✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Edit Yoongi ●-○

 

نظر یادتون نره💖

خوشگل بید

😍😍❤

ممنون از نظرت عزیزم😀💖💖💖

اوه

مای

گااااااااااااااااااااااد

اوه

مای

یونگیییییییییییییییییییییییییییی

اوه

مای

بنگتنننننننننننننننننن

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂


صبر بینم چی😐
یور یونگیی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یووووورررررر یووونگیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
یووونگییییییی؟؟؟؟!!!!!!

بچه مگه خودت بایست نداری که میگی یوور یونگی😐😐😐😐😐😐😑😑😂

پیشرفت کردیااااااااااااااااااا💗✌👊

الکی که یونگی لاور نیستم😎✊✋👊👊👊👊👊

من همه اعضارو یه اندازه دوس دارم :)

انقددددددددددددد ک مننننننننننننن بچه گلیممممممممممم😎💓✌

اوکی😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑✊✊✊👊👊👊👊👊😂😂😂😂😂

راس میگیا😐

😂😂😂😂👌👌👌👊👊👊

شوخی کردم عه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

عه عه عه

بیتررررربیتتتتتتتتتتتتتتتت

قابل توجهت (دیالوگ نقی ت پایتخت)

😂😂😂

مثل اینکه هنوز منو نشناختی بیبی😯😎
بیتربیتم خودتی😂😂👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

شششتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت پسرمو ببینییییییییییییییییییییییییییییید:)

نیک اون حرفایی ک زدیمو ب هانی گفتما/:

😂😂😢😢😢بسی عاشقشمممم......
ععععررر لعنتی جذاب خودمهه دیگه😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭
میدونستم میگی.....ن نمیدونستم مطمئن بودم...

پسر منه:))))))))))))))))))))))))))))))))))

توهم دوس دخترشی😂

ولی سهم بیشترش واس منه

عا....
 من زنشم ملعون😐😐😐😐
ر*ی*د*ی😐😐😐😐

واییییییییی عالیهههه نیکا شیییی:) فایتینگ دونسنگ

ممنون از انرژیتتت😃💛💛💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan