✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●YOONGI _ strange●-○

! ☆ ●  پیشنهادی  ● ☆ !

 

 

! - !  YOONGI  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  YOONGI  ! - !

 

 

 

پ.ن: اهمممم.....

سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۸:۳۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

واهوواها.تمهماتنم.تاهعمعفبتالزبیقغثعف

ارامممممم😂😂😂😂😂😂
ععععععرررررررررررر عاشقشم😱😱😱😱😱😱😱😱😱
یکی باید به خودم بگه اروم:/😂😂😂😂
سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۸:۵۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂

خوبی نیکولیم؟

ندیدی من 100 روزه شد وبم :(

200 تایی شدم :(

نیومدی

😂
هعییی....خوبم...
وای فایتر...من نت ندارم....فقط نت شبانع از ساغت یک تا یازده دارم...و چون خیلی پست بود تو وبای مختلف نتونستم ببینم.....چینچا میانه.....میتونی لینک پستاتو بهم بدی؟
من خودم حتی به زور میام....و هکه پستاک رو انتشار در ایندست....
سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۹:۰۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هعی؟

انی وی دلم برات تنگیده بود

ها

همین دو پست اخرمه

من کا خیلی کم میام برا همین بزور میتونم ب وبا سر بزنم درک میکنم نیکولا :)

هعییی....
منم همینطور.......خیلی دلم واست تنگ شده بوددد
بزا الان میرم....
ممنون ک درک میکنی:)))))
سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۹:۰۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

^^💜

لاوییوووووووووووووو💜💜💜

(*وی سیگاری را روشن کرده و به دیوار تکیه داده)

چرا انقدر بدبختی

چرا

چرا فقط میتونم تو یه صفحه ی جادویی ببینمش

چرا من

(*پک محکمی از سیگار میکشد)

نیک شه چرا ما 

(*اشکی از گوشه ی چشم روانه پایین میشود)

یا یا یا یا یاااااااااااااااا
چت شد یهو؟؟؟؟
سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۹:۱۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

لابیووووووووووو تووووووووووو

😁😆❤❤❤💜💜💜💜💜💜

احساساتی شدمممم

فازمو درک نمیکنم

همش نشونه ی دیدن مین یونگی کبیررررررررره

بله

از عظمت ادم سر تعظیم میگیره 

 

برو تو کوچهههههههههههه😐
وات داری؟:/

اره چطور؟؟

عه خو بیا:/

کجا 

اها

باش 

یاد ندارم بیام

😕

هیم بیخی،:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan