✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● ظرفا:/ ●-○

کی این شکلیه؟!😂

مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مننم همینطورم😂
تفاهم:/

کلا ما سر تا پا تفاهمیم

اوهوم:/😂
سه شنبه ۳ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۴ Королева доброты

من من من من من من

لعنت خدایان عامون بر ظروووووووووف

شعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

😂😂😂😂😂✋✋✋✋✋
دقیقاااااا://///
لعنت بر هرچی ظرف در دنیاست:/😂

من اینطوریم

ولی من باشه رو بگم سه ساعت بعدش میشورم طرفارو

افرین منم اینطورم😂✋
سه شنبه ۳ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۹ Королева доброты

وایییی نگووووووووووو

مرده شور هرچی ظرفههههههه

بخصوص روغنیییی ععععععررررررر

یبار از حرصم ظرفو کوبوندم تو ظرفشویی و داد زدم

بسههههههههههههههههههههههه خددددداااااااااااااااااا

XDXD

واایی هوووففف لعنتتت بههشششش....
عععر:/

شعت😂😂😂

خیلی سخته

خیلییی😶😶😶
مامانم هیچوقت بهم نمیگه ظرف بشور ^~^ ولی من تقریبا همیشه ظرفای خودمو خودم میشورم
چ مامان خوبی:////
اره منم ظرفای خودمو خودم میشورم...
اییییین دقیقا خوده خوده منه... اووووووووف چقدرررر من از ظرف شستن بدم میاد:////
وای منم خیلی از ظرف شستن متنفرم ولی با این حال میشورم:/

یعنی من حاظرم هرکاری بکنم جز ظرف شستن.

چقد به موقع((درحال خود زنی)) مامانم میگه بیا ظرف بشووووور:/

نیکااااا فاتحه بخون((هق هق))

 

دقیقاا:///
😳😂😂😂😂😂
فاتحه خودمو بخونم؟!😂

حالم از هرچی ظرفع بهم میخورع :////

مخصوصن اگ تخم مرغی باشع

اونموقع قشنگگگگگ ی دور بالا میارم :/

عوققق

هوممم...
ایححححححححححح
واییی دقیقاااا🤮🤮🤮

فاتحه منو بخون چینگووووو((تو راه آشپزخونه ام))انگا دارم میرم پادگان😂😂

الان میخونم........
😂😂😂😂

من:/

👍😐

دونسنگ نیکا منم یک وب زدم...دوست داشتی بگو آدرسشو بهت بگم:)

چینچا؟؟!!!
تو بیان زدی؟!
لینکشو بدههههه

نه تو بلوگفا 

www.kpopchingoo.blogfa.com

همین الان هم یک پست درمورد سختی هایی که یونگی کشیده گزاشتم...حتما بخونش:)

اووو الان میرم میخونم

مرسیییییی🌺🌺🌺

خواهششش🥺💗💜❤

درود بر تو 😀

😂😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*************************************************************************************************************************************************************************************************************************

...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan