✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●گایزززز●-○

لینک پست قبلی رو اصلاح کردم....

FMV تهیونگ IN TO IT اشتباهی لینک پست قبلو گذاشته بودم-_-

خلاصه ک درستش کردم-_-

برین ببینید😐😂

های نیکا

هاییییییییی❤❤
چخبرر خوبییی؟؟!!

ممنون تو چطوری؟

ما همو میشناسیم؟

منم خوبم:)
ام پانی...
نمیدونم....😐😂خودت را معرفی میکنی؟
منو هم میتونی اون بالا ت منو قسمت منو بشناس بشناسیم:) (خودم نفهمیدم چی گفتم=/)

من پانته آم ملقب به پانی یا پرنسس یخی 15 سالمه یه سال جهشی خوندم تک فرزندم مولتی فنم تو بیان سه جفت ننه بابا دارم و 79 تا اونی و 4 تا دونسنگ 

........
واهاییی چ دقیققق........خوش بختممممم*-*
منم میشناسی دیگه؟:/
نیکا
ارمی
15 ساله 
متولد هشتادو چهار
20 ابان دنیا اومدم
یونگیی لاوررررررررر😐🔥🔥🔥بدجوره عاشقشم:/
بعله دیگه...
فرزندم مبینا و هانیه:)

منم که با همه فامیلم  عمه ی هانیه اونی میشم

عه!!!!

رشتت چیه؟

من کلاس نهمم اخر سال امسال انتخواب رشته دارم:)

نیکولی چطوری؟

خوبم عزیزم تو چطوری؟*_*

نات بد:)

مدرسه و درس اینا دیگه...بیانم ک هس😂

هوم....
هعیییی....خیلی خسته شدم ناموسن:| تازه اول ساله:|

هعی خدااا....

الانم ک خیر سرمان درس شیرین ریاضی داریم باید ب جیغای دبیر گرامم گوش فرا دهم/:😂😐😐

دبیرما اگه جیغ میکشید خوب بود:| صداش اصلا بلند نی:| هیچی یاد نمیگیرم هی حواستم پرت میشه:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan