✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● سری جدید عکس نوشته فان●-○

هلو گایــــز

ادمین جدیدتون اومده😎

 

نمی خواد فکر کنین که منو می شناسین یا نه چون تازه اومدم😂

چند وقتی می شد پشت پرده به نیکا کمک می کردم که یهو پیشنهاد داد بیام بیان،اولش قبول نکردم ولی چند دقیقه بعدش ثبت نام بودم،بله اینجوری شد😐😂🤷‍♀️

 

 

این هفته چون کار تریلر جدید تموم نشده بود تصمیم گرفتیم به جاش براتون یه سری دیگه از عکس نوشته بزاریم

 

ولی قبلش برای آشنایی بیشتر بگم که :

 

1.صدالبته که دخترم 

2. 18 سالمه(آخرین روزه،فردا تولدمه به امید خدا😐🙂)

3.آرمی نیستم ولی از آهنگاشون خوشم میاد

4.نیکارو خودم آرمی کردم و با BTS آشنا کردم.(اگه باهاش دوستین مدیون منینا😂😂😂)

5.کنکور دارم و برای همین فقط جمعه ها ترجمه می کنم و یا پست میزارم 😫

 

 

شماهم معرفی کنین بشناسمتون             

 

خب دیگه زیاد حرف زدم بریــــــــــــــــــــــــــــم😂😂😂

 

اونایی که اجازه دارین با دوستاتون برین شمال،رازه موفقیتتون چیه بگین ماهم بکار ببریم😐😂😂😂😂

 

 

خیلی خوب انجام داد انتظارشو نداشتم😂😂😂😂😂

 

 

منو میگه😂😂😂😂😂😂

 

 

و از اون جایی که جین به شوخی های این مدلیش معروفه (ببینین می فهمین چه مدلی)گفتم حیفه و تا فارسیشوهم بیشتر داشته باشیم😂😂😂😂:

 

 

 

و در آخـــــــــــــــــــــــــــــر😈😂:

 

 

برا امشب کافیه دیگه😂😂

تا هفته بعد🙂😍😍😍

 

 

 

یعنی خدااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جججججججججررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗😊💗

میبینم اولین کامنتو از آن خودت کردی😂😂😂😂

خوش اومدی گوگولی جونم:)

اواین پستتم مبارک:)

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی💜💜

بله ک اولین کامنتو از آن خودم میکنم:/

چ فکر کردی ملعون😐😐👊😂

همش واس خودت💜💜😂😂😂
مشت نزن حالا:/
😂😂

سلام گلم خوش آمدی

ما بیانیون ب تو خوش آمد میگوییم :)

خخخخ XDDDDD

بسیار سپاس گزارم😂😂😂❤
سلام گلگل^^ خوش اومدی^^ من ماریام 13 سالمه.... تولدتم پیشاپیش مبارک^^
مرسی عزیزم از آشناییت خوشحالم 😍💜

تنها کسی هستی که حواسش بود،ممنون😂😂😂❤❤❤

خخخخخخخ 

خب به نام خدا سلام خاهر به بیان خوش اومدی 

خوشبختم از دیدارت

مرسییی💜

و همچنین☺
همچنین خواهرم^^ اوه یعسسسسس من تو همه جا اولینممممم.... عاممممم میگم اسمتو نمیگی!؟
اوه مای گاش😍😂😂😎

اسمم رویاست💜
تو چی؟
وظیفه بود عزیزم قوبونت^^
خدا نکنه جانم❤❤❤

اها خوشبختم رویا جون^^ عاممم گفتم دیه...ماریام 13 سالمه
هوممم،13 ساله رو دیدم ولی نمیدونم چرا ماریا رو ندیدم😐😑

خوشحال شدم عزیزم😍❤❤

عررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤خیلی خوبییییی😂😂😂🌈❤❤❤❤❤👀

من هانیه

18

جیمین

ویکوک

خرم اباد

خوبی از خودتتتتهههه😂😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍
 رویا 

اصالتم استان فارس،ساکن بندرعباسم😂😂😂

از آشناییت خوشبختم😻

اوممممممممممممم خب اصل بده بیشتر اشنا شیم

رویا
 18/19😂😂😂
فارس

💜💜

اووووووووووووووووووووووو فارس دوج دارم

منم بارانا 15 اراک

تولدت پیشاپیش مبارک

خوشبختم بارانا
اسمت چه قشنگه 💜💜💜
خوش تلفظ هم هست می خوایی هی بگیش😂😂💜
خیلی ممنوووووووووون😂😂😎

واو ممنونم اسم شما هم بسی زیباست

خواهش ایشالا 100 ساله شی

مرسی بارانا

☺💜

انیو رویا شه

خوش اومدی👀🌸

چوکاهه💜

فدات💜💜

مرسیی😂🌠

من بهار بیدم

ملقب به یونجون *اونایی که رو یونجون قراره کراش بزنن باید از من اجازه بگیرن😐😂*

هم آرمی هم موآ

یونجون و جونگ کوک

۱۲ سالمه

 

جاست دیس

کرمم گرف بدون اجازه روش کراش بزنم ولی مشخصه جدی ای منم جونمو دوست دارم😂💜💜
 
منم رویام
از آشناییت خوشحال شدم بهار جون💜💜☁️

ینی جرررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای مامان خیلی خوب بودن این لامصبا😂💜👍

ادمینههه جدییدددد خوش اومدیییی

من هستیم

۱۸سالمه😓کنکوری😭😭😭😭عرررر..توهم مثه من بیچاره ای؟

خیلی خیلی خوشبختم لاولی...سرتو اینجاها بند نکنیا😢درست مهمتره

ایشالا که موفق باشی💕💕

تولدتم پیشاپیش مبارررکککککککک😘😘😘🎁🎁🎁🎁💜💜💜💜

ارهه😂😂😂😂😂

مرررررسیییی😎😂
منم رویام،چشم ولی به شرطی که خودتم بند اینجا نباشی💜😂😂😂😂

ولی نگران نباش فقط میام نظرارو تایید می کنم بعدش میرم درس🤦‍♀️😂😂

فداااات امیدوارم توهم بترکونی😈😎

خیلی ممنونم هستی،اره دیشب تولدم بود💜💜💜😍😍😍☁️🌠


خوشبختم لاولیییی💕

😂😂😂دقیقا بخاطره همین میگم بند نشو..چون خودم همش اینجا ولم😭😭😭😭

آفرینننن همینههه👍👍مثه من نباش لطفا😥

قربونتتت..چرو ایموجی شیطانی؟😓هیییع

اوااا دیشب تولدت بووود؟؟😓😓بزا ببینم پست ماله کیه؟

چ زیبا ضایع گشتم عرر😁😂😁😂هرچی...عه😂

😍😍

اغا چرا ناراحت خب اگه خیلی اذیت میشی توهم یه موقع از روز بیا خود آزاریی داری مگههههه

اون شیطونیه کلی حرف پشتش داره😂😂مثلاا اینکه  روی خیلیارو کم کنی ایشالا 😂اووو تا دلت می خواد می شه براش معنی اورد😂😂😂

اره دیشب بود کیکشم مونده هر روز یکم یکم بخورم تا اخر تموم شه😐

این حرفا چیه آغا اکثرا پست می خونن نگاه تاریخ نمی کنن طبیعیه😂😂🤗

نمدونم:/خیلی ناراحت بنظر میرسم؟؟😂😂

 

ععععععععههههههه منظورت ایننن بووود...واهاهاییی😈😈😈😀...ایشالاااا...منم برات از این استیکرا میزارم پس😈😈😈😈😈😈

 

😐😐😐منکه دلم نمیخواد...اهم

 

مطمئنی؟؟گریه نکنم پس😂😂

الان که میبینم نه راستش،والا طبیعیه کسیو ندیدم به پسرا فک کنه و ناراحت باشه😂😂😂
هیترای بی تی اس استثنان البته😑😑😐

آمین🤦‍♀️😂😂😂

نگو آغا منم زیاد کیک خامه ای دوست ندارم زود دلمو می زنه 😐😐😐

آره بابا عادیه😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan