✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●📍One year📍●-○

خوب....

خیلی خوشحالم....

حتما میپرسین چرا!!

امروز....

یک روز خاصیه برای من.....

امروز یعنی ساعت 00:00 وب من یکساله میشه....

این یعنی یکسال....

من پیش شماها بودم...

یکسال توی این وب فعالیت کردم.....

یکسال همتونو میشناسم...(البته جز اونایی ک تازه اومدن:) )

و همینطور یکسال شماها منو تحمل کردین😐😂

متاسفم ولی بازم باید تحملم کنید:|💗

خاب.....

من باید از یه نفر بابت ساختن این وب تشکر کنم:)

از اپام:)

مبینااااااااا.....

چینچاااااا ممنونم که مخمو خوردی تا این وب لعنتی رو بزنم....

واقعا خوشحالم....خیلی ازت ممنونمم💜

یادته...😂😂

پارسال این موقع ها بهم پیشنهاد دادی وب بزنم.....

ولی ترسیدم:/

میترسیدم مامانم دعوام کنه....اما نمیخواستم درخواست تورو رد کنم و ناراحتت کنم..از بس مهربونم:/...و تو این وبو ساختی....

میدونی....الان اصلا پشیمون نیستم.....

پشیمون نیستم که جواب مثبت دادم تا وبو بسازی....

دیشب توی تماس تصویری به مامانم گفتم وب دارم:)

و اونم خیلی خوشحال شد.....

و الان حس میکنم....

بار بزرگی رو از روی دوشام برداشتن:))

.

.

.

گایززز.....

واقعا ازتون ممنونم.....

ممنونم که پیشمین...

ممنونم که حمایتم میکنید...

و دوستم دارین.....البته اگه دارین:)

اگه خواسته یا ناخواسته ناراحتتون کردم و حرف بدی زدم واقعا از ته قلبم عذرخواهی میکنم♡

نیکایی خیلی دوستتون دارهه....

جوری دوستتون داره نمیتونین تصور کنید....♡

تک تکتونو یک اندازه دوست دارم:)

و الان چون وبم یکساله شده حس میکنم....

خیلی بهش وابسته شدم و دوستش دارم.....

و همینطور شماهارو:)

اه یه چیز دیگه.....

135 تایی شدنمونم مبارککک🎉🎉🎉🎊🎊

 

میدونم خیلی حرف زدم:|

ببخشید....♡

اما میشه بپرسم قالب جدیدم چطوره؟😂😂😍

قالبو با ملوسکم نظرامونو یکی کردیم و در اخر این شد*-*

ملوسککک ممنونم که کمکم کردییی💞

لاویووووو♡♡♡

 

___________________________________________

 

 

خوب....من از همه اعضا یک ادیت زدم به مناسبت یکسالگی وبم:)

اومیدوارم خوشتون بیاد...♡

 

! - !  BTS  ! - !

 

 

 

 

 

! - !  KIM NAMJOON  ! - !

 

 

 

! - !  KIM SEOKJIN  ! - !

 

 

! - !  MIN YOONGI  ! - !

 

 

 

! - !  JUNG HOSEOK  ! - !

 

 

 

! - !  PARK JIMIN  ! - !

 

 

 

! - !  KIM TAE HYUNG  ! - !

 

 

 

! - !  JEON JUNGKOOK  ! - !

 

 

 

 

 

اومیدوارم دوستش داشته باشید*-*

☆....Love you guys....☆
 
 
 
 
 
 
 
 
~.○MIN_NIKA○.~

با اینکه همو نمیشناسیم...ولی تبریک میگم بهت...مبارکته..همیشه خوشخال باش:)🌠🌠💖

ممنوننن😁😁😁😁😁💜❤ میام وبت تا بیشتر اشنا شیم -.^
ممنونمممممممم...🥺😍😍😍💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤

اویهههههههههه مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککه🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

یعععععععععسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
دمت گرم مبیناا😍😂😂😂❤❤❤❤
شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۰۰:۰۵ 하니예♥ 다이너마이트

واووووووو

مبارکهههههههههه

عرررررررررررر

😍😍😍😍😍❤😍❤😍😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤

هو هو هو هو هو هو

ایشالله181727363636ساله بشه وبت عشق مادر😍

هولاااااا یههههههسسسسسس🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂❤
وای خدا اون روزو برسونع😂😂😂😂

هووووووو

مبارکه

 

ادیتات هم مث خودت خفنه

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
ممناننننننننن❤❤❤💞


مرسییییی...خوشحالم که خوشت اومدددد♡♡♡♡

چرا چرا میشناسمت نیکییییی😐😑😂😂

 

همون مهربونی ک قالبوبمو عوض کرددد^^....بعدش دیگ بت سر نزدم 😑😓😕😞😡شرمنده:(((((

اوه...🤔🤔🤔🤔

راسسس میگییییئییییییییییی😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
وای.....کیچانا حتما وقت نداشتی😂❤❤❤💞

تـــــــــــــبـــــــــــریـــــــــــــک ((:

ممناننننننن هلیااااااااا❤❤❤💞💞💞💞💞💞💞💞

نیکولیییییییییی

یکسالگیت چوکاههههههههه🎉🎉🎉🎉💗💗💜💜

چینجا خوشحالم ک باهات اشناییدم عشقه اونیییی

امیدوارم همیشهههه پیشم بمونییییی

قالبتم عالییییی شدهههه.اومدم تو وب کلییی ذوق کردمممم

ععرر اونییییییی💞🥺🥺💜
مرسییییییییییی❤❤❤❤❤❤💞💞💞💞💞💞💞🎉🎉🎉🎉🎉
منم خیلی خوشحالم که باهات اشنا شدم اونی جونممممم💞💞💞💞💞
میموننمم....😂🥺🥺💞💞💞💞
یوهاهاهااا خوشحالم ک خوشت اومد😂😁😎🙃
واقعاا؟!😂😂😂من خودمم عاشق چش و ابروشم:||||😂😂😂💞
شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۰۰:۲۴ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

نیکاییییی چوکاهههه هاااانی 🤍🤍🤍🤍🤍😍😍😍😍😍☺☺☺☺☺☺

درسته که 5 ماهه همو میشناسیم اما خیلی خوشحالمممم ک تو دوستمی :)

و قالبتم چوکاهه دوسش دارم ❤🤗🤍🖤☺😊

ممنوننمممممممممممممممممممم💞💞💞💞💞💞💞💞💞😍😍😍😍😍
اوه منم همینطور عزیزممم🥺💞
هولاااااا💜💜💜💜
اونم تورو دوست داره😂😌
شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۰۰:۵۱ 𝐕𝐚𝐧𝐝𝐲 ⚤︎

یییییییییییییییییاااااااااااااااوووووووووووووووووووونیندنققدنقدبنبیتندینیتینبدنبدقتبدتببدتبتبتقتثیتتیدیتدیهیدیتیهیدینیتیتیتتیتیتیهیتنیدیهیدینتیتیذیتیذیتیدنیدیهیتیتتسنیتتییتتیتستستیتیتتیتیتیتیتیتیتیتتیتثتثتثننثنثنثنیهیعثههثهثهتژتتژتژتطتتیتیتیتیتهثتثهتیعیاعثثاتثتثتثتثتتیتثتثتثتتثتثععثههیههسنستنستستثنینتثثتتثدثتثدتثتثتثاثتثتتثاثعثایعیاتیایعی🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

هووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآاااااااااااااااااااااااااا
کیتیتتیتیتیکستیتطتنیجیچیجبججبجقمثنسویننیجینبنبتتبتیتینیحیحقحقحقحثجثثحثحثحثحثححقحقحثححقحقحقححقحقحقحثجثجچثچشمسنیکی
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

با اینکه خیلی نیس طرفدار وبتم

ولی مبارکککککککککککککککککککککک گوگولیییییییییییییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

 

چی؟😂😂😂💞
ممممنووووونمممممممممممممممممممممممممممممممممم🥺🥺🥺😍💞💞💞💞🎉🎉🎉🎉🎉

موبارکککککککککک باشهههههه نیکاییییییییییییی😂😂😎👌😍💞💞💞

ممنونممم ایساییییی🥺🥺🥺🥺💞💞💞💞💞

عر نیک نیکممممممممم T^T

مبارکههههههههههههه 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

نسنصنسحصنسجسسجسجسجسنسحسح

قالب خیلی سافتهههههه... من دوسسسس ^_________________^

اونم مبارکککککک 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

 

ادیتات خیلی خوبننننننننن...عررر T^T

عععععرررر اناناسمممم
مرسییییییییییی😍🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
وا خیلی خوشحالم ک دوسش دارینننن😍😍😍😍😍😭😭💜💜💜🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
😍💞💞💞


عععرررر چشمات خوجگل میبینههه😍😍😍💜💜💜💜

مبارکت باشه*^*

ممنانننننننننننن😍😍😍😍💞💞💞💞💞💞🎉

مبارکت باشه عزیزم :)) 💖

سال بعد منتظرم جشن دوسالگی رو بگیری💖

قالبتم خیلی قشنگه💜💖

ممنونم سارا جونممم😍💞💞💞
😂😂😂من خودمم منتظرم😂💞
مرسیییییی😍😍😍🎉🎉🎉💜💜💜💜

واووو چوکاههه🌸🌹🎀🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎈🎉🎊🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎶🎶🎶😍😂👍💕

کوومااااائئئئئووووووووو استلااااااا💜💜💜💜
دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ , ۰۹:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

فاعک من انقد ک اف بودم ندیدمش

میانه ک دیر میگم :(

چینجا میانه

اما مبارکهههههههههههههههههههه^^

کیچانااااااااااایو
کیچاناااااا
مرسیییییییییییییی😍😍💜💞💞💞💞💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan