✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●🌊🌌 🍒SKY🍒 🌌🌊●-○

 

 

 

خوب....

فرشته های خبر رسون خبر رسوندن که توی این تاریخ یکی به دنیا اومده....

باشنیدن این خبر هنگیدم....

با خودم گفتم....

چ کار کنم؟؟!

بعد از چند ساعت ایده گرفتن...

فهمیدم چکار کنم....

البته کار خاصی نیستاا....

.

.

.

.

.

اسکای....

تولدت مبارکک...😻🎉

شاید از نظر خودت امروز هیچه...

شاید برات اهمیتی نداشته باشه....

اما برای دوستات خیلی اهمیت داره....

دوستایی ک واقعا دوستت دارن...

دوستایی ک واقعا بهت اهمیت میدن...

این روز براشون باارزشه....

میدونی چیه؟؟!

درسته ک خیلی کم باهم حرف میزنیم اما....

یکچیز خیلی مهمو بهم یاد دادی....

اینکه اگه کسی چیز بدی بهم میگه...

به چپم بگیرم....

راستش واقعا ازت ممنونم....

معلوم نبود اگه اینو بهم یاد نمیدادی باید چکار میکردم....

شاید الان داشتم غصه میخوردم....

که من چکار بدی کردم؟!

اما الان....نه

این غصه های خاله زنگی رو نمیخورم....

و جای غصه خوردن میشینم ران بی تی اسو میبینم....

اسکای واقعا ممنونم ک هستی....

خوشحالم ک ب این دنیا اومدی..♡

.

.

.

.

.

لطفا از وجود خودت ناراحت نباش....

چون خیلیا هستن ک دوستت دارن....

شاید نبینیشون....

اما کسایی هستن ک دوستت داشته باشن....

اومیدوارم...توی امتحاناتت...مسابقاتت..

موفق بشی....

اینو از ته قلبم ارزو میکنم....

اومیدوارم تونسته باشم حدقل زره ای خوشحالت کنم....

.

.

.

.

.

اون ادیتی هم ک میبینی رو مخصوص خودتت درستش کردم....

اومیدوارم خوشت اومده باشه....

اون لینک پایینی یک اهنگ بی کلامه....

گذاشتمش چون...گفتم شاید خوشت بیاد....گفتم شاید بدردت بخوره...

Fine on the Outside

و در آخرم میخوام بگم که....

 

 

اسکای تولدت مبارک...♡

نیکولی دلسامسلنسلنستستفستفشهفشه😻🍒

😁❤❤
تولدت مبارکک....
اومیدوارم خوشت اومده باشه...

مبارکههههههه😍😍😍😍💃💃💃

چوکاهععع🎊🎊

ینی اسکای و فایتر یه روز فاصله سنیشونه*-*

منظورم فاصله تولدیشونه*-*

اوهوم ارهه🙃🙃👌
چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ , ۱۰:۲۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

تولدششششششششششششششش مبارکههههههههههههههههههههههه^^

عععررر مبارکککککک😻🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan