✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Edit JK ●-○

خوب گایز یه ادیت از جی کی براتون اوردم که کار تیمی منو گائوله....

خوب گائول دختر خالمه و مطمئنم که نمیشناسینش....

این ادیتو که ساختیم با گائول نظراتمونو یکی کردیم و یکچیزی رو ساختیم😎

و به احتمال زیاد بیشتر از این ادیتا میزاریم...

اومیدوارم خوشتون بیاد...

نظر اگر یادتون بره من میدونمو شماها😐😐😂

خوب حالا برای دیدنش برین ادامه مطلب....

 

 

 

چطوره؟؟؟؟!!!!

عجب !

چیش عجیبه؟؟!😐

کارم چطوره؟؟؟!😎

دیوونه از خودراضی😐😐😐😂😂😂😂

عجیب نی 

همینطوری گفتم

قشنگه باو

اهان گرفتم منظورتو...
فهمیدم...
ممنون از نظرت عزیزم....☺💙💙💙💙

:) دیس ایز قشنگ

واقعانی؟؟!😀
همین الان هم یکی از یونگی ساختم😎
اونو فردا میزارم...
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۹ , ۰۳:۳۹ —••÷[Hεlἶმ ]÷••—

اووووووم...

فک کنم اگه بوردر عکس کوک رو یه رنگی تو مایه های همون ابی که تو بک‌گراند هست میذاشتین قشنگ تر میشد

ولی خیلی قشنگ بیده 💛😘

نمیدونم.....این تازه اولین کارمونه.....سعی میکنیم بهترشم بسازیم💖
ممنونم از نظرت 😀💖💖💖💖

عاولیهههههههههههه💓

خواستی منم کمکت میکنم ت رنگبندی ایناش💜

مثلا کارمون ادیته ها😎

ممنونم فایتر😀💖💖💖
مرسیی💖
بعله😂

چونمانهیوووو💜

☺💙💙💙
فایتر خوشحالم ک برگشتی بیبی😢💖💖💖

میانه ک رفتم مشکلم خیلی جدی بود و مجبور بودم

منم خوشحالم ک رفیقی مث ط دارم :)💜

اره معلوم بود...😢💖
لاویوو💙💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan