✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●👊FIGHTER👊 ●-○

 

 

 

از دیشب تا الان تو فکرم ک باید برای تولدت چکار کنم....

مونده بودم چطوری بهت تبریک بگم....

بالاخره فهمیدم ک چطوری بهت تبریک بگم....

اما حالا که دارم این متنو مینویسم کلماتو گم کردم....

همیشه همینطورم....

برای تبریک گفتن به دوستام هول میشم....

استرس میگیرم

ولی سعی میکنم خوشحالشون کنم....

.

.

.

.

.

روز اولی ک اومده بودی وبمو خوب یادمه....

اون روز خیلی کلافه بودم....

کار ریخته بود سرم.....

با اینکه حوصله وب نداشتم وارد پنل شدم....دیدم نظر دادی....

فک کنم اولین نظرت مال وانشات یونگی بود که نوشته بودم...

اسمش I have to see her بود...

راستش انرژی گرفتم....

حالم بهتر شد....

تو خیلی میومدی وبم و نظر میدادی....

و خیلی باهام بر خلاف انتظارم مهربون بودی...

من تو کف این بودم ک چطوری اینقدر زود دوست شدیم...

وقتی میخواستی شوخی کنی با شوخیات از خنده زمینو گاز میگرفتم....

فک نمیکردم ک یکی مثل تو پیداشه.....

اما خوشحالم که هستی....

شاید ندونی اما بدون اینکه متوجه شده باشی خیلی بهم کمک کردی اینو جدی میگم.....

و ازت خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم...

به عنوان رفیق فابم (به قول خودتت😹💜) خیلییی دوستت دارم فایتر...خیلی:)♡

.

.

.

.

.

اون ادیتی رو هم ک میبینی با دستای نازنین خودم ساختمش😹👊

.

.

.

نمیدونم شاید امروز ناراحتی...از یه موضوعی....شایدم نیستی...اگرم نیستی چه بهتر....

اگه نارحتی به مشکلی که داری بخند.....

امروز تولدته.....

روزی ک دنیا اومدی...

روزی که یک سال بزرگتر شدی....

پست ناراحتی هاتو کنار بزار و از ته دل بخند...

مشکلات تو نمیتونه جلو امروز وایسته....

چون قدرتشو نداره...

پس خوشحال باش....♡

آخرشم میخوام بگم.....

 

فایتر تولدت مبارک..♡

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

تولدش مبارکهههههههههههههههههههههههههه

هو هو هو هووووووووووووووووووووووووووووو

سنگ ایل چوکاهامنیدا

شنگ ایل چوکاهامنیدا

سارانگه فایتر شی

سنگ ایل چوکاهامنیدا

هوووووووووو

هوووووووووورررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

#فایتر

گوگولی مادر من برم بخسبم

خیلیییییییییییییییی

دوستت دارما عشق مادر

مراقب خودت باشیا

بای بای

بوج بوج *3*

بای خوب بخوابییییی💜💜💜
ممنم دوست دارممممممم
چشم
باییی

فایتررررر تولدت موبارکککککککککککککک💜💜💜💜💜💜💜🎈🎈🎈🎈🎂🎂🎂🎂🎁🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎀🎀🎀🎀

اوفففف چقد مردادی داریم قربون خودمون برمممممم😂برم وبم تبریک بزنم

#فایتر...

نگو توعه ملعونم مردادی هستی😹😹برو

یاد اولین کامنتش توی وبم افتادم هق :]]]

😹
چی بود اولین کامنتش؟؟!!

بعلی منه ملعونم مردادی میباشم✋😹

😹😹😹💜

💜💜💜💜😹😹

اهههه اگه الان پاشم برم دسشویی همه بیدار میشن حرواجرم میکنن اه  اه اه اهههههه

😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹واییییی خیلییی بدهههههه💜😹

یدونه «انیوووووووو~» نوشت ...

با دقیقا ۸۵ تا «و» !!!

از اونموفعه عدد موردعلاقمه ۸۵ !

عهه:/
بابا حوصله داشتی شموردیشون لنتی؟؟😹😹
هومم....خوبه که😸

اخ اره بددردیهههه 

حالا ک حرف از اولین کامنت شد منم یاد اولین کامنت اسکای شی تو وبم افتادم

اومد گفت عاو بعد من گفتم عاو چیه بعد گفتش "عاو عاو سوال بعدی؟"

اخ حس خوناشام بودن بهم دست میده وقتی تو تاریکی به راحتی همه چیو میبینمو راه میرم یا اینکه وقتی صب انگشتم جر خورد همه ی خونشو خوردم👿👿👿

من میسوناشام میباشم✋👿👶ولی هنو همون نی نی تهکوکم هااا

خیلییی
عه😹😹
وای منم یاد اولین کامنت اسکای افتادم تو وبم....دقیقا تو پست تولد سیما بود....قشنگ یادمه چی گفته بود...گفته بود که..
سیما شی میره دانشگاه؟؟•_•
ولی اون واقعا 14 سالشه ... نه؟
چوکاهه بهرحال💞
منم جواب دادم...
اره سیما دانشگاه میره
نه نه نه😂😂😂
چوکااهههههههه💗💗💗💗
نمیدونم چرا یادم نمیره :/
یاا خدااا😹😹😹
من خون ندوست زیاد بخورم اما تو شب میبینم:/

من تو شب وسط باغ بدون چراغ پر از چاله چوله و بدون نور ماه ولم کردن منم بدون هیچ نوری و بدون اینکه بخورم تو درو دیوار تا خونه رفتم همه چشاشون داشت ا تو کاسه میوفتاد بیرون ک چرا ن تو چاله چوله افتادم یا چرا گرگ و سگ پاره پوره ام نکردن یا اینکه اشن چجوری خونرو ازون وسط بدون نور پیدا کردم😂😂😂😂😂😂

 

من فرقی نداره در هر صورت خوناشام بودنو دوسسسس

اینجوری راحت تر بودم

البته الانم هیچ فرقی با دراکولا ها ندارم فقط به طور کامل نمیتونم خون بخورم و بلد نیستم نامرئی شم چون مثلا الان بدنم عین جنازه یخه یخه دندونام سرشون واقعا تیزن و زبونم داره جرواجر میشه کلا چیزی نیس ک ازش بترسم با درو دیوار حرف مبزنم و......

 

وایی شتتتتت😹😹😹😹😹😹😹😹


او مای گاد...تو دیگه کی هستیی؟؟!!😶😶😶
کم کم دارم میترسم ازت لنتی😹💜💜💜
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۱۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

واااااااااااااااااااااااووووووووووووووو

تو برام متن اماده کردیییییییی؟

ممنونمممممممممم نیکایی😍

نمیدونم چجوری برای این ادیتو متنت ازت تشکر کنم😍😭

خیلی دوست دارم رفیق فاب من💜

اره متن اماده کردم......همه حرفایی ک میخواستم بهت بگم ولی نمیتونستمو بهت گفتم....
خواهش میکنم لاوو😻😻💜💜
نیاز ب تشکر نیست واقعاا💜💜
منم خیلییی دوستت دارم مای بِست فرند😿😻😻💗
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۲۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

باور کن با دیدن تایتلت اونقد تعجب کردم ک اصن باورم نمیشد همچین کاری کرده باشی

متنت خیلی ارامش بخشو قشنگ بود

همون یه تبریک کلللللییییییییییییییی منو خوشحال کرد دیگه نمیدونم ب این متنو ادیتش چی بگم

ممنونم نیکایی

ک هستی

همیشه

پیشم

درست تو مرکز قلبم...💜

ولی کردم.....
واقعا تو شک تردید بودم ک خوشت بیاد...از استرست داشتم خودمو میخوردم😐😹
واییی من واقعا خوشحالم ک خوشت اومده😻😻😻😻😻💜💗💗💗💗💗
...
...
...
...
بزار یه اعترافی کنم.....
تاحالا.....
هیچکدوم از دوستایی ک داشتم ..... 
این حرفو بهم نزدن.....
فایتر....واقعا خوشحالم ک باهات دوستم....و اصلا هم پشیمون نیستم....چون تو خیلی بهتر از کسایی بودی ک فکر میکردم باشن.....خیلییی بهتررر....حتی بهتر از دوستایی ک الان دوسشون دارم ولی اونا ب چپشونه....
لاویووو.....
چینچا سارانگههههه فایتررررر😿💜💜💗💗💗💗💜💜💗💜💜
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۳۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

یااااااااااااا اشکمو میخواستین دربیارینا

از همتون ممنونم^^

این اشکات خیلی ارزش دارن....من عاشق همون اشکام....چون خیلی برای ادم ارزش منده....نشون میده واقعا کسی هست ک دوستت داره.....اون اشکت اشک خوشحالیه....چرا جلوشو میگیری؟! بزار بریزن....چون تو خوشحالی....اشکا که فقط نباید واسه ناراحتی بریزن:/
خواهش میکنممم😻😻😻😻💜💜💜💜 وظیفمونه....ک ب دوستمون تبریک تولدشو بگیم:)
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۳۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😭😍

خوشحالم ک دوسم داری

خوشحالم ک دوست دارم

خوشحالم ازینکه با من اشنا شدی پشیمون نیستی

منو یه گوشه از قلبت زندونی نکردی

یا تو گوشه از خاطرات خاک نمیخورم

من همیشه هستم

نیکایی من تنهات نمیزارم

بیخیال اون رفقایی بیخودی

ک از رفیق اسمشو فقط یدک میکشن

من همیشه پیشت میمونم^^

😿😿😻😻
منم خیلی خوشحالم
نه زندونیت کردم...ن داری خاک میخوری گوشه از خاطراتم...
تو قشنگ در مرگز قلبمی فایتر....و هربار ک فک میکنم دوستی ندارم...بهم میفهمونی ک فاتر دوسم داره:]
خوشحالم ک همیشه هستی ..... همیشه باش....
مممونم فایترر
هوم...فک کنم باید بندازمشون دور....
ممنونم...منم پیشت میمونم قول میدمم😿💜
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۳۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

جملت اونقدری قشنگ بود ک کم مونده بود دوباره بزنم زیر گریه ک یوهو

پوکرت داغونم کرد اصن😂😂

ن ن این طوری نیست باور کن

این یه وظیفه نیست

همینکه تو ذهنتون

قلبتون

گوشه از وجودتون هستم

برام ارزشمند ترین چیزه^*^

خاکک چرا داغونت کنههه😸😹😹😹
اره راست میگی....تو درواقع تو قلبمی....وقتی ک دو روز پیش فهمیدم اول تولد توعه روز بعدش اسکای هنگ کردم....گفتم من باید الان چ کنم؟! سریع تو ذهنم متنمو برات اماده کردم....سعی کردم یه ادیت ساده ولی قشنگ اماده کنم...و خدارو شکر تو نستم خوشحالت کنم:)
ولی حالا مال اسکای رو نمد چکار کنم ایح😹💔

ولی فایتر...خوشحالم ک تونستم خوشحالت کنم😍💜😻
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۴۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

منم خوشحالم ازینکه همچین کسی مثل نیکا دوسم داره و پیشمه ^^

عارههههههههههههههه اونا ب درد همونجا میخورن

😻😻💜💜💜لاویوو💜💜😻😻😻
پیندازمشون دور....البته انداختمشونا....یکم بیشتر حولشون میدم دور تر:/😂
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۴۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خوشحال؟

شوخی میکنی؟

من کم مونده از خجالتو و خوشحالی بمیرم😍😭

برا اسکای ادیت گربه بزاری حله😂😂👌

اره خوشحال..
فرزندم به شکل من میخوره شوخی کنم؟!😹
عععرررر چینچاااا؟؟؟؟؟؟؟ بابا خجالتت کیلو چنه فرزندممم؟!!😂😂😂😂
ادیت شوگولو مطمئن باش میزارم براش👌😂
تو متنش موندم...
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۴۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

💜

با پا شوتشون کن دور شن😂😂😂

😻💜
یاع یاع یاعع😂😂😂
همینکارو میکنم....
ممنون فایترییی😍💜
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اخه این پستو همه میبینن😂

من از تو ممنونم نیکایی جونم

هعی..:/ این خجالت میخواد فرزندمم؟؟😂😂😂
عا چرا؟! 
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اوهوم*-*

بخاطر اینکه دوستمی

نیکایی

عشق من

این تبریکو متن اونقدری برام باارزش بود

ک مطمئن باش هرگز یادم نمیره

حتی اگ فایتری دیگه ت کل جهان نباشه..

ای داد😂خجالتی کی بودی تو؟:/
هق😻😿💜😻😿
واقعا خوشحالم ک دوسش داری😿💜
تو کل جهان فقط یه فایتر بانمک و کیوت هست....اونم توییی...😄
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۰۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😭یاداوری نکنش هق!

معلومه دوسش دارم اونم خیلی زیییییییییییاااااااااااااااااااااااااااادددددددد

بانمکو کیوت؟؟؟

هعی

فایتراا بانمکو کیوت نمیشنا

من ورژن جدیدشونم😂😎

خا خا باشهههه😂😂😂😂
خوب خیلی خوشحالمممم😄😄😻😻😻😻😻💜💜💜💜
اره😐😂
چرا میشن تو مدل جدیدی 
اره جدیدی😂
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۰۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂والا عیح

اندههههههههههه من کیوت نیستم :(

من تا بیام اینو ب شما ها زور کنما موهام سفید میشه

اخه چرا همه همینو میگن :(

😂😎جون بابا خواست باشه منو ندزدن من کمیابم

یوهاهاها😂😂😂😂😂
از همین چند دقیقه پیش ک سنتو فهمیدم از نظرم کیوت میایی:/
😂😂😂
چوت کایوتی لنتی:/
نترسم حواسم هس...اسکای هم شیش دونگ حواسش بهت هست نترس😂
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۱۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کیووووووووووووووووووتتتتتتتتتتتتتت؟

سنمممممممممممممم؟

چنده؟

😂😂😂باوشد^^

یعس😂😂😂
اره:/
بیا خصوصی فرزندم😂😂😂
😻💜
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۲۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********

*** ** *****

***** *** **** * *** ***** ****

**** *****

ای توفف اره باور کردممم😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂بیا خصوصی خو :/
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۲۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

دیوونه بخدا😂😂

مگه میشه انقده جوجه باشم

چکار کنممممم😐😐😐😂😂😂😂😂
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۳۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂😂😂😂

😂😂😂
عزیییزممممممم تولدت کلی مبارک فایتریییییییی^^
#فایتر
هورااا🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

یااا حصودیم شد کصافط:(

واا چراااا؟؟؟!!!

تولدت مبارکککککککککککککک فایت رفیق

چوکاهه😻😻💜
#فایتر

اخه من ب این کیوتی ترس دارم؟؟؟

^-------^

ناح:/😂😂😂

منم ازین کادو تولدا میخام خو*=*

*-*
الهی من فدای تو بشم نورایی....
تاریخ تولدت کی بود؟!
سنتم بگو چندسالته؟؟
یادم رفته:/

8 اصفند بود*=*

امصال میرم 17

حواسم هست بیبی😘

مرصی:(

هقق

لاویوووو💜💜💜😘😘😘
 دونت کرای 😐💜
Ԝow, that's what I was searching for, what a material!
present here at this weblⲟg, thanks admin of this web page.
thanks for your visit
 :/ although you're a bot
سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۲:۲۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاووووووو

من شدم یکی از مطالب پر بحثت😎😂🙌

مخلصیم

توروخدا پانشین

عجببب!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای جرررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂💞💞💞💞💞💞💞🥳
سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۰۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

جر نخور یه مین

عح

این سوزن من کوووووووووووووووووووووو

میبینی

ملت ب سوزنم هم رحم نمیکنن ._.

بسکه مشهور شدم تا یچیزی میبینن از من

تبرک میبیننش😎😂

بابا من متعلق ب همم

وای خوداااااااا کیوتییی😂😂😂😂
خوبی گوگول؟!😂
سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۱۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂💗

کیوت خودتی پیشی ملوس

اوم

بد نیستم

خودت خوبی؟

کیوتییییییییی.....
بهتر شو🙃❤
اره من خوبم:))))
سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۱۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خوبم بابا

اخی

خداروشکر^^

نازی نازی*-*

اوکی:)
😐😂
وای خودا کیوت کی بودی؟!*-*

من کیوت نیستم

تو کیوتی

اخه ببین

تو یه گلوله پیشی وار ملوسی^^;

 

وااااایی

الان قلبم میاد دهنم ._.

از شدت کیوتی

خیلیم هستیییی
اره من کیوتم😂🥺😌



زهرمارمولککک😂😂😂😂😂😂😂👊👊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan