✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●AGUST D —「BORN READY」●-○

! ☆ ~  پیشنهادی  ~ ☆ !

 

 

! - !  YOONGI  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  YOONGI  ! - !

 

 

 

پ.ن: منن.....با...این....مردم:)

X____X

ودف؟..

مگ قلب من چقد کشش دارهههههه؟ T-T

🥺🥺🥺❤❤❤❤
قلب من چی؟!🥺😭😭😭😭

ژوووووووووون

اگوست دی اعظم😭

نیک نیکم *-*

قلب هیچکس..قراره هممون سکتع کنیم :||||||

ععرر*-*
بعله:/ 😭😭😭

پس نبینمشo.O

بیا برو توکوچهههههههههه:|
نبینی بدجور ضرر کردی😁🙂🙂🙂😂😌❤😭😭

تا کی ازین هف نفر باید بکشم😭😭😭😭😭

میبینم🔫😑

تا اهر عمررر😁😭😭😭😭😭💜
افرین😌😂😂💜

عررررر😭😭😭

😁😍💋💜

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

میدونی خیلی شبیه اون بایس لعنتیت هستی؟؟

😶😂
از چه لحاظ شبیهشم؟!

قاتل بودن😑

اوه....😐😂😂😂😂
بایسمه دیه🙂😂
مین یونگی...

😐

چرا بامن اینجوری میکنه..چراااااااا

😭😭😭😭😭😭😭😭

چی از جونه ما ارمیای بدبخ میخواد

نه فقط مین یونگی..همشوووونننن

 

نیکولکم خوبیییییی؟؟؟

من نمیدونم چرا قلب منو روبیدههه چرااااا
دقیقاالا!!!!!!




اورهههه خوبممم تو چطورییی؟؟؟!!! کنکورتووو داددییی؟؟؟!

چرااااا ؟؟؟

من میرم به جایی که هزاربار کشته نشم😭😭😭

راستی

من تازه با سایتت آشنا شدم

اسمم پریا عه

بایسم شوگاعه😍😍

بین دوستام به خرس تنبل شناخته میشم

چون سرعت کارام به حد زیاد کنده 

😒😒 

 

نمیدونمممممممم
ن ویگه اونجوری کیف نمیده:/
عهه!!! به سایت من خوش اومدییی*---*
منم نیکام
بایس منم یونگیه*--*
عا😐😂
از اشنایی باهات خیلی خوشبختم پریا جوننن*----*
خوشحالم ک نظر دادی😍💜💗

منمممم نوفهممممممم😭😭😭😭💔

 

خوداروشکررر*---*

بدنیستم منمممم

اوهوم دادم اون لعنتیو😥

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

*-*بهتر باش اونیییی
اومیدوارم خوب داده باشییی😭💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan