✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Edit kookmin & sope●-○

درخواستی بود بهم بگید بازم.....

 

 

 

 

 

 

بیب کوکمین میشیپی

ن این درخواستی بود....من سپ و یونکوک میشیپم 

چرا همرو با یونگی میشپی بیب

بیکاز ای لاو یونگی دیه بایستمه:/

خو دلیل نمیشه منم کوکو با هم شیپ کنم

نمیدونم.....من اینجورم

😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤

میخوام خودم ادیت درست کنم ولى حسش نى کککک

😆😆😆💜💜💜
خوب فایند یور حس:/

حسمو گم کردم.. 😂😂😬😬😬

اونم بیابم گشادیم میاد کک

هعیییی.....
😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۴ تیر ۹۹ , ۰۷:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اوه کومائوو💜

خیلی قشنگ شده مخصوصا اون سپ اولیه^^

خواهش موکونممم...
اوهوم..ممنون از نظرت‌.

بسییییی زیبا شدههههههه😍😍😍😍

کومایو نیکوووللللل💜

خوب خداروشکر...
خواهش اونی جونمم💜💜

ژااان😍

💜💜💜
چ خوشگل شد مرسیییییی گلگل^^
اخییشش خوشحالم خوشت اومد...😘💜💜💜

خیلی خوشگلن ادیتا:)

اگه زحمتی نیس ، نامجین بزار لطفا

خوشحالم ک خوشت اومده...
باشه عزیزم حتما د ست ک کردم میزارم اونی❤💜

بازم مرسی ک زحمت کشی عزیزم^^

خواهش میکنم عزیزم💜💜💜
درخواست دیگه ای داشتی در خدمتم💖

عاقا من چرا هیشکی رو با هیشکی شیپ نمی کنم؟

نمیدونم:/😂

عاقا درود ...

من اومدم دیدم 99 تایی هستید فالو کردم 100 تایی شید :)

#میدونم خیلی ماهم ^--------------------------------------------------^

درود بر توو☺💜
مممنوننننمممممممممم واقعاااااا😀😀😀😀😀😀
😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan