✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●「BTS FMV」 ✖ Jungkook ✖ SENPAI ●-○

 

 

! - !  JK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  JK  ! - !

 

 

جی کی*.*

پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۰۰:۳۸ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اووووو 

چنگده ژذاب 😍✨💜

بعله😂😂😂

*_*

جونگ کوکییییییییییییییییییییییییییییییییییی

*.*

جونکوک مگه نباید هنپای باشه؟

چیی؟!!!

های نیکولک ! 😸🔥

سلام اسکایییی😀💜
خوبی؟!

عالیم بابا 😹

مستم !

حواست ب بارانا ی من هست دیه مگ ن ؟! 😹🍃

خوب خوبه پس...
وااا:///
اونوقت بارانا میشه کی کیه شما میشه؟!!!!

یه سوال*.*این چیه الان؟؟

این یعنی این*.*

سنپای ب کره ای یا ژاپنی میشه دااش بزرگ

خوب این اهنگ خارجیه...هیچ ربطی ب اینا نیست😆💜

-_-

مرسی توضیح کاملت 

همون دیگه عه:/

تو خوبی خودت ؟ :|

هوم

چینگو !

ارهه من عالیممم😀
😂:/
هوممم...بله حواسم هست:/😂

کوفت قل قلی

:/
این خیلی خوفه*-*
اوم خودمم دوسش دارم..☺💖

--__--

چرا امروز همه قصد پوکر کردنمو دارن

😂😂😂😂😂😂

به به !

دیه خودت بلدی کارتو نه ؟! یا توضیح بدم ؟! :|♡

😆
اره بلدم:///

اهان

اخه معنیشو نمیدونستم زدم تو گپگل سرنسلیت

اهان 😆

همین ورژنه چیمیشو موخوام! 

گزاردیش؟ 

اومممممم...نمیدونم اف ام وی چیمو با این اهنگ داشته باشم:/
نگاا میکنم اگه داشتم میزارم...💜

واووووووووووووووووووووووووووو😍😍😍😍😍

😍😍😍😍👍👍👍😭❤

تبرییییییییکککککککک

وای فای روشن بود گوشیمم فعلن برفکی نشده گفتم استفاده کنم بیام 😂😂😂

ممنوووونننننننن💜💜💜💜
ای ملعون افرین😂😂😂😂
He is a killer o.O
Yes😭💜

سلام خوبی؟یه درخواست ازت داشتم؟؟بلدی قالب عوض کنی؟

سلام عزیزم ممنون خوبم...💜
قالب....اره بلدم.....اگه مشکلی هست بگو درستش میکنم برات...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan