✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● یاع یاع یاع یاع..😹 ●-○

😐😹😹

 

 

ادامه مطلب....

من اینطورم:/

شماچطور؟😹

 

 

#بمب_حقیقت😹

 

 

هعی روزگاار:/

 

عجب دوره زمونه ای شده😐😹

 

 

جرررر

نیکا بیا واتساپ نیگا نصف شبی منو ور داشتن اوردن کوجا😂

😂😂😂😂
کجا بردنت؟؟!😂😂
اقا نمت بیام کار دارم:/
بعدا میبنم چکارت کردن😂😂😂

اوکی😂

😂💜💜

جالب بود 

 

دنبالتون کردم . اگه مایل بودید دنلبال کنید

💜


چشم ممنون💜

سلام نیکا جون

چ خبر گلم؟

چیکارا میکنی؟

سلام نیک..
هیچ....
فیک مینویسم واس شب گروه وات:/
پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ , ۰۰:۲۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نیومده چ کردی با من😂😂😂

کی کیو قهوه ای کرد؟؟

دقیقا😐🔪😹
وای خدایی این حقیقته اصلههه😂😂😂😂

موفق باشی

منم فردا ازمون دارم

باس صبح زود بلند شم

ولی

خوابم نمیبرههههههه😭😭

مامانم چند دقیقه یکبار میاد چک میکنه ببینه خوابم یا نه

منم هر چند دقیقه یکبار خودمو میزنم به خواب😐😂😂

ممنونمم💜😻
عه موفق باشییی
ای دااد😐😐😐
😂😂😂😂وای من تو این کارا خیلی استادم

مرسی عزیزم❤💋

 

منم فوق تخصصم😂😂😂

تا میاد توی اتاق با یه حرکتی گوشی رو زیر پتو قایم میکنم بعد چشامو میبندم ک مثلا خوابم😂😂

💜💜



احسنتتتتت😹😹😹😹😹
ناموسا چرا؟؟ منم همیشه یه اهنگیو انقدرررررر گوش میدم عنش در میاد... هیچی دیه تهش هرکی اسم اهنگرو میاره روش میرینم
نمیدونم😂😂😂
وای منم اینطورم لنتی😐😹😹

😂😂😂

😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂

ع خنده ترکیدم 😂😂

😅😅😂😂😂😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻

😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

تو ظرف پنیر ما یخه😂

جججررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خادااااا جررررر خوردم از خندههههه😂😂😂😂😂


اولیههههه 😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂



واییی ارههه😂😂😂😂

داشته بیدم^.^

😂💜😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan