✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●🌹فیک Bloody flower🌹●-○

~ _ +   FULL PART   + _ ~

 

نام فیک: گل خونین🌹

ژانر: درام، تاریخی، انتقامی، 18+🌹

کاپل: دختر پسری{تهیونگ}🌹

نویسنده: مهدیس🌹

 

 

______________________________________________

 

پارت اول

✘ Download ✘

 

پارت دوم

✘ Download ✘

 

پارت سوم

✘ Download ✘

 

پارت چهارم

✘ Download ✘

 

پارت پنجم

✘ Download ✘

 

پارت ششم

✘ Download ✘

 

پارت هفتم

✘ Download ✘

 

پارت هشتم

✘ Download ✘

 

پارت نهم

✘ Download ✘

 

پارت دهم

✘ Download ✘

 

پارت یازدهم

✘ Download ✘

 

پارت دوازدهم

✘ Download ✘

 

پارت سیزدهم

✘ Download ✘

 

پارت چهاردهم

✘ Download ✘

 

پارت پانزدهم

✘ Download ✘

 

پارت شانزدهم

✘ Download ✘

 

پارت هفدهم

✘ Download ✘

 

پارت هجدهم

✘ Download ✘

 

پارت نوزدهم

✘ Download ✘

 

پارت بیستم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و یکم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و دوم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و سوم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و چهارم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و پنجم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و شیشم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و هفتم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و هشتم

✘ Download ✘

 

پارت بیست و نهم

✘ Download ✘

 

` •فصل دوم• `

پارت سی ام

✘ Download ✘

 

پارت سی و یکم

✘ Download ✘

 

پارت سی و دوم

✘ Download ✘

 

پارت سی و سوم

✘ Download ✘

 

پارت سی و چهارم

✘ Download ✘

 

پارت آخر

✘ Download ✘

 

 

 

 

خوب گایزززز.....

میدومم خیلی تلخه اما.....

همینطور ک میبینید فیک گل خونین تماممم...

دست نویسندشم درد نکنه واقعاا✋

کارش واقعا عالیهه....

اومیدوارم با نظراتتون دل نویسندرو شاد کنید....

و به زودی(معلوم نیست:/) مهدیس فول پارتشو قرار میده....

خلاصهه...فول پارتش ک اومد من میزارمش:)

.

.

.

لاویوووو گایزززززز😁❤

نیکا؟

اجازه دارم اینارو تو وبم بزارم؟؟

البته اگه اجازه دارم !

ام یچی دیگه اگه هر فن فیکشنی یا وان شاتی نوشتی ترخدا به منم بده تو سایتم بزارم قلمت معتادیهههههه1 ناموسا راست میگم! نسبت به سنت منتطقی مینویسی!

نمیدونم...اخه نتت الکی میره من گذاتم...بعد تو هم بزاری😶....الکی نتت میره...


😂😂هرچی که مینویسمو تو سایتم قرار میدم ددی ...😁پس اگه وانشاتامو میخوایی توی سایتم هستن همشو که تا الان نوشتم....

جیغغغغغغغغغغغغغغغ مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ..یکی از وانشاتاتو سه بار خوندم!

 

 

 

 

غلط نکن اگه چیزی رو انتخاب کردی حتما خوبه!ده!

دفعه آخرت باشه]ا! هی منو سگ میکنی-_-

چی شدی الان؟😶




😂😂😂سعی میکنم بهترم بنویسم♡
میانه یوووو♡

هیچی خوشحال شدم^^

 

 

 

 

بهتر از این بنویسی که یا من میمیرم یا میمیرم

 

اععع😅




من گوه بخورم خوب بنویسم😶

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جدیدا نبودم فانی بودنت افزایش داشته شیطوننننننننننن

😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۸:۴۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عررررررررررررر

 

عررررررررررر
چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۸:۴۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عررررررررررررر

 

چی شد...خوندی؟😂😂🌹
چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۹:۰۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

نننھ ھح

1صفثقفعھخحجچ**

 

اععععع پس زود بخون😂

Such wow.....

اسمشم خیلی خوبه.....😃😃😃

حتما بخونش....امروز دوپارتشو میزارم😱😂💗
ایولللللللللللللللللل
بددوو برو بخون😉😂💗
چشمممممممممممم خاندممممممم عالیییییییییییی دستت طلا نیکایییییی
😂😂😂😂😂💗خواهشششش....اگه ادمینش امروز پارت بیست رو اپ کرد یه پارت دیگه میزارم...
عرررررررررررررررررررررررررر
😂😂😂😂

سلااااااااام نیکایی🤗

چطوری تو خوبی؟!

ووووویی فیک خیلی میدوستممم مسسسی😘❣

عکسش چقد خوبه😍

سلاااامممممممممممممم♡♡♡♡♡
اوهوم خوبم....
منم خیلی دوس دارم...خواهشش💗
اره خیلی😂💗

عر چقدر نوشتی!

دست نویسندش درد نکنه😂😂💜
ددی چطورییی؟؟؟!!!!
خوبی؟؟

جججیییییجیجیججیجییجیجییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

 

 

 

 

 

آآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخیییییییییییییییییششششششششششش

 

 

کلللللللللییییییییییییییییی منتظر بودم

TT

🤗🤗🤗🤗💜💜💜💜💜💜
از این به بعد زود به زود اپ میشه:)))))💜💜💜

love            love             love                  love

😁😂❤

LLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE        

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

 

 

 

TTTTTTTTTTTTTT

 

{بیایین اشکامو جمع کنین}

😂😂😂😂😂😂😂
خودت را کنترل کننن😐💙

نمشهههههه نمشههههههههه

 

 

 

TTTTTTTTTT

 

 

فیننن فیننن نهههههه تموم نشهههههه

 

هق هق هق هق

متاسفانه تمام:)
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۱:۱۶ Army 💜💜💜💜💜

اقا تورو جان خرکی دوس دارین فول پارت بدین من تازه این سایتو پیدا کردم اگه بخوام دانلود کنم دستام نابود میشه تروخدا فول بده که دارم میمیرم ببینم بایسم تو این داستان چه جوریه ...

فدا مدا چاکر پاکر

بوس بوس

فایتینگ مهدیس 

فقط زودتر فول و بذار که خمار خمارم

عزیزم فول پارتش هنوز نیومده:)

به به 

دست نویسندش درد نکنه عالی بود

خسته نباشع

از نظرمن ادامه ندهوداستان همینجاتمام بشه بهتره چون اگه بخواد ادامه بده کلا داستان تغیر میکنه نام داستان تغیر میکنه واز نظر من ادامه نده بهتره و همینجا تمام بشه(تو این داستان زیادی خبر دردناک داشت بسه ادامه نده تا همینجاباشه خانواده به خوبی و خوشی زندگی کنن😂)

ولی از نویسندش خیلی ممنونم واقعا عالی بود و لذت بردم.

نویسنده:|

.

سلام 

فول پارت کی میزارین؟ 😶💔

و سد اند یا هپی ؟ 

نویسندشو گم کردم متاسفانه

و من تازه ست با این سایت اشنا شدن چرا از سال پیش دیگه فعالیت یا فیکشن نمیزارید؟ 

 

استریت از ته با اسمات یا از کوک ...کلا استریت قرار بدید

بعد از مشکلی که واسم پیش اومد.‌کلا از ابنجا دور شدم(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan