✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● Edit Jin ●-○

▪ ⊙  این ادیت در سه ورژن  ⊙ ▪

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

■ ~ ▪ . بنگتن کسانی را که نظر نمیدهند را حلال نمیکند:/ . ▪ ~ ■

نظر/:

(فقط واس اینکه حلالم کنن)

لعنتی😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂

من نمیخوام بخاطر آهی که از بنگتن پشتم میمونه برم جهنم میفهمی؟ /:

منم نمیخوام://///////

پس توهم نظر بده

بیا زیر پستت نظر بزار لنتی ما نباید بریم جهنم/:

میخواستم الان نظر بدم😐😂
ن نمیریمممم😐😐😐😐

دممون گرمم گائول عالی شدن😎

:/😂

بنده شدیدا آدم جهنم نرویی هستم پس ...

خیلی خوب شدن واقعا 👌😍

:/ مطمئنم اگه این جمله رو نمیگفتم کسی نظر نمیداد😂:/
ممنونم عزیزمم💜💙😘

😂عالییییییییییی عالیییییییییییییی

 

 

 

من از اونجایی ک صب تا شب دنیال حلالیت طلیدن از این اونم*-*

اومدم ی لبیک بگمو برم ک لبیک گویان بربنگتن از این دنیا برم

 

خودمم نفهمیدم چی گفتم*-*شما فهمیدید بیگید

ممنااننننن.....


مم خودمم نفهمیدم چ گفتی:/😂😂😂😂
دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹ , ۰۷:۲۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کووووووووووووووول

مرسیییی☺😘💙💜💜💙💙💙

👍👍

☺😊
دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹ , ۰۷:۵۶ 𝘔𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘳 ᴮᵃᵈ 🐍🍻

حله ؟!

با چ اپی ادیت زدی !؟

چی حله:/!!
بیا خصوصی بگم!!
دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹ , ۰۸:۵۲ 𝘔𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘳 ᴮᵃᵈ 🐍🍻

میگم الان حله دیه !؟ بنگتن حلالم میکنن ؟!

ایم کامینگ

اره حله:/ میکنم😂 پ.ن: بهتر جمله هرو نوشتم وگرنه شما ملعونا نظرم نمیدادین:///

😂💜

جین اوپام😍😍😍😍😍😱🔫😍

مراقب باش سکته نکنیی💙💙💙💙💙😂😂😭😭

من هزاران بار نه میلیون ها بار نه میلیار ها بار بخاطر جین سکته کردم و خواهم کرد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤

ی سوال فنی:/
پ چطوره ک هنو زنده ای؟؟؟!!!!:////
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan