✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●فیک عمارت تاریک🌌🌙●-○

~ _ +   پارت جدید اضافه شد   + _ ~

 

فیک:عمارت تاریک🌌🌙
کاپل:ویکوک🌌🌙
ژانر:عاشقانه طنز، ارباب برده،اسمات، خون اشامی پلیسی جنایی🌌🌙
اپ:نامعلوم🌌🌙
نویسنده:مهدیس🌌🌙

 

__________________________________________

 

پارت اول:

✘1_Download ✘

 

پارت دوم:

✘2_Download ✘

 

پارت سوم:

✘3_Download ✘

 

پارت چهارم:

✘4_Download ✘

 

پارت پنجم:

✘5_Download ✘

 

پارت شیشم:

✘6_Download ✘

 

پارت هفتم:

✘7_Download ✘

 

پارت هشتم:

✘8_Download ✘

 

پارت نهم:

✘9_Download ✘

 

پارت دهم:

✘10_Download ✘

 

پارت یازدهم:

✘11_Download ✘

 

 

 

گایز نظر فراموش نشه:)

دوشنبه ۹ تیر ۹۹ , ۱۰:۳۰ زندگیم هلیام (لعنت به ...)

خفن باید باشه

هوم....تا الان ک بوده..
نمیشه فول پارتشم بزاری؟؟ درحال اپه یا فول پارتم داره!؟
درحال اپه...وگرنه فول پارتشو میزاشتم..

واااااااااو خیلی خیلی خوبه

تا پارت چند اومده؟؟؟

واقعاا؟؟!
منم خیلی دوسش دارم.....
تا پارت 5 اومده....

معلون پاشو بزار دیگه 😐😂

اولش....
معلون نه ملعون😂😂😂😂😂😂😂👊
الان میزارم ملعونکم😁😂😂💜

اوه نیک... چطوری دانش کردی*-*

خوب....من مامانم اومد پیشم بالاخره......از روبیکاش تونستم دانلود کنم....

چطور بیدی نوکی جونم

نیستی ؟کجایی؟

سلام عسل....
هستم که....
همین اطراف....

آها*-*

 

هوم🥺💔

 خب دستم خورد ملعووووون

اوکی اوکی😂😂😂😂😂
میزارم نترس...

امممم

پارت سوم!؟

اره😁💜❤

میگم تیتر اشتباهه

برا این گفتم^__^

اهانن...
اصلاح شد عزیزم....ممنونم ک بهم گفتی....💖💖
خواهش میکنم^___^
😇❤❤

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ویکوکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

اراممممم باااششش مادرمممممممم...خوندی بهم بگو😁😁💜💜

ککک

چشم فرزند خوشگلم

 

نمیدانم چرا یهویی دلتنگت بشدم :(

اوکیی😃💜💜💜



وات هستم خو://///

کاری ندارم که امتحان داشتیو آپ نکردیو فلان و بهمان اینا

من متلکمو بگم برم

 

دیدم چقدر آپ کردی

وای مامان اینا من با اینهمه پارت چه کنم

وایی بهارررر...من اپ کروم....دستم اشتباه خورده روی یکچیز دیگه...صبر الان درستش کنم://///

آفرین گوگولی مگولی اگور پگوری

*لپت را میکشم*

ممنونن😂😂💜💜💜💜💜💜💜💜

💙💙💙💙💙💚💚💚💚

💜💜💜💜💜

میگم نیکا پارت جدیدش نیومده؟

ن هنوز اپ نکرده نویسندش:)

که اینطور ممنونم

یعس...اپ شد سریع میزارم...خودمم تو کفشم:|

پس چرا دیگه آپ نمی کنی

ساری نویسندش نمیدونم چرا نیست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan