب دیگه چیهههه؟؟!😂😂😐

عاا ینی رفیق صمیمی دگ😐😂😂

ن بیخیال شو باو شوخی بودش😂😂

اهان گرفتم😂😂😂👍

عه 
عجب🙄🙄💔

آی خداااا

فک کنم امروز روز کوکیه هرچی میبینم کوکی توش هست ^^

وااای این حجم از جذابیتشو کجای دلم بذارم؟؟

واقعااا؟!!!🙄😂😂😂😂😂

اوممم نمیدونم😐😐😐😂💗

جااااااااااااااان قالبو😎

چوکاهه💜

اع این عکسه همونی نیس ک پستش کرده بودم ؟؟ جاااااااااااااااااان

نگاه نکن هنو اماده نیستتتت😐😐😐😐😐✊👊
کدوممم؟!!!!
ناحح😐😐😐😐

اع همون بود دگ یونگی بود دگ😐

ایوللل بزن قدش👊😂

من اولین کسیم ک قالب وبتو میبینما دقت کردی😂😂😂

باید اسمم ثبت بشه ت گینس

نه اینو نمیزارم چون لو رفت😐😑

😂😂😂😂

هرجور راحتی بیب

🙄😂😂😂💗💗💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan