✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●هرکی انه همین الان اعلام حضور کنه●-○

حتما بگید اگه هستین

من هستم

مرسی ک گفتی...💜

خواهش میکنم/:

میتونی کمکم کنی؟!
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۰ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

-.-

نمد چرا نمیتونم وبت نیام

لطف داری💜😂
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۱ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

بلی بلی

😂💜
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۴ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

قلب بنفش دوست داری؟

بنفش و ابی سفید
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۷ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اخ اخ

صبر کن

عا چرا؟!:/
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۲:۲۱ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

الان یه چی پست موکونم برو ببین بد گرل

ببینم هنوزم قلب بنفش دوست داری

اوه...اوکی

درباره چ؟

ن ولش بهتره نگم....بیخیال

خب بگو

ن نه بیخی
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۲:۴۱ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

نیکو برو ببین

اوک

می !

سلامممممم

سلام ب روی ماهت !

چخبر؟! خوبی؟!

سلام

من هستم

عه سلام بهارهه💙💜

خبر خاصی ک نی 

خوبم تقریبا

ت چ!؟

هوم...
خوبه...ولی بهتر باشی خیلی بهتر میشه
من سر گردون تو خونه ای ک همه خابن دارم راه میرم مث جن:/

درمانم نیست !

راه میری !؟ چرا !؟

عجب حال داریا ! بنشین روی صندلی و گذر عمر ببین !

 

نمد حوصلم پکیده...این هانی ملعونم نیست نمد چرا نمیاد اعصابم تخم مرغیه:/
من همینجوریشم دارم گذر عمرمو میبینم:/

تو کی بودی

چن روزه نمیام بیان به جز چن نفر همه یادم رفته ساریییییییییییییییییییییییییییییییی

من نیکام...مین نیکا:/
بایسم یونگیه:)

هانیه !؟

اونی رو میگی !؟

چیکارش داری !؟ :\

صب بود !

هوم😢
اره همونی ک باهات صحبت کرد درباره من....
یکاری دیه:/ اگه میتونی خبر برسون بش ک نیک داری خودشو جر میده...💔😒
صب کیلو چنه؟:/
من الان میخوامش:/

اهااا الان یادم افتاد چطوری نیکاااا

خو خودارا شکر😂
بد نیستم:)

الان نیس خب :\

میتونی الان منو بخوای !

کاری داری !؟ :\

ت میدونی اون مادر جهش یافته من کو؟!:/
ترو بخام؟؟
نمد:/!!

میگم ینی اگ کاری از دستم بر میاد بفرما !

اوم....ن فک کنم!!
یکاری پیشنهاد بده الان انجام دهم:/

برو ادیت بزن !

الان فاز گشادیمه :/
ولی میتونم پست بزارم....ولی ن 😐

ولی برو میم بی تی اس بخون ولی :\

ملعون:/
میم چیه اصلا://///

𝓶𝓮𝓶𝓮 !

بزن تو اینترنت 𝓶𝓮𝓶𝓮 𝓫𝓽𝓼 

 

هننن؟؟!!!://؛؛؛؛؛؛

یااا !

چرا کیبوردم انقدر تخمی شده !؟ :\

نمددد😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۳:۵۱ 𝘔𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘳 ᴮᵃᵈ 🐍🍻

ببین توی اینترنت بزن 𝔅𝔗𝔖 𝔐𝔈𝔐𝔈 

:|

فونت نورمال ندارم فک کنم :\

BTS mEME

فک کنم این واضح تر باشه :\

 

 

ججرر باز اینطوری شدددد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


اوکی الان میزنم...

من الان عانم

سلام گوگولی

*-*

اععع دخملم

معلوم هست کجایی تو ملعوننن؟؟؟!!!:///

من

عه شما کی بیدین؟!

صدرا

بترکی صدرا چرا اسمتو تغییر دادی خو نشناختم:////

ببخشید :/

نمیخواست معذرت بخوایی😂
چطوری؟!

خوبم ممنون ^_^ 

خو خوبه:)
خواهش میکنم:)

یادش بخیر قبلنا این موقع میکپیدیم..الان به زندگیه جغدی رو اوردیم😐

وای دقیقاااا😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan