✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●📱کاش هیچوقت عاشقت نمیشدم _ یونگی📱●-○

 

 

 

 

+ چرا اینجوری میکنی؟!

- خودمم نمیدونم!!

+ تو حتما باید یکی رو تا لبه مرگ ببری تا بفهمیی؟!

- ......

+ چرا جواب نمیدی؟!

- چون جوابی ندارم ک بدم....

+ تو واقعا.....

- من چی؟!

+ هیچ....میرم بخوابم!

- اوکی.

+ همین؟!

- ها؟!

+ خوب بخوابی♡

- ممنون♡

 

دو روز بعد.....

 

+ سلام:/!!

- های...

+ خوبی؟!

+ چکار میکنی؟!

+ الووووو

+ با کی حرف میزنییی؟؟!

+ ای باباااااا چرا نمیایییی؟؟؟!!!!

+ آنلاینی ک ولی چرا نمیایی؟؟؟؟!

- چیه؟!

+ چ عجب!

- زود حرفتو بزن وقت ندارم!

+ ن بابا شوخی میکنی:/

- خدافظ....

+ ن کجااا؟؟؟!!!

- بخوابم:/

+ عهه😂😂

- چته؟!:/

+ هیچ....

- کاری نداری؟!

+ ن...😔

- شب بخیر!

+ خوب بخوابی♡

- .......

 

شیش روز بعد....

 

+ تو چرا اینجوری میکنییی؟؟!!!!

- سلام!!

+ سلام بخوره تو اون سرت!

- ها خو چته؟!

+ چرا اینجوری میکنیییی؟؟؟!!!!!

- خواهش میکنم نرو رو موخ ک اصلا حوصله ندارم...

+ تو خیلی بیشرمی....شیش روز بهم پیام ندادی....

+ شاید من مرده باشم...

- برام مهم نیست!

+ چ...چی؟!

- باید دوباره تایپ کنم؟!

- برام مهم نیست...

+ برات مهم....نیس...نیستم؟؟!

- نه...دیگه برام مهم نیستی...

- دیگه دوستت ندارم....

- دیگه بهت علاقه ای ندارم...

+ اما...تو...توکه...دوسم داشتی....

- داشتم....ولی الان دیگه نه...

+ یعنی....یعنی حست نسبت بهم عوض شده؟!

- آره....

+ اما...اما من....من دوستت دارمم...

- برام مهم نیست....

+ یونگی...

- خدافظ....مراقب باش جینا!

+ کاش عاشقت نمیشدم.....

 

▪ ■ Yoongi blocked Jina ■ ▪

 

 

 

 

 

نویسنده: ~ . ○ Min_Nika ○ . ~ ( خودم )

ژانر: غمگین...

نوع وانشات: صفحه چت..

شخصیت اصلی: مین یونگی

 

 

 

♡ ■ ~ ▪ اومیدوارم خوشتون اومده باشه▪ ~ ■ ♡

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** ***** *** **** ** **** ******

*******
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** ** ****** *** **** ****** ***

***** ** ** **** ***

** *****

*****
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* **** ** **** ****

** *** *** *** *** *****

*** ** *** **** ** ** ** ** *****

***** **** ****

**** *****

************

هوف باشه

ببخشید

ممنونم عزیزم💚😘
اشکال نداره درکت میکنم😐

اووووه یونگی چقد منم/:

خوبه خودت فهمیدی😂😐
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۸:۰۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😭😭😭

الان ت مغز کوک":

چرا جفت هیونگا مغز همو میخورن؟

جان؟؟!😂😂😂😂
یعنی چیی؟؟!!😐😂
جفت هیونگا مغز همو میخورن؟!:/😂
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۸:۲۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاره دیگه

اخه چرا جین ناموسن :/؟

ایدش از کجا ب ذهنت رسید

هنوزم نمیفهمم چرا بارانا کات کردی :/

هنن؟!😐😂
یهویی وارد ذهنم شد:/
چرا گیر دادی ب این تو؟!:/
من خودم با باری حرفیدم و همه چیزو اوکی کردم:/!!!
اونم سعی میکنه بهتر شه....و مثل یه دوست میمونیم:/
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۸:۵۴ 𝘔𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘳 ᴮᵃᵈ 🐍🍻

گایز ... این قرار بود یونمین باشه ...

من تحمل این حجم از "بهم نرسیدن" رو ندارم ! هق

میشه توی پارت دومش بهم برسن ؟!

احساس میکنم من تاحالا با یه صدهزار نفری اینجوری ح زدم :\

البت بدون پارت عشقو اینا !!

شیم عان می !!

چقد نایس بود ... !

یونمین؟://
عه😐😂
پارت دوم نداره میخوایی میتونم بزارم:/
ای خاک عالم😐🔫
🔫😐
😐
ممنون😀💜💜

:""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""")

 

 

قالب جدید مبارک عشق مادر♥-♥

قالبم جدید نی:/
یعنی هست ولی هنو نمیخواد انتشار شه😐

من ک دیدمش

کوجا رفت*-*

خو عوضش کردم😐😂😂😂

خیلی خوشمل بود ک :"(

اوهوم میدونم......ولی خوب میدونی.....میخوام بیشتر روش کار کنم تا متفاوت تر شه

ککک بوش

فایتینگ♥-♥

هوم....
مممونننن😀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan