✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● بس کنینن دیگههههههه ●-○

چرا هی پست برای رفتن میزاریددد؟؟؟؟!!!!

اعصابمو خورد کردینننن!!!!!

فک کردین ک هیچی نمیگم یعنی بی اهمیتممم؟؟؟!!!!!

وای خدا دارم دیوونه میشممممممممم.....

چرا بچه بازی در میاریددددددد؟؟؟؟!!!

اگه کسی ناراحتتون کرده به خودش بگیددد

نه که فوری پست برای رفتن میزارید!!!!

وای خدایااااا

منم ممکنه از خیلیاتو ناراحت شده باشم....

فوری رفتم پست گذاشتم خدافظ؟!

نه......

من ممکنه اینجا کلی گریه کنم.....

شاید بدون اینکه بفهمین ناراحتم کنین‌....

اما با وجود همه اینا هستم....

و اگه ناراحت شم دوتا اشک میریزم.....

پس لطفا بچه بازی در نیارید 

نمیتونم تحمل کنم دیگه.....

اگه اینطوریه منم بلدم برم...

راست میگی خداییش

این کار باعث ناراحتی هممون میشه بس کنید

واقعا....
چه؟!
کنن؟؟؟!!!وات ده....؟

ها؟

یه بار کامنت اولتو بخون میفهمی 😂✊

خب دیگه گفتم رفتنو بس کنید اشتباه گرفتی؟

اخه تو اشتب نوشتی🙄😂

پیدات کردم

ارع بخدا حرف راست میزنی همه میگن میرن فردا میگن میمونیم

البته بعضی ها شورشو در میاره 

یعس...یو فایند می😂💜
ب خدا اه....💔🔥

چی نوشتم مگه؟

بیخیال!

آیگووو عزیزمممممم

عررر اونی...باور کن ک دیگه بدجور خسته و نارلحت شدم😢😭💔

💔💔💔

😐😐😐😐😐😐😐😐😐
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ , ۱۴:۴۵ خاک پای مرتضی جونم |:

حس میکنم اومدم مهدکودک :|

تازه میگن من می‌خوام از زندگی برم /:

:||||
ایح😐

خب اگه منظورتون منم ک گفتم میرم بعد گفتم شاید بمونم نگران نباشید

منم میرم

انگار انقد نارحت نشدید 

خب حتما به ادم فشار میاد ک میخواد بره

خوشحالی ک زیر دلمونو نزده

خانوم هل هل

اینم به تو ربطی نداره ک کسی میخواد از زندگی برە یا نره

تو توی زندگی ادما نیستی پس انقد زود قضاوت نکن

فک میکردم ادمای با درکی هستین ولی الان میبینم ک اشتباه میکردم

وای تو چرا اینقدر بد برداشت میکنیییی؟؟؟!!!
این حرفا چچیه نیککککک؟؟؟؟؟!!!
تو الان داری میری میفهمی چقدر ناراحتممم؟؟؟!!
چقدر گریه کردم؟؟!!!
خواهشن بس کنین من فقط باتو نیستمممم
با همه بودم اوکی....؟!

خب بعضی وقتا انقدر بده که دلت میخواد از همه چی دست بکشی... البته بعضیام اونقدر بد نیس ولی خو دیگه😂

اره میفهمم منم چندین بار اینطوری شدم...ولی جلوی خودمو گرفتم....چون نمیخواستم بقیه رو برنجونم....

منم ی زمانی میخاسم برم 

ن از زندگی و فلان

و ن حتا از بیان

من آق،دوست داشتم دگ هرگز آن نشم

اما دوست خوب ....

اره درکت میکنم...منم دام میخواد به خاطر دلایلی نیام...اما بازم هستم....نمیرم.....و اگه ناراحت شمم تحملش میکنم.....

اخخ نیک نمیدونم باور میکنی یا نه

ولی منم میخاصم امروز بیام حصابی حاله اینایی که هی پصت برا رفتن میذارنو بگیرم-_-

بابا عزیزه من تو که میخای بریو حرفه کصیم برات مهم نی

په چرا پصت میذاری که ملت بیان هی بهت بگن نرو و تو کاره خودتو بکنی اخه گوزو:/

هعییییی....والا بخودا😭🔥😢

قربونت بشم دخمل قشنگ من

اروم باش خوشگلم

حرض نخوری مادر ب فدات

خوب نمیشهههه!!!!!

بس کنیددددددددددد

👌✊🔥

بعضى چیز ها واقعا دردناکن نیکایى:)

بعضى چیز ها هم از روى فهمیدن بعضى چیز هاست:)

میدونم نیک...درک میکنم.....
منم خیلی سختی کشیدم ولی چیزی نگفتم....
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ , ۱۹:۰۶ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

کی میخاد بره ؟

با همه بودم.....

پس تو خیلى قوى هستى:)

بعضى ها از ضعفشون اینکارو میکنن تا جلب توجه شه......

(برنخوره به بعضى هاااا:/)

اره ولی این قوی بودنم بهم ضربه میزنه....
اوهوم میدونم....

ولى به نظرم که خیلى خوبه.......

:)

هووفف نمیدونم.....





نیک تو وات داری؟!
واقعا ب قران الصابم خورد شد تو این چن وقته همه میخان ار بیان برن... خدایی فکر میکنین ما ناراحت نمیشیم؟ عصبی نمیشیم؟ دل نمیشکونیم؟ دلمون شکسته نشد؟ کارتون خیلی مسخرس بس کنین دیه با شرایط عادیتونم نمیتونین وفق بدید؟؟
واقعا موافقم.....✋

الان دارم بهت حسادت میکنم که انقدر قوى اى😶😶😶🤭🤭🤭

 

 

 

 

آره دارم:)

براى مدرسه ام مجبور بودم که داشته باشم://///

چطور؟!

وااا://///////





هیچ همینطوری:)

آرزوى خیلى هاست.....:)

 

 

 

 

 

 

اوکى لاولى^^

هوم.....




:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan