✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●یکی به هانی بره بگه بیادد●-○

گایز لطفا هانی رو بیابید واسمممم ععرررر😐😐😐😐

هانی کیست ؟! چه آشناس :/

هانیه بایسش جیمینه
اینم وبشه

جان*-*

زود بیا وب لعنتی ععر

نیکولی استرس گرفتم جریان چیه تساسحسدسنسدسحست

هیچی نی فقط فیک عروس تاریکو خوندمم نسونقجباقمثچیامسابنیجقحفایتتیحیجکتقحقاف

×-×

ملعون درست میبینم؟!😂
اون یونگیه پروفت؟!!

اعععععع خوندیییی

خببببببیببب😂

ارهههه...
وایی جوری تمومش کرد ک حتما باید فصل بعدشو بخونمم تیکیتمسچثجثکثحثبثبشقشیثبرثیثبشبشبشببثبثدقد

ن ب عنوان نمادی از این گذاشتم ک

بقیه چشاشونو درویش کنن این پسره شوهر دخنر منه

منم مادر شوهرشم😂بد کردم عکس شوهرتو گذاشتم مادر

اهانننننننن....خوب کردییی😉😂😂😂😂

بذار ببینم ج داده یا ن😂

باشه ببین😢
ولی خدایی یه فیک شوگول نیاز دارم واس امشب بخونم....چون هر فیکی ک واسم فرستادی رو خوندم:/

😂هعییی ج نداده

ولی مثل اینکه نداره😂

خب بذار ی شوگول میابم برات

فقط من میپرسم اسمشو تو بگو دادمت یا ن

اصلا انلاینم نشده؟!!
نداره؟!
اوکی مادر ناصم☺
فقط لینک دانلودارو خصوصی بده😐😆😂

😂😂😂😂❤❤❤❤😙😙😙

میووو

ای جانم دخپل کیوت مادر😂❤

😂😂😂💜
 چ کنم؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ** *** ** **** ************ ***

مشکل تو با هانیه لطفا این حرفارو ب من نزن اگ میخوایی بکسی بزنی ب شهلا یا چمیدونم یکی دیگه بگو....چون تو هانی دوستایی هستین ک برام مهمن و نمیخوام هیچکدومو ناراحت کنم😐💜

معذرت میخوام نیک

خواهش میکنم....💜💜💖💜💜
تو هم اگر ناراحت شدی ببخش منو...من رو این موضوع خیلی حساسم و دوست ندارم دوتا از دوستایی ک برام مهمن بد همو بگن💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ****** ** **** *** ******

****** ********** ****** *** * ****** ****

ی بار دیگه این حرفو زدی دیگ ن من ن توووو😠😠😠
چطور ب خودت جرعت میدی ک این حرفو بزنییی؟؟!!!
واقعا درباره من همچین فکری میکنی لعنتی؟!!
اگ میکنی دیگه نکنن....چون حتی این حرفی ک الان زدی قشنگ داغونمم ککرددد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ** ***** ******** *** *****

******** ***** ***** ** ******* ** ***** ******* ***** ****** ***** ******

** ***** ***** ******* *** ** ***** ******* *** ****** ** ** ***** ** ****

** ****** * ** ** *** ****

دیگه اون موضوع برام مهم نیست...مشکل خودتونه و خودتون حلش کنید.....من چرا باید ازت متنفر شم؟!
ن وجدانن....
چرا باید از کسی ک بدون اینکه بفهمه کلی بهم خوبی کرد متنفر شم؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیماا؟!
منم همینطورم....فک میکنم سیما ازم خوشش نمیاد....در حالی ک بین منو تو اون وقتی باهامون میحرفه با تو بیشترگرم میگیره.....
اما این فقط فک منفی ماست لعنتی....سیما خیلی سرش شلوغه...تو گروه زیادییی کم میاددد...
منم زیاد نمیام وب....ای کاش گوشی خودت دستت بود و راحت تو وات با خط خودم میحرفیدم باهات....
نبینم همچین فکری کنی لعنتی😡😡😡

جوش نزن/: دیگ از این فکرا نمیکنم مرا ببخش

چطوررر میتونممم وقتی ک دوستم همچین فکری میکنه جوششش نزنممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
قوووللل بدهههه قولل بده ک همچین فکرای چرتی نکنییی مبینااا😢

ای پرامیس یو

لاویووو😘😘💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan