✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●فیک Sweet Artwork●-○

! ~ ×  پیشنهادی  × ~ !

 

 

 

SWEET ARTWORK

 

اثر شیرین

ژانر: عاشقانه ، درام ، پایان خوش

شخصیت اصلی: مین یونگی (شوگا)

نویسنده: Abji_nana@

طراح عکس: fxxtmh@

 

خلاصه:

مین یونگی، عضو گروه پرطرفدار بی تی اس، پسری که همیشه در چشم همه محکم و اسطوره ی مقاومت بوده توی زندگی گذشته اش اتفاقات بد و تلخی رو تجربه کرده که در تمام سالهای زندگی اش با سرپوش گذاشتن روی مشکلات سعی در فراموش کردنشون داشته. اما اون مشکلات با یک اتفاق، با کابوس های تکراری به شب های پر اظطرابش برمیگردن. یونگی توی زندگی یک جای خالی بزرگ داره جای خالی که فقط با یه نفر پر میشه... جی یه ریم. دختری که تمام احساس و افکار و روح لطیفش رو روی بوم نقاشی ثبت میکنه و یکی از اون احساسات ثبت شده، یه اثر شیرینیه، اثری از مین یونگی!

 

 

 

دانلود تیز فیک + زیرنویس فارسی:

✘ Download_720 ✘

✘ زیرنویس ✘

 

منبع زیرنویس:

Lovely-bts.blog.ir

 

 

دانلود فیک:

✘ Download ✘

 

 

پ.ن: من این فیکو خوندم...و ب شخصه میتونم بگم عالییی بوددددد....اومیدوارم شما هم خوشتون بیاد♡♡♡

ای جانممممممممم*-*

♥-♥

قربون خوندنت بشم من

بعلههه😀😂😂😂😂

وا خدااا نکنهههه😐😘😘😘
چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ , ۲۰:۵۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هلوووووووووووو نیکول

هاییی فایترررررر 😀😀😀👊
چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ , ۲۱:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نیکول خر دلم برات تنگیده بود شلغم :(👊

فک کنم الان باید گاوی گوسفندی گودزیلایی چیزی قوربونی کنم

منم خیلیی دلم برات تنگ شده بود ملعون😂😂👊
بفرما قوربونی کن😆😂

میگم نمیشه غیر از فیک عمارت تاریک بازم فیک ویکوک یا کوکوی بذارید ؟خواهش میکنم 

سلام پانی جون....اگه فیک خوبی پیدا کردم حتماا حتما قرارش میدم😘💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan